Opnames of VOD
Ik heb zondag de decoder geïnstalleerd. Dit ging zonder problemen. Er waren wel 2 updates voor de remote en eentje voor de decoder zelf. De opnames die we langer bewaren zijn nog niet zichtbaar op de V7. Dit is normaal gedrag?
Opnames kunnen inderdaad maar 60 dagen bewaard blijven. De opnames die op een andere decoder al langer bewaard zijn, kan je op dit moment nog niet bekijken op de V7.
Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?
Ik zie de aflevering van 02/12 en 04/12 niet meer staan...
dus ik vrees dat ze niet terug zijn gezet...
ik wil dit even voor je nakijken maar kan je decoder momenteel niet bereiken
kan je deze even herstarten ?
Ik ben aan het werk nu… ;-)
Vanavond zal hij aanstaan vanaf 18u normaal… ;-)
Hoe zit het mijn GOT opnames, wordt er nog naar gezocht of mag ik ze verwijderen?
hi, ik neem nog even contact op met de betrokken dienst
ik hou je verder op de hoogte
Ik heb geen v6 maar zal morgen mijn oude v3 aansluiten. Ben nu aan het werken.
Juist aangesloten en geprobeerd. Speelt perfect GOT.
Euh
De vraag ging over het langer bewaren op de V7 hetgeen naar wat ik lees dus onmogelijk is.
Voorlopig gebruik ik enkel de V7 decoder dus heb ik geen andere optie.
De vraag was eerder: zal ik de opnames dan nadien nog ergens kunnen terugvinden of dien ik nu alsnog beide decoders moeten gebruiken om dit te kunnen.
Net geprobeerd de opnames te bekijken van gisteren maar enkele opnames van gisteren zijn niet te bekijken. Box van de stroom gehaald even gewacht, terug stroom er op en terug opgestart, probleem blijft aanwerzig momenteel. Foutmelding P130
Aangezien de opnames op de server opgeslagen zijn kan je ze op een andere bij jou geregistreerde decoder ook zien.
De opnames blijven wel 60 dagen beschikbaar nadien worden ze auto. van de server verwijderd.
Vroeger had je een harde schijf op de decoder en waren de opnames onbeperkt beschikbaar. Echter als je een nieuwe decoder nodig had was je al de opnames kwijt.
Geert
Ja maar bij de vorige versie bijvoorbeeld de decoder 5 ook zonder harde schijf had je de mogelijkheid om de opnames langer te bewaren. Die werden ook op een server opgeslagen.
Idd vandaar ook de vraag..
Momenteel is het niet mogelijk om opnames te bekijken of eerder stopgezette programma’s verder te kijken…
Als ik naar mijn video’s ga krijg ik “momenteel geen items beschikbaar” en in het tv menu kan er naar niks verder gekeken worden ?
Wanneer ik een serie opneem word deze opgenomen op verschillende tijdstippen (herhalingen ?).
Zeer vervelend daar deze telkens moeten gewist worden.
Nope, blijft zelfde probleem…
ik heb wel net een nieuwe firmware update gekregen vanavond voor de decoder en afstandsbediening.
Doch blijf ik hetzelfde probleem ervaren…
Please help Proximus…. 😉
Mjah, het blijft een beta test eh, dus part of the game… 😉
ik wacht wel tot een deskundige hier even komt piepen… 😉
hebb n jullie geen firmware update ontvangen ?
Ik ook nog altijd niet en idd ik heb het al 2 dagen let nog altijd dezelfde foutmelding
Mvg
Benny
Bij afspelen in mijn opnames foutmelding Po15, op de knop back gedrukt en bij tweede poging bleef het beeld stilstaan en bij derde poging na nogmaals op back gedrukt te hebben kan je de aflevering uiteindelijk afspelen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.