Vraag

Opnames of VOD

  • 1 August 2019
  • 92 reacties
  • 2422 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
Voor alle opmerkingen of vragen ivm opnames, VOD of de film en serie catalogus kunnen jullie in dit topic terecht.

92 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Kan je nu reeds al genieten van je gratis bonusfilm op de v7 ?

Want daar staat er niets over beschreven... 


Momenteel is dit nog niet mogelijk.

We zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

 

Geert

Wanneer ik een serie opneem word deze opgenomen op verschillende tijdstippen (herhalingen ?).

Zeer vervelend daar deze telkens moeten gewist worden.

Reputatie 1

Wanneer ik een serie opneem word deze opgenomen op verschillende tijdstippen (herhalingen ?).

Zeer vervelend daar deze telkens moeten gewist worden.

Dat is hetzelfde probleem op de andere box, veel wissen van op andere tijdstippen opgenomen reeks van dezelfde aflevering. 

Bij afspelen in mijn opnames foutmelding Po15, op de knop back gedrukt en bij tweede poging bleef het beeld stilstaan en bij derde poging na nogmaals op back gedrukt te hebben kan je de aflevering uiteindelijk afspelen.

Reputatie 2
Badge +1

Kan je nu reeds al genieten van je gratis bonusfilm op de v7 ?

Want daar staat er niets over beschreven... 


Momenteel is dit nog niet mogelijk.

We zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

 

Geert


Beste Geert,

 

Wanneer zal deze oplossing er komen ?

Is het misschien geen oplossing om tot wanneer er een oplossing is om alles gratis open te stellen voor de testers ?

 

Reputatie 7
Badge +4

@Instagreg De ontwikkeling is momenteel nog bezig , we zetten onze prioriteit vooral op de stabiliteit van de V7 , we kunnen dus momenteel niet zeggen wanneer er een oplossing komt. Alles gratis openstellen zal ook niet gebeuren.

Reputatie 2

Ik heb zondag de decoder geïnstalleerd. Dit ging zonder problemen. Er waren wel 2 updates voor de remote en eentje voor de decoder zelf. De opnames die we langer bewaren zijn nog niet zichtbaar op de V7. Dit is normaal gedrag?

Reputatie 7
Badge +4

Opnames kunnen inderdaad maar 60 dagen bewaard blijven. De opnames die op een andere decoder al langer bewaard zijn, kan je op dit moment nog niet bekijken op de V7.

Hallo,

ik probeer al enkele dagen

via Home en abonnementen movies en series te openen maar krijg steeds foutmelding. Ik heb decoder al gereset en al eens van stroom onderbroken. Wat kan ik nog doen? 

Reputatie 1
Badge

Opnames kunnen inderdaad maar 60 dagen bewaard blijven. De opnames die op een andere decoder al langer bewaard zijn, kan je op dit moment nog niet bekijken op de V7.

Bij mij ging dit nochtans wel.

 

Reputatie 7
Badge +4

@evelienl Momenteel is het nog niet mogelijk om rechtstreeks via de V7 decoder de movies en series (All Stars of All Stars & Sports) te activeren. Je kan dit wel doen via MyProximus.

Reputatie 1

Gaat er nog bekeken worden of opnames langer dan 60 dagen behouden kunnen blijven want op dit moment zie ik week na week mijn opnames verdwijnen van de decoder. Of kan ik die dan nog terugvinden op de V5 decoder moest ik deze terug aansluiten?

Ik heb in tegenstelling tot vele anderen weinig tijd om TV te kijken op dit moment:rolling_eyes:

Alvast bedankt voor het antwoord

Reputatie 7
Badge +4

@droopy_kat Je kan er altijd voor kiezen om een opname langer te bewaren, je dient dit wel zelf aan te passen. Zie : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rec_how_long/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/opnemen/uw-opnames-langer-bewaren.html

Reputatie 2

Ja die optie is er net niet bij de decoder v7.

Reputatie 1

@droopy_kat Je kan er altijd voor kiezen om een opname langer te bewaren, je dient dit wel zelf aan te passen. Zie : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rec_how_long/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/opnemen/uw-opnames-langer-bewaren.html

Euh

De vraag ging over het langer bewaren op de V7 hetgeen naar wat ik lees dus onmogelijk is.

Voorlopig gebruik ik enkel de V7 decoder dus heb ik geen andere optie. 

De vraag was eerder: zal ik de opnames  dan nadien nog ergens kunnen terugvinden  of dien ik nu alsnog  beide decoders  moeten gebruiken om dit te kunnen. 

Reputatie 7
Badge +3

Aangezien de opnames op de server opgeslagen zijn kan je ze op een andere bij jou geregistreerde decoder ook zien.

De opnames blijven wel 60 dagen beschikbaar nadien worden ze auto. van de server verwijderd.

Vroeger had je een harde schijf op de decoder en waren de opnames onbeperkt beschikbaar. Echter als je een nieuwe decoder nodig had was je al de opnames kwijt.

 

Geert

Reputatie 2

Ja maar bij de vorige versie bijvoorbeeld de decoder 5 ook zonder harde schijf had je de mogelijkheid om de opnames langer te bewaren. Die werden ook op een server opgeslagen.

Reputatie 1

Ja maar bij de vorige versie bijvoorbeeld de decoder 5 ook zonder harde schijf had je de mogelijkheid om de opnames langer te bewaren. Die werden ook op een server opgeslagen.

Idd vandaar ook de vraag..

Reputatie 7
Badge +4

In de toekomst zal het mogelijk zijn ze langer te bewaren op de V7. Momenteel indien je iets langer wil bewaren zal je jou oude decoder terug moeten aansluiten en kan je het hier dan op aanduiden. Die opnames die je langer bewaart gaan momenteel wel nog niet zichtbaar zijn op de v7.

Reputatie 2
Badge

We kunnen nog steeds niet onze opnames beheren allen opnemen of stoppen .

We kunnen geen begintijd en eindtijd zetten wat wel storend is . Elke keer ik iets opneem vooral van 1 krijg ik eerst die stan van ik heb geen verstand te zien en soms een half uur later pas heb ik men programma dat ik opneem en erna volgt dan zelfs een ander programma dat begint ik heb dan soms een opname van meer dan een uur ipv 30 min . Ik denk dat het nu toch ook tijd word om daar ook aan te werken .

 

 

Mvg

 

Hallo,

 

Waar kan ik de gratis films zien die Proximus op dit moment aanbiedt ?
 

ik vind die niet terug in de menu’s…

 

dank bij voorbaat.
 

w.

Reputatie 2
Badge

bij familie en dan op de films klikken er zal bij staan huren of er staat kijken bij . die voor kijken zijn de gratis films wel slecht gedaan want die staan gewoon tussen de huur films niet echt handig en niet gebruiksvriendelijk

Reputatie 2
Badge

wel bij Proximus VOD

Reputatie 1
Badge

Via playandgold heb ik een 9 cijferige code gekregen voor een gratis film. De beschrijving om deze te kunnen verkrijgen betreft echter de vorige decoders. Hoe verkrijg ik mijn film met de v7 aub?

   

Reageer