Vraag

Opnames of VOD

  • 1 August 2019
  • 92 reacties
  • 2426 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
Voor alle opmerkingen of vragen ivm opnames, VOD of de film en serie catalogus kunnen jullie in dit topic terecht.

92 reacties

Reputatie 2
Badge

Ja inderdaad zoals in de link staat uitgelegd.

Is zonet gebeurd maar helpt niks.

 

Reputatie 7
Badge +4

@pinophai Lukt dit wel om deze af te spelen op de V6 decoder? 

Reputatie 2
Badge

Ik heb het over de testdecoder.

Reputatie 7
Badge +4

Vandaar mijn vraag of je even de V6 decoder terug kunt aansluiten om te zien of je de opnames daar wel kan afspelen. 

Reputatie 2
Badge

Ik heb geen v6 maar zal morgen mijn oude v3 aansluiten. Ben nu aan het werken.

Reputatie 2
Badge

Ik heb geen v6 maar zal morgen mijn oude v3 aansluiten. Ben nu aan het werken.

Juist aangesloten en geprobeerd. Speelt perfect GOT.

Reputatie 2
Badge

Vandaar mijn vraag of je even de V6 decoder terug kunt aansluiten om te zien of je de opnames daar wel kan afspelen. 


Bent u nog op zoek naar een oplossing aub?

Reputatie 7
Badge +4

@pinophai Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst.Van zodra ik nieuws heb laat ik je iets weten.

Reputatie 2
Badge +1

Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.

2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..

Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.

2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..

Is dit de aflevering van 4 dec dan? Die lijkt hier alleszins juist te staan. Krijg je dit op andere decoders ook?

Reputatie 2
Badge +1

Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.

2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..

Is dit de aflevering van 4 dec dan? Die lijkt hier alleszins juist te staan. Krijg je dit op andere decoders ook?

De aflevering van 02/12 werkt niet, die van 04/12 ook niet…

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Ik zie de aflevering van 02/12 en 04/12 niet meer staan... 

dus ik vrees dat ze niet terug zijn gezet... 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Ik zie de aflevering van 02/12 en 04/12 niet meer staan... 

dus ik vrees dat ze niet terug zijn gezet... 


ik wil dit even voor je nakijken maar kan je decoder momenteel niet bereiken
kan je deze even herstarten ?

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Ik zie de aflevering van 02/12 en 04/12 niet meer staan... 

dus ik vrees dat ze niet terug zijn gezet... 


ik wil dit even voor je nakijken maar kan je decoder momenteel niet bereiken
kan je deze even herstarten ?

Ik ben aan het werk nu… ;-)

 

Vanavond zal hij aanstaan vanaf 18u normaal… ;-) 

Reputatie 2
Badge

Hoe zit het mijn GOT opnames, wordt er nog naar gezocht of mag ik ze verwijderen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoe zit het mijn GOT opnames, wordt er nog naar gezocht of mag ik ze verwijderen?


hi, ik neem nog even contact op met de betrokken dienst
ik hou je verder op de hoogte

Goedemorgen, ik krijg bij afspelen van de opnames van eclips tv, P131 foutmelding. Overige opnames werken goed.

 

Mvg 

Krijg je dit bij elke opname? Over welke opnames gaat het precies? 
Is de decoder al heropgestart?

Badge

Ik heb nu en dan problemen met opgenomen programma’s die achteraf niet afgespeeld kunnen worden.

Het meest recente voorbeeld is de reeks ‘blindspot’ waar ik serieopname ingesteld heb. Intussen heb ik de afgelopen weken in totaal 12 afleveringen opgenomen (telkens 4 achter elkaar).

Aflevering 1 heb ik gisteren normaal kunnen bekijken, maar aflevering 2 niet, het laadsymbool (draaiend cirkelvormig) blijft zo’n 15-20 seconden in beeld, gevolgd door de melding:

“dit programma kan momenteel helaas  niet worden afgespeeld”

foutcode: P011

Ik heb vervolgens ook de verdere afleveringen (3 t.e.m. 12) gecontroleerd en deze begonnen allemaal normaal. Decoder en modem herstarten helpt niet.

Eerder deed zich hetzelfde al eens voor met een opgenomen film die ik diverse keren heb proberen te bekijken op verschillende dagen.

Dagelijkse opnamen van soap. Zelfde probleem als Serge maar dan foutmelding 131p. Kan wel de hele week niet kijken. Niet sommige wel en andere niet. En herstarten werkt ook niet.

Reputatie 2
Badge

Dagelijkse opnamen van soap. Zelfde probleem als Serge maar dan foutmelding 131p. Kan wel de hele week niet kijken. Niet sommige wel en andere niet. En herstarten werkt ook niet.

Bij mij ook sommige opnamen wel en andere niet

 

Reputatie 2
Badge +1

Kan je nu reeds al genieten van je gratis bonusfilm op de v7 ?

Want daar staat er niets over beschreven... 

Badge

Ik heb nu en dan problemen met opgenomen programma’s die achteraf niet afgespeeld kunnen worden.

Het meest recente voorbeeld is de reeks ‘blindspot’ waar ik serieopname ingesteld heb. Intussen heb ik de afgelopen weken in totaal 12 afleveringen opgenomen (telkens 4 achter elkaar).

Aflevering 1 heb ik gisteren normaal kunnen bekijken, maar aflevering 2 niet, het laadsymbool (draaiend cirkelvormig) blijft zo’n 15-20 seconden in beeld, gevolgd door de melding:

“dit programma kan momenteel helaas  niet worden afgespeeld”

foutcode: P011

Ik heb vervolgens ook de verdere afleveringen (3 t.e.m. 12) gecontroleerd en deze begonnen allemaal normaal. Decoder en modem herstarten helpt niet.

Eerder deed zich hetzelfde al eens voor met een opgenomen film die ik diverse keren heb proberen te bekijken op verschillende dagen.

 

Jammer dat hier geen reactie op komt van Proximus, heb eveneens een Webform ingevuld.

Het programma is ook niet te streamen via de smartphone (andere afleveringen wel)

Reputatie 2
Badge

Ik heb nu en dan problemen met opgenomen programma’s die achteraf niet afgespeeld kunnen worden.

Het meest recente voorbeeld is de reeks ‘blindspot’ waar ik serieopname ingesteld heb. Intussen heb ik de afgelopen weken in totaal 12 afleveringen opgenomen (telkens 4 achter elkaar).

Aflevering 1 heb ik gisteren normaal kunnen bekijken, maar aflevering 2 niet, het laadsymbool (draaiend cirkelvormig) blijft zo’n 15-20 seconden in beeld, gevolgd door de melding:

“dit programma kan momenteel helaas  niet worden afgespeeld”

foutcode: P011

Ik heb vervolgens ook de verdere afleveringen (3 t.e.m. 12) gecontroleerd en deze begonnen allemaal normaal. Decoder en modem herstarten helpt niet.

Eerder deed zich hetzelfde al eens voor met een opgenomen film die ik diverse keren heb proberen te bekijken op verschillende dagen.

 

Jammer dat hier geen reactie op komt van Proximus, heb eveneens een Webform ingevuld.

Het programma is ook niet te streamen via de smartphone (andere afleveringen wel)

Reactie geven daar houden ze zich niet mee bezig.

Reageer