Skip to main content
Vraag

cloud werkt niet

  • December 2, 2019
  • 5 reacties
  • 455 Bekeken

Beste, sinds een paar dagen lukt cloud niet meer te kunnen synchroniseren. Als ik die manueel doe, krijg ik de melding dat het geannuleerd is.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 2, 2019

@nadelle77 Ik heb je cloud account nagekeken en deze staat actief. Kan je even verduidelijken wat er juist niet lukt en bij welke actie je juist de melding krijgt dat het geannuleerd is? 

Lukt het wel om dit te doen via de website: https://www.proximuscloud.be/  ?  

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd ? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 3, 2019

Ik kan mijn foto's niet uploaden naar cloud en krijg dan melding dat geanulleerd is. Ja heb de app verwijderd en weer terug geïnstalleerd. 


  • December 3, 2019

Lukt het wel om dit te doen via de website: https://www.proximuscloud.be/  ?  


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 3, 2019

Het lukt enkel als ik foto's van pc naar cloud overzetten maar andersom niet 


  • December 3, 2019

Krijg je een foutmelding als je dit probeert terug te halen? Kan je hier enkele screenshots van meedelen?