Vraag

Opnames of VOD

  • 1 August 2019
  • 92 reacties
  • 2425 Bekeken


Toon eerste bericht

92 reacties

Reputatie 2

Ik heb zondag de decoder geïnstalleerd. Dit ging zonder problemen. Er waren wel 2 updates voor de remote en eentje voor de decoder zelf. De opnames die we langer bewaren zijn nog niet zichtbaar op de V7. Dit is normaal gedrag?

Reputatie 7
Badge +4

Opnames kunnen inderdaad maar 60 dagen bewaard blijven. De opnames die op een andere decoder al langer bewaard zijn, kan je op dit moment nog niet bekijken op de V7.

Reputatie 7
Badge +4

@pinophai Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst.Van zodra ik nieuws heb laat ik je iets weten.

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Ik zie de aflevering van 02/12 en 04/12 niet meer staan... 

dus ik vrees dat ze niet terug zijn gezet... 


ik wil dit even voor je nakijken maar kan je decoder momenteel niet bereiken
kan je deze even herstarten ?

Ik ben aan het werk nu… ;-)

 

Vanavond zal hij aanstaan vanaf 18u normaal… ;-) 

Reputatie 2
Badge

Hoe zit het mijn GOT opnames, wordt er nog naar gezocht of mag ik ze verwijderen?

Reputatie 2

Ja dat is inderdaad niet meer mogelijk.

Reputatie 7
Badge +4

@droopy_kat Je kan er altijd voor kiezen om een opname langer te bewaren, je dient dit wel zelf aan te passen. Zie : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rec_how_long/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/opnemen/uw-opnames-langer-bewaren.html

Reputatie 7
Badge +4

Hoe zit het mijn GOT opnames, wordt er nog naar gezocht of mag ik ze verwijderen?


hi, ik neem nog even contact op met de betrokken dienst
ik hou je verder op de hoogte

Reputatie 2

Ja die optie is er net niet bij de decoder v7.

Reputatie 2
Badge

Ik heb geen v6 maar zal morgen mijn oude v3 aansluiten. Ben nu aan het werken.

Juist aangesloten en geprobeerd. Speelt perfect GOT.

Reputatie 1

@droopy_kat Je kan er altijd voor kiezen om een opname langer te bewaren, je dient dit wel zelf aan te passen. Zie : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rec_how_long/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/opnemen/uw-opnames-langer-bewaren.html

Euh

De vraag ging over het langer bewaren op de V7 hetgeen naar wat ik lees dus onmogelijk is.

Voorlopig gebruik ik enkel de V7 decoder dus heb ik geen andere optie. 

De vraag was eerder: zal ik de opnames  dan nadien nog ergens kunnen terugvinden  of dien ik nu alsnog  beide decoders  moeten gebruiken om dit te kunnen. 

Reputatie 1

Net geprobeerd de opnames te bekijken van gisteren maar enkele opnames van gisteren zijn niet te bekijken. Box van de stroom gehaald even gewacht, terug stroom er op en terug opgestart, probleem blijft aanwerzig momenteel. Foutmelding P130

Reputatie 7
Badge +3

Aangezien de opnames op de server opgeslagen zijn kan je ze op een andere bij jou geregistreerde decoder ook zien.

De opnames blijven wel 60 dagen beschikbaar nadien worden ze auto. van de server verwijderd.

Vroeger had je een harde schijf op de decoder en waren de opnames onbeperkt beschikbaar. Echter als je een nieuwe decoder nodig had was je al de opnames kwijt.

 

Geert

Reputatie 1

Ja maar bij de vorige versie bijvoorbeeld de decoder 5 ook zonder harde schijf had je de mogelijkheid om de opnames langer te bewaren. Die werden ook op een server opgeslagen.

Idd vandaar ook de vraag..

Reputatie 2
Badge +1

Momenteel is het niet mogelijk om opnames te bekijken of eerder stopgezette programma’s verder te kijken…

 

Als ik naar mijn video’s ga krijg ik “momenteel geen items beschikbaar” en in het tv menu kan er naar niks verder gekeken worden ? 

Wanneer ik een serie opneem word deze opgenomen op verschillende tijdstippen (herhalingen ?).

Zeer vervelend daar deze telkens moeten gewist worden.

ook niet na herstart van bbox en decoder (even spanningsloos zetten)

Reputatie 2

Hier werkt alles normaal.

Reputatie 2
Badge +1

Nope, blijft zelfde probleem…

ik heb wel net een nieuwe firmware update gekregen vanavond voor de decoder en afstandsbediening.

Doch blijf ik hetzelfde probleem ervaren…

 

Please help Proximus…. 😉

@Instagreg ik weet niet of nog iemand van prox langs komt, normaal komen ze hier tot 22u anders nog vlug eens naar 0800 22 800 bellen 

Reputatie 2
Badge +1

@Instagreg ik weet niet of nog iemand van prox langs komt, normaal komen ze hier tot 22u anders nog vlug eens naar 0800 22 800 bellen 

Mjah, het blijft een beta test eh, dus part of the game… 😉

ik wacht wel tot een deskundige hier even komt piepen… 😉

 

hebb n jullie geen firmware update ontvangen ? 

Reputatie 2
Badge

Mijn opnames zijn niet beschikbaar met foutmelding p131

Reputatie 2
Badge

Ik ook nog altijd niet en idd ik heb het al 2 dagen let nog altijd dezelfde foutmelding

 

 

Mvg

Benny

Bij afspelen in mijn opnames foutmelding Po15, op de knop back gedrukt en bij tweede poging bleef het beeld stilstaan en bij derde poging na nogmaals op back gedrukt te hebben kan je de aflevering uiteindelijk afspelen.

Reputatie 7
Badge +4

@Bennyyennhi  en @pinophai  krijg je deze melding bij alle opnames?  Heb je de decoder reeds herstart door deze kort van stroom te onderbreken? 

Reageer