Skip to main content
Antwoord

bestelling annuleren

  • March 10, 2020
  • 8 reacties
  • 2208 Bekeken

Hallo, ik zou graag mijn bestelling willen stopzetten maar weer niet goed hoe ik dit kan doen?

groetjes Anthony

Beste antwoord door HeidiE

Dag @anthony1212 dossier 44816191 is hiervoor al in behandeling. Grt, Heidi

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • March 10, 2020

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 10, 2020

Dag @anthony1212 kun je in je profile klantgegevens toevoegen voor nazicht? Grt, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 10, 2020

Dag @anthony1212 kun je in je profile klantgegevens toevoegen voor nazicht? Grt, Heidi

 Klantnummer is 19864***


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 10, 2020

Dag @anthony1212 dossier 44816191 is hiervoor al in behandeling. Grt, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 10, 2020

Dag @anthony1212 kun je in je profile klantgegevens toevoegen voor nazicht? Grt, Heidi

 Klantnummer is 19864***

dus het is geannuleerd?

 

grtjs anthony


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 10, 2020

De annulatie is in behandeling. Grt, Heidi


  • Apprentice
  • July 29, 2020

Beste

Ik bestelde vandaag per ongeluk iets en zou dit graag annuleren. Hoe kan ik dot doen? 

Met vriendelijke groet 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 29, 2020

Beste

Ik bestelde vandaag per ongeluk iets en zou dit graag annuleren. Hoe kan ik dot doen? 

Met vriendelijke groet 


Deze vraag is dubbel en het topic wordt voor jou verder behandeld via → https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/annulatie-bestelling-50917