Opnames of VOD
Kan je nu reeds al genieten van je gratis bonusfilm op de v7 ?
Want daar staat er niets over beschreven...
Ik kan nu 1opname niet zien de andere wel dus is het voor mij een verbetering alvast voor 1 opname maar gaan we niet zeuren maar wel als een melding geven toch.
andere kan ik ondertussen dus zien buiten 1 opname van die reeks alvast een verbetering dus .
Mvg
Benny
Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.
2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..
Is dit de aflevering van 4 dec dan? Die lijkt hier alleszins juist te staan. Krijg je dit op andere decoders ook?
De aflevering van 02/12 werkt niet, die van 04/12 ook niet…
“Verder kijken” werkt totaal niet, ook manueel via de TV gids kan het niet meer.
Je ziet zelf niet of je een programma al voor een deel hebt bekeken zoals voordien…
Is dit een algemeen probleem ?
Bij mij lukt dat wel precies zonder problemen vanuit de Tv gids.
Maar bij jou zie je het ook niet meer staan in het menu “verder kijken” ?
Ik heb nu en dan problemen met opgenomen programma’s die achteraf niet afgespeeld kunnen worden.
Het meest recente voorbeeld is de reeks ‘blindspot’ waar ik serieopname ingesteld heb. Intussen heb ik de afgelopen weken in totaal 12 afleveringen opgenomen (telkens 4 achter elkaar).
Aflevering 1 heb ik gisteren normaal kunnen bekijken, maar aflevering 2 niet, het laadsymbool (draaiend cirkelvormig) blijft zo’n 15-20 seconden in beeld, gevolgd door de melding:
“dit programma kan momenteel helaas niet worden afgespeeld”
foutcode: P011
Ik heb vervolgens ook de verdere afleveringen (3 t.e.m. 12) gecontroleerd en deze begonnen allemaal normaal. Decoder en modem herstarten helpt niet.
Eerder deed zich hetzelfde al eens voor met een opgenomen film die ik diverse keren heb proberen te bekijken op verschillende dagen.
Jammer dat hier geen reactie op komt van Proximus, heb eveneens een Webform ingevuld.
Het programma is ook niet te streamen via de smartphone (andere afleveringen wel)
Ik heb nu en dan problemen met opgenomen programma’s die achteraf niet afgespeeld kunnen worden.
Het meest recente voorbeeld is de reeks ‘blindspot’ waar ik serieopname ingesteld heb. Intussen heb ik de afgelopen weken in totaal 12 afleveringen opgenomen (telkens 4 achter elkaar).
Aflevering 1 heb ik gisteren normaal kunnen bekijken, maar aflevering 2 niet, het laadsymbool (draaiend cirkelvormig) blijft zo’n 15-20 seconden in beeld, gevolgd door de melding:
“dit programma kan momenteel helaas niet worden afgespeeld”
foutcode: P011
Ik heb vervolgens ook de verdere afleveringen (3 t.e.m. 12) gecontroleerd en deze begonnen allemaal normaal. Decoder en modem herstarten helpt niet.
Eerder deed zich hetzelfde al eens voor met een opgenomen film die ik diverse keren heb proberen te bekijken op verschillende dagen.
Jammer dat hier geen reactie op komt van Proximus, heb eveneens een Webform ingevuld.
Het programma is ook niet te streamen via de smartphone (andere afleveringen wel)
Reactie geven daar houden ze zich niet mee bezig.
Ik had een film op aanvraag bekeken. Ik zie dat deze mij wel aangerekend wordt ? Ik dacht dat we alle films gratis konden bekijken tot eind December ?
Kan je nu reeds al genieten van je gratis bonusfilm op de v7 ?
Want daar staat er niets over beschreven...
Momenteel is dit nog niet mogelijk.
We zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
Geert
Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?
Kan je nu reeds al genieten van je gratis bonusfilm op de v7 ?
Want daar staat er niets over beschreven...
Momenteel is dit nog niet mogelijk.
We zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
Geert
Beste Geert,
Wanneer zal deze oplossing er komen ?
Is het misschien geen oplossing om tot wanneer er een oplossing is om alles gratis open te stellen voor de testers ?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.