Beste
Ik heb per ongeluk iets bestelde en zou dit graag annuleren maar weet niet hoe ik dit moet doen.
Met vriendelijke groet
Beste
Ik heb per ongeluk iets bestelde en zou dit graag annuleren maar weet niet hoe ik dit moet doen.
Met vriendelijke groet
van zodra iemand van proximus zelf hier de draad oppakt kunnen ze dit verder regelen voor u, dan wordt er door hen een dossier opgesteld zie → https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/bestelling-annuleren-49802?postid=646233#post646233
Beste
Ik bestelde vandaag per ongeluk iets en zou dit graag annuleren. Hoe kan ik dot doen?
Met vriendelijke groet
Deze vraag is dubbel en het topic wordt voor jou verder behandeld via → https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/annulatie-bestelling-50917
Dus de bestelling wordt geannuleerd?
Beste
Ik bestelde vandaag per ongeluk iets en zou dit graag annuleren. Hoe kan ik dot doen?
Met vriendelijke groet
Deze vraag is dubbel en het topic wordt voor jou verder behandeld via → https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/annulatie-bestelling-50917
Dus de bestelling wordt geannuleerd?
Beste
Ik bestelde vandaag per ongeluk iets en zou dit graag annuleren. Hoe kan ik dot doen?
Met vriendelijke groet
Deze vraag is dubbel en het topic wordt voor jou verder behandeld via → https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/annulatie-bestelling-50917
Dus de bestelling wordt geannuleerd?
Ja deze bestelling mag geannuleerd worden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.