Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Mijn modem b box 3 staat op de eerste verdieping het mijn bureau. Het laat toe om alle kamers en in de living goede verbinding te hebben. Echter in de keuken, tuin en garage heb ik zo goed als GEEN bereik. Ik heb een devolo repeater ac aangeschaft, wat blijkt dat die niet conecteert met de B box. Iemand een oplossing. Wifisignaal neemt snel af zodra uit de living en we keuken ingaan. Er is geen andere mogelijkheid om modem te verplaatsen ! Kan iemand me helpen?
Ik heb een V5 HD en ik nam gisteren 2 series op van Animal Planet. Namelijk Animal Cops Houston en Animal Cops Miami. Ik heb ze in de planning staan als [60 dagen], maar eens de afleveringen opgenomen worden, staan ze op [harde schijf]. Ik heb dat nog opgemerkt o.a. met [Het Nieuws van VTM 19], toen die titel werd veranderd, was de serie weg en moest ik hem opnieuw instellen. Ik had hem op 60 dagen ingesteld, maar hij wordt telkens op Harde Schijf opgenomen. In mijn instellingen staat nochtans dat een opname op 60 dagen moet worden opgenomen. Dat heb ik ook niet gewijzigd bij de programmatie. Wat kan ik hieraan doen?
Ik wil de beltijd van mijn vaste lijn instellen. De instructies op de website van Proximus zijn fout en werken niet.
The Team opname van 30/11 00:07 op VTMHD is niet afspeelbaar. Ik krijg serverfout: Deze media is niet beschikbaar. (probeer later opnieuw) Ik probeer nu al 3 dagen, maar werkt niet. mvg, Jurgen
Krijg steeds deze 2 foutmeldingen boven mekaar. Zowel in Windows 10 Chrome als Edge browser. Bellen met helpdesk verlaagt enkel mijn belsaldo...
Ik wil een Bizz mobile S abonnement toevoegen aan mijn pack. Op de productpagina staat deze - net als de reguliere mobilus s - reeds weken geafficheerd aan een promo prijs van 1€ voor de eerste zes maanden. Als ik deze echter toevoeg aan mijn pack, wordt dat 10€ voor de eerste zes maand, als standalone echter. Ik heb dus recht op de versie aan 1€ gezien ik reeds een pack heb. Hoe lossen we dit op?
Waar moet ik zelfs beginnen… op 6november had ik online de epic combo pack besteld, had een mail gekregen met ordernummer enz., 8 november uit nieuwsgierigheid eens gebeld naar proximus om te horen hoe of wat, vonden ze niet eens een order of bestelling onder mijn naam, dus de man van de klantendienst een nieuwe order gemaakt enz., 4dagen later kreeg ik mijn nieuwe simkaart maar toch steeds niets van een afspraak voor de installatie van mijn tv en internet. Na een week mocht ik dan toch een datum kiezen… 25November was de eerst volgende wat ik al verschrikkelijk laat vond. Dus 25november om 8u ‘s morgens staan er 2 lassers voor de deur, ze moesten enkel in de kelder zijn, na 15min waren ze weer weg en zeiden ze dat alles in orde was. Om 14u stond de technieker met de toestellen voor de deur. Deze zei meteen toen hij de aansluiting zag dat hij de verkeerde toestellen mee had, toestellen voor een koperleiding terwijl we fiber al hadden (wat in de mail stond trouwens!!!). Dus jammer maar
Ik heb een abonnement Tittimus zit dit er ook voor mijn iPad 12” Cellular
Na eindelijk het proefabbo re hebben kunnen schrappen rustig afgewacht tot ze mail gingen sturen om gsm te leveren. Doorklikken via de link die erbij was en direct de 1ste dag gekozen dus vandaag. Alles in voorraad staar erbij. Maar men kan het raden vandaag sms dat levering wegens drukte niet kan doorgaan. Hoe kan het dat bij zo een bedrijf de c9mmunicatie 0,0 nul is? Voor wanneer gaat het nu weer zijn.
Goeiemiddag. Sinds een maand een pixel 3xl gekocht. Is er een mogelijkheid om volte hier op te activeren? Ik zag op jullie website dat er een beknopte uitleg stond over de pixel 3 XL met het gebruik van het Proximus netwerk dus ik dacht.... of dacht ik verkeerd. Mvg Bart
Pickx-account app werkt niet,kan account niet koppelen
beste, ik heb donderdag een nieuwe smartphone met nieuwe nano sim, gisteren terug naar proximus winkel sim aktiveerd niet, bediende één en Ander in computer gedaan en zegt oude sim aktief houden tot deze uitvalt dan nieuwe nano sim in nieuw toestel plaatsen, na 16u is de oude sim nog steeds aktief. Wat nu? mijn nummer 0471******
Recent ben ik klant geworden van proximus. Echter had ik reeds Netflix. Op de site had ik gevonden hoe je je abonnement kan overzetten naar proximus. Echter loopt mijn abonnement privé nog een aantal weken vooraleer ik de overstap kan maken. Kan ik tijdelijk dan een ander pak krijgen bij proximus? Zelf kan ik Netflix niet deactiveren en een ander kiezen. Liefst zou ik de telefoon dienst niet contacteren want twee weken geleden heeft het mij 3 oproepen en meer dan een uur gekost vooraleer ik geholpen werd.....
Ik heb al met alle browsers die ik heb geprobeert om mijn 3000 resterende punten in te ruilen voor 100 smartphotoprints ik klik erop dan krijg ik bestellen en als ik daarop klikkomr er bevestigen maar die knop werkt niet meer nogthans het is nog steeds geen 30 november E-mail adres Je ontvangt weldra een e-mail met een code op het onderstaande adres. Je zal deze code ook terug kunnen vinden onder "Mijn recente bestellingen". E-mailadres * Uw e-mailadres moet een @ bevatten Uw e-mailadres moet een . bevatten
@M_016 Even een vraag ter zijde, kun jij nog editeren?
Op de site van Proximus plaatste ik een bestelling voor abonnement met iPhone 11 128GB. Volgens de site was dit nog beschikbaar. Echter zodra ik naar mijn winkelkarretje ga, komt erop: Volgens de site zijn alle kleuren nog beschikbaar, maar ik krijg deze zelfde foutmelding bij elke kleur? Komt dit nog op voorraad?
Beste, sinds een paar dagen lukt cloud niet meer te kunnen synchroniseren. Als ik die manueel doe, krijg ik de melding dat het geannuleerd is.
Beste, mijn vriendin kan nog altijd geen afspraak maken voor de levering van de TV en de decoder en dergelijke als nieuwe Proximus klant. Ze wacht ook nog op de factuur voor de TV. Deze mogen dus op eendert welke dag geleverde worden. klantnr 62*****174
Ik krijg ongewenste smsen (aanval op mijn persoon en religie) en wil deze nummer graag blokkeren, heb dit gedaan op mijn toestel maar ontvang er nog steeds… wat moet ik doen?
Vandaag in Techpulse : Proximus verhoogt mobiele databundels vanaf 1 januari Dit alleen voor Mobilus abo en in pack met Tuttimus. Oude Mobile abo krijgen er weer niets bij. Over discriminatie gesproken 🤔
Hallo, Zo’n 2 uur geleden kreeg ik op mijn iPhone de melding ‘iPhone is niet geactiveerd’, en stond er plots linksboven ‘Geen service’. Ik heb even in Instellingen gekeken, onder ‘Algemeen’, en zag bij Netwerk ‘Niet beschikbaar’ staan. Toen ik daar op klikte, las ik ‘Simkaart niet geprovisioneerd’. Wat betekent dit allemaal? Help alstublieft! Bedankt...
Ik vraag via my-proximus om de vaste telefoonlijn te schrappen uit het tuttimus-pack en te wijzigen naar minimus. Resultaat is dat er een bestelling loopt van een modem en een afspraak met technieker vastligt zonder mij iets te vragen. Ik heb de klantendienst gebeld om te melden dat ik geen modem zal aanvaarden en geen technieker wens te ontvangen, op de factuur die zal volgen staat reeds 59 euro voor technieker en 6 euro voor de modem. Verder zie ik dat e-pres eruit gehaald is en dat internet maxi gaat naar internet comfort. Nergens kan ik contact krijgen bij Proximus om dit aan te kaarten. Hopelijk openen ze een dossier want dit kan echt niet door de beugel.
Na aanleiding van dit persbericht: https://datanews.knack.be/ict/nieuws/proximus-gaat-geen-locatiegegevens-meer-verhandelen-van-klanten-die-expliciet-weigeren/article-news-1535297.html wou ik vandaag en opt-out (weigering) aanmelden voor mijn GSM-Nr. met de bedoeling om niet meer in de dataset te staan van locatiegegevens die Proximus verkoopt aan steden en gemeenten. Blijbaar werkt het hierbij horende email adres niet: privacy@proximus.be Dit is toch geen toeval ???
Sinds deze ochtend hebben wij geen internet meer regio Gent. Hoe lang kan dit duren voor dat dit opgelost is?
Na de installatie van de Proximus b-box3 heb ik volgende problemen met mijn Chromecast en Apple TV: De Chromecast Ultra is verbonden met het WiFi-netwerk, maar kan geen verbinding maken met het internet. De Apple TV is verbonden met het WiFi-netwerk, maar kan geen netwerktijd ophalen en niet inloggen via de Apple-account. Als ik deze toestellen verbind met een vaste internetkabel heb ik dezelfde problemen. Welke WiFi-settings in de b-box3 moeten aangepast worden opdat deze toestellen verbinding kunnen maken met het internet? Graag zoveel mogelijk details van poorten, IP-adres, firewall, …… Alvast bedankt. Mvg, David Nevens
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.