Opnames of VOD
Hallo,
ik probeer al enkele dagen
via Home en abonnementen movies en series te openen maar krijg steeds foutmelding. Ik heb decoder al gereset en al eens van stroom onderbroken. Wat kan ik nog doen?
De eerste keer idd herstart gedaan hielp niet toen gisteren is hier een stroompanne geweest dus heeft ook niet geholpen omdat ik bij een storing die niet weg gaat het idd via opstarten elke keer proberen zal en elke dag maar nooit langer dan 3 dagen dan is het echt een ander probleem natuurlijk ..
Maar idd heb deze vandaagvook gedaan sorry had het er moeten bij zetten idd .
Heb trouwens dus nu ook gedaan om 17:37 u en zelfde storing nog
Mvg
Benny
Opnames kunnen inderdaad maar 60 dagen bewaard blijven. De opnames die op een andere decoder al langer bewaard zijn, kan je op dit moment nog niet bekijken op de V7.
Bij mij ging dit nochtans wel.
De covers van de opnamen zijn verdwenen. Vroeger was mijn lijst met opnames ook veel overzichtelijker dan nu in de v7. De wisfunctie van de opnames is ook redelijk verwarrend.
Hallo,
Waar kan ik de gratis films zien die Proximus op dit moment aanbiedt ?
ik vind die niet terug in de menu’s…
dank bij voorbaat.
w.
Goedemorgen, ik krijg bij afspelen van de opnames van eclips tv, P131 foutmelding. Overige opnames werken goed.
Mvg
Wanneer ik een serie opneem word deze opgenomen op verschillende tijdstippen (herhalingen ?).
Zeer vervelend daar deze telkens moeten gewist worden.
Dat is hetzelfde probleem op de andere box, veel wissen van op andere tijdstippen opgenomen reeks van dezelfde aflevering.
Krijg je dit bij elke opname? Over welke opnames gaat het precies?
Is de decoder al heropgestart?
Idd Samuel 2 opnames die zijn opgenomen op de nieuwe decoder .
Heb nu juist een opname gedaan van een paar minuten en die werkt wel .
Maar de andere 2 werken nog niet daar blijft hij die fout geven
Mvg
Benny
Guido,
Wat bedoel je precies met verwarrend? Krijg je deze niet verwijderd? Of blijft deze hangen?
Op welk scherm zag je dat dan wel vroeger?
In het Home scherm, daar zag je alles wat je kon “verder kijken”
Er zijn 2 mogelijkheden om te wissen. Ofwel 1 individuele opname ofwel een serieopname wissen. Dit is niet duidelijk aangegeven vind ik. Ik was daar bijna fout ingegaan de eerste keer. Eens je het weet ben je daar voorzichtig in uiteraard. Bij de v3 stonden die functies samen en kon je gewoon van boven naar beneden scrollen en de juiste keuze maken. Nu is dit er niet meer. De V3 weergave van de opnamen was veeeeel duidelijker en overzichtelijker. Van mij mag die gerust terugkomen en ik vermoed van alle anderen ook. Misschien eens een poll doen?
Mvg, Guido
Ik heb nu en dan problemen met opgenomen programma’s die achteraf niet afgespeeld kunnen worden.
Het meest recente voorbeeld is de reeks ‘blindspot’ waar ik serieopname ingesteld heb. Intussen heb ik de afgelopen weken in totaal 12 afleveringen opgenomen (telkens 4 achter elkaar).
Aflevering 1 heb ik gisteren normaal kunnen bekijken, maar aflevering 2 niet, het laadsymbool (draaiend cirkelvormig) blijft zo’n 15-20 seconden in beeld, gevolgd door de melding:
“dit programma kan momenteel helaas niet worden afgespeeld”
foutcode: P011
Ik heb vervolgens ook de verdere afleveringen (3 t.e.m. 12) gecontroleerd en deze begonnen allemaal normaal. Decoder en modem herstarten helpt niet.
Eerder deed zich hetzelfde al eens voor met een opgenomen film die ik diverse keren heb proberen te bekijken op verschillende dagen.
Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.
2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..
bij familie en dan op de films klikken er zal bij staan huren of er staat kijken bij . die voor kijken zijn de gratis films wel slecht gedaan want die staan gewoon tussen de huur films niet echt handig en niet gebruiksvriendelijk
Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.
2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..
Is dit de aflevering van 4 dec dan? Die lijkt hier alleszins juist te staan. Krijg je dit op andere decoders ook?
Dagelijkse opnamen van soap. Zelfde probleem als Serge maar dan foutmelding 131p. Kan wel de hele week niet kijken. Niet sommige wel en andere niet. En herstarten werkt ook niet.
Gisteren zijn mijn opnames spontaan terug gekomen…
Na de update merk ik wel dat er in het hoofdmenu wel wat zaken gewijzigd zijn zoals de VOD voorstellen en dergelijke…
Wat ik heel irritant vind is dat hier niet meer wordt weergegeven wat er reeds bekeken is zodat je gemakkelijker kunt “verder kijken”…
Gaat dit nog opgelost worden of … ?
Dagelijkse opnamen van soap. Zelfde probleem als Serge maar dan foutmelding 131p. Kan wel de hele week niet kijken. Niet sommige wel en andere niet. En herstarten werkt ook niet.
Bij mij ook sommige opnamen wel en andere niet
Ik snap wat je bedoeld.
Maar als je voor de optie bovenaan kiest zie je staan serieopname stoppen of alle afleveringen wissen, daaronder zie je de opnames individueel staan en kan je deze zo apart gaan wissen.
Uiteindelijk ben ik daar ook achtergekomen, maar voor velen zal het toch verwarrend zijn...en dat wil u toch vermijden vermoed ik.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.