Vraag

Opnames of VOD

  • 1 August 2019
  • 92 reacties
  • 2426 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
Voor alle opmerkingen of vragen ivm opnames, VOD of de film en serie catalogus kunnen jullie in dit topic terecht.

92 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In de toekomst zal het mogelijk zijn ze langer te bewaren op de V7. Momenteel indien je iets langer wil bewaren zal je jou oude decoder terug moeten aansluiten en kan je het hier dan op aanduiden. Die opnames die je langer bewaart gaan momenteel wel nog niet zichtbaar zijn op de v7.

Reputatie 2
Badge

We kunnen nog steeds niet onze opnames beheren allen opnemen of stoppen .

We kunnen geen begintijd en eindtijd zetten wat wel storend is . Elke keer ik iets opneem vooral van 1 krijg ik eerst die stan van ik heb geen verstand te zien en soms een half uur later pas heb ik men programma dat ik opneem en erna volgt dan zelfs een ander programma dat begint ik heb dan soms een opname van meer dan een uur ipv 30 min . Ik denk dat het nu toch ook tijd word om daar ook aan te werken .

 

 

Mvg

 

Reputatie 2

Ja maar bij de vorige versie bijvoorbeeld de decoder 5 ook zonder harde schijf had je de mogelijkheid om de opnames langer te bewaren. Die werden ook op een server opgeslagen.

Reputatie 7
Badge +4

@Bennyyennhi  dus bij elke opnamen? 

Reputatie 7
Badge +4

@Bennyyennhi  Ik zie slechts 2 netwerk opnames staan op de decoder , klopt dat? Kan je eventueel nog eens een nieuwe opname doen om te testen of het probleem blijft? 

Reputatie 2
Badge

Via playandgold heb ik een 9 cijferige code gekregen voor een gratis film. De beschrijving om deze te kunnen verkrijgen betreft echter de vorige decoders. Hoe verkrijg ik mijn film met de v7 aub?

Reputatie 2
Badge

Wordt er eigenlijk nog gezocht naar het probleem met mijn opnames van GOT? Ik hoor er weinig van.

   

Reputatie 2
Badge

Zijn er plannen om de tv gids aan te passen of blijft het dit…?

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Ik zie de aflevering van 02/12 en 04/12 niet meer staan... 

dus ik vrees dat ze niet terug zijn gezet... 

Reputatie 7
Badge +4

Zijn er plannen om de tv gids aan te passen of blijft het dit…?


er zijn momebnteel geen directe plannen om de tv gids en layout aan te passen

Reputatie 7
Badge +4

@pinophai Is de decoder al volledig herstart geweest? Ik merk dat er meerdere opnames zijn van GOT , heb je deze melding bij alle opnames van GOT? Ik zie namelijk dat het opnames betreft van 2 verschillende zenders? 

Reputatie 2
Badge

@pinophai Is de decoder al volledig herstart geweest? Ik merk dat er meerdere opnames zijn van GOT , heb je deze melding bij alle opnames van GOT? Ik zie namelijk dat het opnames betreft van 2 verschillende zenders? 

Ik heb dit bij alle 3 de opnames van GOT seizoen 7, dus van CAZ . Decoder heb ik zonet 10 sec spanningsloos gezet en terug opgestart. Nog altijd zelfde foutmelding

Reputatie 7
Badge +4

@pinophai  Ik kan je decoders van hieruit niet bereiken het zal dus nodig zijn om alle toestellen nog eens volledig te hersarten volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Wanneer je alles herstart hebt , kan je testen of je nog steeds dezelfde melding krijgt? 

Reputatie 1

Gaat er nog bekeken worden of opnames langer dan 60 dagen behouden kunnen blijven want op dit moment zie ik week na week mijn opnames verdwijnen van de decoder. Of kan ik die dan nog terugvinden op de V5 decoder moest ik deze terug aansluiten?

Ik heb in tegenstelling tot vele anderen weinig tijd om TV te kijken op dit moment:rolling_eyes:

Alvast bedankt voor het antwoord

Reputatie 2
Badge

@pinophai  Ik kan je decoders van hieruit niet bereiken het zal dus nodig zijn om alle toestellen nog eens volledig te hersarten volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Wanneer je alles herstart hebt , kan je testen of je nog steeds dezelfde melding krijgt? 

U bedoelt dus ook bbox wifibridge en decoder herstarten?

 

Reputatie 7
Badge +4

Ja inderdaad zoals in de link staat uitgelegd.

Reputatie 2
Badge

Ja inderdaad zoals in de link staat uitgelegd.

Is zonet gebeurd maar helpt niks.

 

Reputatie 7
Badge +4

@pinophai Lukt dit wel om deze af te spelen op de V6 decoder? 

Reputatie 2
Badge

Ik heb het over de testdecoder.

Reputatie 2
Badge

Spijtig

Reputatie 7
Badge +4

Vandaar mijn vraag of je even de V6 decoder terug kunt aansluiten om te zien of je de opnames daar wel kan afspelen. 

Reputatie 2
Badge

Ik heb geen v6 maar zal morgen mijn oude v3 aansluiten. Ben nu aan het werken.

Reputatie 2
Badge

Vandaar mijn vraag of je even de V6 decoder terug kunt aansluiten om te zien of je de opnames daar wel kan afspelen. 


Bent u nog op zoek naar een oplossing aub?

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Ik zie de aflevering van 02/12 en 04/12 niet meer staan... 

dus ik vrees dat ze niet terug zijn gezet... 


ik wil dit even voor je nakijken maar kan je decoder momenteel niet bereiken
kan je deze even herstarten ?

Reageer