Vraag

Opnames of VOD

  • 1 August 2019
  • 92 reacties
  • 2425 Bekeken


Toon eerste bericht

92 reacties

Hallo,

ik probeer al enkele dagen

via Home en abonnementen movies en series te openen maar krijg steeds foutmelding. Ik heb decoder al gereset en al eens van stroom onderbroken. Wat kan ik nog doen? 

Reputatie 2
Badge

De eerste keer idd herstart gedaan hielp niet toen gisteren is hier een stroompanne geweest dus heeft ook niet geholpen omdat ik bij een storing die niet weg gaat het idd via opstarten elke keer proberen zal en elke dag maar nooit langer dan 3 dagen dan is het echt een ander probleem natuurlijk ..

Maar idd heb deze vandaagvook gedaan sorry had het er moeten bij zetten idd .

Heb trouwens dus nu ook gedaan om 17:37 u en zelfde storing nog

 

Mvg

Benny

Reputatie 2
Badge

Opnames kunnen inderdaad maar 60 dagen bewaard blijven. De opnames die op een andere decoder al langer bewaard zijn, kan je op dit moment nog niet bekijken op de V7.

Bij mij ging dit nochtans wel.

 

Reputatie 2

Jep heb hem geïnstalleerd was eentje van 614 MB.

Reputatie 2
Badge

De covers van de opnamen zijn verdwenen. Vroeger was mijn lijst met opnames ook veel overzichtelijker dan nu in de v7. De wisfunctie van de opnames is ook redelijk verwarrend.

Reputatie 2
Badge

Ja Samuel elke

Hallo,

 

Waar kan ik de gratis films zien die Proximus op dit moment aanbiedt ?
 

ik vind die niet terug in de menu’s…

 

dank bij voorbaat.
 

w.

Goedemorgen, ik krijg bij afspelen van de opnames van eclips tv, P131 foutmelding. Overige opnames werken goed.

 

Mvg 

Reputatie 1

Wanneer ik een serie opneem word deze opgenomen op verschillende tijdstippen (herhalingen ?).

Zeer vervelend daar deze telkens moeten gewist worden.

Dat is hetzelfde probleem op de andere box, veel wissen van op andere tijdstippen opgenomen reeks van dezelfde aflevering. 

Reputatie 7
Badge +4

@evelienl Momenteel is het nog niet mogelijk om rechtstreeks via de V7 decoder de movies en series (All Stars of All Stars & Sports) te activeren. Je kan dit wel doen via MyProximus.

Krijg je dit bij elke opname? Over welke opnames gaat het precies? 
Is de decoder al heropgestart?

Reputatie 2
Badge

Idd Samuel 2 opnames die zijn opgenomen op de nieuwe decoder .

Heb nu juist een opname gedaan van een paar minuten en die werkt wel .

Maar de andere 2 werken nog niet daar blijft hij die fout geven

Mvg

Benny

Reputatie 7
Badge +4

Guido,

 

Wat bedoel je precies met verwarrend? Krijg je deze niet verwijderd? Of blijft deze hangen?

Reputatie 2
Badge +1

Op welk scherm zag je dat dan wel vroeger?

In het Home scherm, daar zag je alles wat je kon “verder kijken”

Reputatie 2
Badge

Er zijn 2 mogelijkheden om te wissen. Ofwel 1 individuele opname ofwel een serieopname wissen. Dit is niet duidelijk aangegeven vind ik. Ik was daar bijna fout ingegaan de eerste keer. Eens je het weet ben je daar voorzichtig in uiteraard. Bij de v3 stonden die functies samen en kon je gewoon van boven naar beneden scrollen en de juiste keuze maken. Nu is dit er niet meer. De V3 weergave van de opnamen was veeeeel duidelijker en overzichtelijker. Van mij mag die gerust terugkomen en ik vermoed van alle anderen ook. Misschien eens een poll doen?

Mvg, Guido

Badge

Ik heb nu en dan problemen met opgenomen programma’s die achteraf niet afgespeeld kunnen worden.

Het meest recente voorbeeld is de reeks ‘blindspot’ waar ik serieopname ingesteld heb. Intussen heb ik de afgelopen weken in totaal 12 afleveringen opgenomen (telkens 4 achter elkaar).

Aflevering 1 heb ik gisteren normaal kunnen bekijken, maar aflevering 2 niet, het laadsymbool (draaiend cirkelvormig) blijft zo’n 15-20 seconden in beeld, gevolgd door de melding:

“dit programma kan momenteel helaas  niet worden afgespeeld”

foutcode: P011

Ik heb vervolgens ook de verdere afleveringen (3 t.e.m. 12) gecontroleerd en deze begonnen allemaal normaal. Decoder en modem herstarten helpt niet.

Eerder deed zich hetzelfde al eens voor met een opgenomen film die ik diverse keren heb proberen te bekijken op verschillende dagen.

Reputatie 2
Badge +1

Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.

2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..

Reputatie 2
Badge

bij familie en dan op de films klikken er zal bij staan huren of er staat kijken bij . die voor kijken zijn de gratis films wel slecht gedaan want die staan gewoon tussen de huur films niet echt handig en niet gebruiksvriendelijk

Reputatie 2
Badge

wel bij Proximus VOD

Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.

2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..

Is dit de aflevering van 4 dec dan? Die lijkt hier alleszins juist te staan. Krijg je dit op andere decoders ook?

Dagelijkse opnamen van soap. Zelfde probleem als Serge maar dan foutmelding 131p. Kan wel de hele week niet kijken. Niet sommige wel en andere niet. En herstarten werkt ook niet.

Reputatie 2
Badge +1

Gisteren zijn mijn opnames spontaan terug gekomen…

 

Na de update merk ik wel dat er in het hoofdmenu wel wat zaken gewijzigd zijn zoals de VOD voorstellen en dergelijke…

Wat ik heel irritant vind is dat hier niet meer wordt weergegeven wat er reeds bekeken is zodat je gemakkelijker kunt “verder kijken”…

 

Gaat dit nog opgelost worden of … ?

Reputatie 2
Badge

Dagelijkse opnamen van soap. Zelfde probleem als Serge maar dan foutmelding 131p. Kan wel de hele week niet kijken. Niet sommige wel en andere niet. En herstarten werkt ook niet.

Bij mij ook sommige opnamen wel en andere niet

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik snap wat je bedoeld. 
Maar als je voor de optie bovenaan kiest zie je staan serieopname stoppen of alle afleveringen wissen, daaronder zie je de opnames individueel staan en kan je deze zo apart gaan wissen.

Reputatie 2
Badge

Uiteindelijk ben ik daar ook achtergekomen, maar voor velen zal het toch verwarrend zijn...en dat wil u toch vermijden vermoed ik.

Reageer