Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste , Sinds eind september hebben ze hier in de buurt overal glasvezel geinstalleerd. Ook in ons appartement en in het gebouw. Sindsdien dagelijks storing op tv , waarbij het scherm helemaal uit gaat. Je vaak minutenlang moet wachten tot het over gaat. Soms hoor je het programma wel verder spelen , maar zie je niets. De andere keer helemaal niets. We hebben al ALLES gedaan. Alles gereset meerderemalen.. kabels uitgetrokken, vervangen, noem maar op. Blijft dagelijks storing! Voornamelijk overdag , 's avonds gelukkig bijna nooit... Uitgenomen gisterenavond en deze avond blijvenddurende kleine storingen op scherm. Dit kan toch niet zijn? Overal reclame komen maken voor de glasvezel installatie... hadden we het geweten, waren we er niet op in gegaan. We hadden hiervoor wel geen problemen! Graag ASAP meer info en een oplossing!
Ik wens iedereen een gelukkig Nieuwjaar. Dat de vrede en menslievendheid terug moge komen.
Blijkt dat het als vaste klant niet evident is om een bestelling te plaatsen voor een Iphone 11 met abo. Bij Essec kregen we te horen dat er geen toestellen geleverd mochten worden aan bestaande klanten en deze enkel beschikbaar waren voor nieuwe klanten. Bij de proximus winkel in Genk was er dan weer de vraag of we deze besteld hadden? Met de melding dat we online geen bestelling konden plaatsen werd verbaasd gekeken en gezegd dat we maar opnieuw moesten proberen… Beetje vreemd allemaal, zoveel reclame ervoor maar om er eentje te kunnen aanschaffen moet je berg en land verzetten. Misschien eens kijken of de concurrentie misschien ons hele pakket wilt overnemen.
Beste, Ik ben gisteren overgestapt naar jullie en heb online de stappen doorlopen om dit te bevestigen en de betaling uitgevoerd. Op mail kreeg ik dan ook een "Bevestiging van uw aanvraag" mail waarbij op de PDF staat "HET DOCUMENT WERD GEVALIDEERD". Maar daarna krijg ik een vergelijkbare mail "U hebt uw aanvraag geannuleerd ". Het is me nu dus niet duidelijk of de overstap correct gebeurd is. Kan dit na gekeken worden? Het gaat over ORDERREFERENTIE: MCOM- R000000110000DMQ0Y
Hallo, De standaard bijgeleverde blauwe DSL kabel ( bij bijvoorbeeld een BBOX 3 ), hoe is die exact opgebouwd, welke stekkers zijn er aan beide uiteinden gebruikt ? Spreekt men hier over 1 of 2 paar kabels Kan hier eventueel ook een standaard telefoniekabel ( VVT 1P of 2P ) voor gebruikt worden ? Bedankt voor de info
@proximus ik heb hier reeds geruime tijd een Sony Xperia XZ1 liggen met de laatste softwareupdate en met een actieve P&G+ evenwel nog steeds zonder VoLTE actief Betrokken P&G+ nr werd vermeld in mijn profiel in de rubriek “ticket”, gevraagd wordt eerstdaags eens na te kijken of dit probleem uit de wereld kan geholpen worden Met een gelijkaardig toestel onder abo stelt zich geen probleem, dit is destijds automatisch verlopen. Dank bij voorbaat
De “My Proximus App” 5.2.0 opent niet op de iPhone. Ik krijg een scherm “Welkom op My Proximus. Prettige Kennismaking …….liever Wifi… Login met Mijn Prox. account. De login wordt aanvaard maar het scherm blijft geblokkeerd op ‘Aan het laden’. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft hetzelfde.
Ik zie net dat ik Mobilus aangesmeerd kreeg op mijn account, terwijl ik dit helemaal niet gevraagd had. Vorig maand kreeg ik al een brief thuis en dacht gewoon reclame te zijn voor mobiele abonnementen. Ik heb dit nooit gevraagd, alsook beantwoord ik nooit nummers die ik niet ken, ik gebruik nog steeds een oude Blackberry die al meer als 12 jaar meegaat. Dit is dus pure onzin. Ik gebruik alleen televisie en internet op de computer, meer heb ik niet nodig, in die 15 jaar of langer klant zijn.. Is trouwens niet de eerste keer dat er zomaar dingen worden toegevoegd aan mijn account omdat het zogezegd gratis is, zoals een tv bundel, maar achteraf verwijderen ze dat nooit en mag je weer bellen en klagen en ben het allemaal wat beu. Dat dit maar rap opgelost raakt!
ik heb zojuist de cloud geïnstalleerd op mijn computer, maar ik zou die willen verwijderen omdat je nu al de bestanden ziet staan op mijn computer, Maar ik kan die niet verwijderen omdat er een melding komt dat de cloud bezig is en openstaat. Ik weet niet hoe je het synchroniseren moet stoppen, ik vind dit nergens terug, of ik vind toch niet waar het staat, in de hulp vind ik wel hoe je het moet installeren maar niet hoe je het weer kan verwijderen
Voor verenigingen stuur ik regelmatig nieuwsbrieven uit via mailchimp, dit al jaren zonder problemen. Nu recent krijg ik bijna constant de melding “Request Blocked”. Ik heb al geinformeerd bij Mailchimp en het zou liggen aan een IP conflict. Hoe kan dit opgelost worden? Mailchimp: To provide a bit of context on Akamai, this is a service we use to monitor IP addresses. Akamai will automatically block access to IP addresses when malicious activity is detected across any of their endpoints. This does not mean that you have personally done anything malicious, however because IP's can be shared, malicious activity from someone else using the same IP could cause affect the reputation of that IP address, resulting in the block. We would recommend to either wait that 24 hour period, or reach out to your hosting provider and request a new IP address.
Omdat de V5 decoder haperde de helpdesk even gebeld. Na een vlotte babbel met de helpdesk, is er beslist om een nieuwe op te sturen. Nu ben ik toch wat vergeten te vragen, er staan nog redelijk wat opname’s op de “oude V5 “. Hoe weet ik welke op de HDD schijf staan of op de server? En als je dat dan weet, kan je de opnames verplaatsen van HDD naar de server? Alvast bedankt. Ed
Wanneer we de youtube app opstarten krijgen we de volgende melding: Deze versie van YouTube is binnenkort niet meer beschikbaar. Je kunt youtube.com nog steeds bekijken, maar op een ondersteunend apparaat ziet alles er veel beter uit. Kijk in de appstore van je apparaat of je de YouTube-app kunt installeren. Je kunt ook een lijst met ondersteunende apparaten bekijken op yt.be/help/devices. Is dit een probleem met mijn TV of is dit een probleem op de decoder? Thanks. Jurgen
Zaterdag 21/12 bestelde ik een Iphone 11 met abonnement. Er stond dat deze op 24/12 ging aankomen. Vandaag 27/12 is er nog steeds geen progress op dit product. Ook geen gehoor van Proximus. Wanneer komt dit product aan? groetjes Saya
Beste, Bij het eerste gebruik van mn Mobilus S simkaart is de limiet van 1.5 gb in 20s overschreden voor 44.75 euro, bij het toekomen van die berichten daarover was het zover, ben nieuwe klant 6********* nieuwe sim en nieuw toestel ook. Ik heb 500 mb toegevoegd maandelijks, en een los pakket van 500 mb erbij ook kort erna. Kunt u mij die 44,75 euro uitcrediteren en die 500 mb doen gelden? Gestart van het hospitaal met breuk, goed einde jaar.
Beste, Heb de proximus pickx app geinstalleerd, heb ook een myproximus account. Als ik mij dan inlog via de proximus pickx app, lukt de log in maar krijg ik de foutmelding dat het niet gekoppeld is aan de pickx app en dan crasht de app en kom ik terug op mijn beginscherm van m’n iphone. Kan dit opgelost worden? Groeten Lucas
Ik heb een smartphone Samsung A5 en mijn App van Recycle ( afval kalender app )zegt plots dat ik geen internet verbinding heb. Alle andere Apps werken nog prefect. Weet iemand waar je dat ergens kunt inschakelen voor die app? Heb de App al terug geïnstalleerd, via 4g verbinding en smartphone terug opgestart enz...Alvast bedankt.
Overal zie je banners en reclame voor de kerstpromo’s bij bepaalde abonnementen. Allemaal heel aanlokkelijk, zelfs tot op het moment dat je het je winkelwagen legt als reeds bestaande klant. Verder in het bestelproces komt dan de melding dat je niet in aanmerking komt. Vrij schaamtelijk om te zwaaien met kortingen, cadeau’s voor nieuwe klanten maar bestaande / trouwe klanten belonen… vergeet dat maar. Elke bestaande klant zou bij opschakeling naar een hoger abonnement recht moeten hebben op die promo’s! Voetbal pass wordt ook in maart fix duurder maar dat moeten we als klant allemaal accepteren. Erg jammer om bestaande klanten zo te behandelen!
geachte , mijn man heeft momenteel het abonnement op zijn naam staan kan ik dit op mijn naam overzetten , en zo dan een cadeau kiezen . of moet mijn man zijn abonnement opzeggen zodat ik dan een nieuw abonnement neem op mijn naam ;
Beste, Woensdag, 11 december, waren er mannen van Proximus aan het werken in onze straat (in kortrijkstraat aan nummer 12). Sindsdien hadden we geen internet, konden we geen televisie kijken en onze huistelefoon werkte sindsdien ook niet meer. We hadden gebeld naar de technische dienst en gaven door dat we sinds die werken problemen hadden thuis. Er werd gezegd dat er op vrijdag de 13de een technieker ging langskomen rond de middag. Hij had vastgesteld dat het probleem niet in ons huis zat, maar in de straat. Hij had een verslag gemaakt en stuurde deze door naar zijn “verantwoordelijke”. Ze gingen ons vrijdag of zaterdag terugbellen om verdere afspraken te maken. We hadden geen telefoontje gekregen dus hebben we gewacht tot maandag. Maandag moesten we zelf terugbellen naar Proximus. We moesten alles opnieuw uitleggen aan een mevrouw en iemand ging ons terugbellen. Plots kregen we een sms dat er een technieker op de 23ste december ging langskomen (zonder enig overleg). Hierop moesten
Ik heb op alle manieren geprobeerd een nieuwe pay and go kaart (gratis bij aankoop Proximus gsm) te 'identificeren, en krijg telkens de foutmelding dat het gsm-nummer (dat ik via de telefonische klantendienst van Proximus gekregen heb) 'ongeldig is.. Nu blijkt dat nummer 'niet actief ' te zijn en sturen ze me op de klantendienst naar een Proximus shop om kaart te laten activeren … Ik las intussen hier dat ik niet de enige ben en dat een andere klant ook naar de shop gestuurd werd, waar ze het blijkbaar ook niet hebben kunnen oplossen..
Gelukkig en gezond 2020 voor alle Forum leden en Proximus medewerkers. Alle nog bedankt voor de service op dit forum van afgelopen jaar. Chapeau 👏🥳🤗😉👍 Mvg, Antoon
Ik heb gisteren een Google Chromecast Ultra aangeschaft. Na het downloaden van de pickx app (v. 5.1.2) op IOS (Iphone) mist de mogelijkheid om te streamen via/naar Chromecast. Lees: het Chromecast symbool ontbreekt. In de appstore zelf en online lees ik niets over eventuele actuele problemen. Alvast bedankt voor uw/jullie hulp.
Ik heb een myproximus account maar als ik me probeer in te loggen met de pickx app krijg ik steeds dezelfde foutmelding. Wat kan ik hier aan doen?
Zeer teleurstellend hoe de update is aangepakt. Digitale tv kan ik nu reeds enkele maanden bijna niet meer bekijken. Na een tijdje steeds blurred beeld en zelfs helemaal geen geluid of beeld meer. Alles gereset en geen verbetering zichtbaar alle problemen zijn begonnen sinds de updates werden opgestart. Heeft geen zin meer om nog digital tv abonnement te hebben. Ook de app werkt niet meer en kan hierdoor niet meer gebruikmaken van chat of opvolging facturen. Eigenlijk spijtig dat jarenlange klant zo wordt behandeld. Tijd om abonnement op te zeggen en uit te kijken naar nieuwe provider. Ps smartphone werkt op Android 6.
Nu iedereen zijn beste beentje voorzet in 2020, aan Proximus IT mijn volgende wensen: *Cast probleem, “eindelijk” opgelost. Zie andere topic. *Proximus Pickx app over de voorbije releasen, en gebaseerd op gebruik op Iphone8, Ipad2019, …: waarom laadt jullie app zo traag, en heb ik minder dan 1 op 2 een vlotte overgang naar jullie menu Live TV of TV gids. Dus meestal ‘frozen’ zwarte achtergrond voor eeuwig of heel lange tijd. *Proximus Pickx app over de voorbije releasen, en gebaseerd op gebruik op Iphone8, Ipad2019, …: Vaak logt de app zichzelf uit, en kan ik weer aanloggen met user en password. Waarom ? *Aanloggen Proximus Pickx: Waarom geen TouchId enable ? Dank.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.