schandalig !!!!
Waar moet ik zelfs beginnen… op 6november had ik online de epic combo pack besteld, had een mail gekregen met ordernummer enz., 8 november uit nieuwsgierigheid eens gebeld naar proximus om te horen hoe of wat, vonden ze niet eens een order of bestelling onder mijn naam, dus de man van de klantendienst een nieuwe order gemaakt enz., 4dagen later kreeg ik mijn nieuwe simkaart maar toch steeds niets van een afspraak voor de installatie van mijn tv en internet. Na een week mocht ik dan toch een datum kiezen… 25November was de eerst volgende wat ik al verschrikkelijk laat vond. Dus 25november om 8u ‘s morgens staan er 2 lassers voor de deur, ze moesten enkel in de kelder zijn, na 15min waren ze weer weg en zeiden ze dat alles in orde was. Om 14u stond de technieker met de toestellen voor de deur. Deze zei meteen toen hij de aansluiting zag dat hij de verkeerde toestellen mee had, toestellen voor een koperleiding terwijl we fiber al hadden (wat in de mail stond trouwens!!!). Dus ja