Net geprobeerd de opnames te bekijken van gisteren maar enkele opnames van gisteren zijn niet te bekijken. Box van de stroom gehaald even gewacht, terug stroom er op en terug opgestart, probleem blijft aanwerzig momenteel. Foutmelding P130
De covers van de opnamen zijn verdwenen. Vroeger was mijn lijst met opnames ook veel overzichtelijker dan nu in de v7. De wisfunctie van de opnames is ook redelijk verwarrend.
Er zijn 2 mogelijkheden om te wissen. Ofwel 1 individuele opname ofwel een serieopname wissen. Dit is niet duidelijk aangegeven vind ik. Ik was daar bijna fout ingegaan de eerste keer. Eens je het weet ben je daar voorzichtig in uiteraard. Bij de v3 stonden die functies samen en kon je gewoon van boven naar beneden scrollen en de juiste keuze maken. Nu is dit er niet meer. De V3 weergave van de opnamen was veeeeel duidelijker en overzichtelijker. Van mij mag die gerust terugkomen en ik vermoed van alle anderen ook. Misschien eens een poll doen?
Ik snap wat je bedoeld. Maar als je voor de optie bovenaan kiest zie je staan serieopname stoppen of alle afleveringen wissen, daaronder zie je de opnames individueel staan en kan je deze zo apart gaan wissen.
De eerste keer idd herstart gedaan hielp niet toen gisteren is hier een stroompanne geweest dus heeft ook niet geholpen omdat ik bij een storing die niet weg gaat het idd via opstarten elke keer proberen zal en elke dag maar nooit langer dan 3 dagen dan is het echt een ander probleem natuurlijk ..
Maar idd heb deze vandaagvook gedaan sorry had het er moeten bij zetten idd .
Heb trouwens dus nu ook gedaan om 17:37 u en zelfde storing nog
@Bennyyennhi Ik zie slechts 2 netwerk opnames staan op de decoder , klopt dat? Kan je eventueel nog eens een nieuwe opname doen om te testen of het probleem blijft?
Ik kan nu 1opname niet zien de andere wel dus is het voor mij een verbetering alvast voor 1 opname maar gaan we niet zeuren maar wel als een melding geven toch.
andere kan ik ondertussen dus zien buiten 1 opname van die reeks alvast een verbetering dus .
@pinophai Is de decoder al volledig herstart geweest? Ik merk dat er meerdere opnames zijn van GOT , heb je deze melding bij alle opnames van GOT? Ik zie namelijk dat het opnames betreft van 2 verschillende zenders?
@pinophai Is de decoder al volledig herstart geweest? Ik merk dat er meerdere opnames zijn van GOT , heb je deze melding bij alle opnames van GOT? Ik zie namelijk dat het opnames betreft van 2 verschillende zenders?
Ik heb dit bij alle 3 de opnames van GOT seizoen 7, dus van CAZ . Decoder heb ik zonet 10 sec spanningsloos gezet en terug opgestart. Nog altijd zelfde foutmelding
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.