Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb proberen de live TV op de laptop te gebruiken maar krijg “geen tv-programma’s beschikbaar”. Ik zie dat dit regelmatig in dit forum wordt behandeld? Graag een snelle oplossing. Ook op de IPhone werkt dit niet...
Inloggen op de Proximus Pickx app via de smartphone werkt niet. Inloggen op Procximus pickx via de laptop gaat wel. Echter live tv kijken, opnames inplannen en dergelijke is niet mogelijk.
ik zou graag willen weten hoeveel buiten je bundel je kan uitgeven (geen data ) maar bv voor aankoop te doen van iets en of deze kan verhoogt worden
Goedenavond Graag had ik een extra bestaand mobiel abonnement van proximus willen toevoegen aan mijn tuttimus. Het gaat over het abonnement van mijn vrouw en is met toestel en is Mobilus S full control. Is dit mogelijk om dan ook extra data te krijgen?(omdat dit in tuttimus gaat) Zijn dan wel 2 verschillende klantennummers die moeten samengevoegd worden ? Alvast bedankt om te antwoorden
Beste sociaal tarief weer gezakt 8.36 inplaats 8.40 euro januari ??? grtjs johan
Onlangs twee Proximus klanten gesproken die nog aangesloten waren via een aloude ADSL lijn waardoor ze niet alle zenders konden ontvangen (bv. Plattelands TV zendt enkel uit in HD). Ondertussen was er VDSL beschikbaar doch de klanten werden hiervan niet spontaan in kennis gesteld. Nog iemand zelfde ervaring? nb: de 2 klanten waren niet geïnteresseerd in de betere HD beeldkwaliteit maar enkel in de extra zender(s) die Proximus aanbiedt via VDSL.
Beste, Waar ik werk, Huyze den hoorn te sint-rita. Woon en zogcentrum van men ouders hebben wij proximus, het maximum abonnement, maar mijn upload is 0.2 en download 3.3 ongeveer. Waardoor ons programma dikwijls niet geopend kan worden. Onze hoofdcomputer hangt via een utp kabel rechtstreeks aan de modem dus het is geen probleem qua wifi… Wat kan ik doen? MVG Brecht
Heb al allerlei stappen gevolgd ivm resetten om goed beeld te krijgen op TV. Helaas het komt nog steeds voor dat midden in een film of serie het beeld volledig stopt of in stukjes is gedeeld. Dit probleem deed zich niet voor tot er een update gebeurde. Ook problemen met proximus app op smartphone. pickx TV werkt op smartphone maar proximus app zelf niet.
Hallo, Ik help mijn schoonouders met aanvraag om van de huidige 3 operatoren over te gaan naar 1 pack. Mijn schoonvader is palliatief door kanker en wil dit in orde brengen zodat ze zijn vrouw achteraf zo min mogelijk problemen heeft. Op 17 december doe ik samen met hem een aanvraag bij Scarlet voor een installatie van een trio pack. Hij is de enige die internet gebruikt en vooral de tv en de vaste telefoon zijn belangrijk voor zijn vrouw. Ze hebben momenteel analoge tv bij Telenet en hebben dus geen digicorder. ze hebben een vaste telefoonlijn bij Proximus en internet bij EDP Net. De online aanvraag bij Scarlet verloopt vlekkeloos en we kunnen een afspraak maken om de installatie te doen op 30 december 2019. Op 27 december ontvangt hij een telefoontje dat de installatie niet kan doorgaan. Er ontbreekt nog iets; Nadat ikzelf op 06 januari een klachtendossier laat aanmaken kom ik te weten dat het hier over het vrijgeven van de telefoonlijn zou gaan. Er zou volgens Scarlet een CID numm
als ik op mijn smartphone wifi en mobile gegevens (4G) beide laat aanstaan schakelt hij dan automatisch over op wifi als er wifi bereik is of moet ik telkens mobile gegevens uitschakelen als er wifi is en terug inschakelen als er geen wifi bereik is?
Ik kan geen mails versturen met pc wel met smartphone
vrijdag hadden m’n zoon en ik opeens geen netwerk meer (2 nrs /1factuur) plots kreeg ik een mail waarin gemeld werd dat wij de proximus diensten hadden stopgezet dit was zeker niet gebeurd zaterdagochtend direct gebeld en na 45min aan de lijn te hangen (met onze vast lijn van telenet want met gsm hadden we geen netwerk), bleek dat er een administratieve fout was gebeurd en dat na een paar uur onze beide nrs terug zouden geactiveerd zijn en we rond 13u zouden gebeld worden door proximus ter controle zaterdag late namiddag nog steeds niet in orde, opnieuw gebeld na een half uur kregen we de raad om onze gsm’s opnieuw op te starten mijn gsm had opnieuw bereik, die van mijn zoon echter niet..mijn zoon werd dan gebeld door de technische dienst en kreeg het advies om zijn sim kaart te verwijderen en terug te installeren en dan zou het probleem moeten verholpen zijn zijn nu zondagavond en hij heeft nog steeds geen netwerk, hij moet morgenochtend de baan op met de fiets zonder bruikbare gsm
Hallo, Ik ben nieuw, ingeschreven via mijn buurman. Na activatie van “my Proximus” word er zogenaamd een mail gestuurd naar mijn email adres en dat ontvang ik telkens NIET. Zeker al 10x geprobeerd maar de mail om de account te bevestigen krijg ik niet, ook niet in de spammap of dergelijke. Wat nu? Wat heb ik gedaan: met de gegevens vanop de factuur… my proximus account gemaakt. emailadres geactiveerd, ook reeds mail van buur ontvangen, dus werkt wel. 10x en meer op link geklikt via My Proximus, maar krijg niets in mijn postvak in.
Hallo, ik heb nu Familus maar zou nu graag mijn vaste telefoon afmelden. Hoe en wat moet ik daarvoor doen? Moet ik dan een ander Pack hebben? En hoeveel betaal ik nu als abbo voor dit vaste toestel? Alvast dank!
beste onlangs stuur ik een platte tekst naar vrienden om nieuwjaar te wensen 20 maal . deze worden aangerekend als mms. uiteraard zou dit gratis moeten zijn. heb mijn gsm samsung A70 al verschillende malen in de instellingen uitgepluist, maar geen enkele mogelijkheid om dit te stoppen. kan dit niet via proximus zelf gedaan worden. ik hoor het graag
Hey, Ik ben sinds eind september verhuist naar mijn nieuwe adres. Ik heb dit via jullie makkelijke link "ik verhuis" aangevraagd. Nu mijn verhuis en installatie van de modems is allemaal door de technieker goed verlopen. Maar sindsdien krijg ik van jullie telkens een herinneringsmail dat ik mijn modems moet inleveren voor 14 november, anders krijg ik een boete van 248 euro. Ik heb jullie hiervan op de hoogte gebracht en jullie zouden dit inorde brengen. Nu zijn we reeds 6 januari en heb ik een officiele factuur gekregen waarin de boete staat die ik moet betalen. Jullie ginger ervoor zorgen dat ik die boete niet zou krijgen maar nu staat de boete toch in mijn factuur. Kan dit aub inorde gebracht worden.
Sedert 01/01/2020 kan ik geen berichten meer versturen en krijg de boodschap “554 … spam abuse...”. Na wat surfen blijkt dat mijn IP ergens op een blacklist gesignaleerd staat. Daar wordt er ook vermeld dat de meest plausibele oorzaak zou zijn dat onze SMTP niet ge-authentiseerd zou staan. Volgens proximus en mezelf staat dit wel ok en werd dit ook nooit gewijzigd. Na enkele rondjes draaien of de website van proximus zie ik wel een blokkage op SBL.SPAMHAUS.ORG. De vraag is natuurlijk : hoe kan dit weer gereset worden ? Proximus weet het blijkbaar ook niet want zij zeggen dat als je via je webmail wel kan zenden, is er volgens hen geen probleem. Mijn mails passeren wel via outlook. Heeft deze er iets mee te maken ? Alle suggesties zijn welkom.
Op 9 augustus 2019 heb ik de laatste Premium Club punten ingeruild voor 1 Kinepolis cinema ticket. 2 januari 2020 wilde ik deze online gebruiken maar kreeg de foutmelding “Deze code is vervallen op 20/11/2019”. Nochtans was de code BP2D305278712723 geldig tot 05/02/2020 volgens de voucher die ik ontvangen heb via email. Zou er hier iets aan gedaan kunnen worden? Want het is jammer dat dit geschenk nu onbruikbaar is.
Ik heb recent een nieuw familus abonnement. Wanneer ik proximus pickx probeer aan te melden krijg ik de melding dat er geen Pickx account gekoppeld is aan mijn account...
We hebben sinds vorige maand een nieuwe modem b-box3. Maar die modem maakt constant een hoog piepend, continu geluid. Heel soms stopt het, bv. gisterenavond een tijd was dat lawaai weg. Het is eigenlijk om zot te worden. Wat kunnen we hieraan doen? Het is echt vervelend.
Wanneer zal men op de vaste telefoon eindelijk eens het oproepend nummer kenbaar maken zonder dat men ervoor moet betalen? Op de GSM ziet men ook wie er belt. Als men het nummer ziet, weet men ook vlugger of het een betrouwbaar nummer is dat belt of niet.
Had een pakket bij Proximus met internet-TV-vastelijn. Gezien de vaste lijn nog amper gebruikt wordt maar ik deze wil behouden in geval van problemen (meestal inkomende lijnen van bvb. kinderen) ben ik op zoek geweest naar een VOIP provider die voor een habbekrats het nummer kan overnemen. De resterende zaken internet-TV behoud ik bij Proximus (even ervan uitgaande dat dit ook een prijsreductie zal teweeg brengen, de bevestiging van de opzegging met de nieuwe bedragen waren wat dat betreft weinig belovend, de prijs gaat met 10 € omhoog, heb dit gemeld, dus hoop ik dat dit wordt rechtgezet :?, in slechtste geval wordt het een volledig andere provider…. ) Gisteren is dan de overzet effectief gebeurd. Alles kunnen instellen op de router voor de telefoonlijn met het nummer. Kan met het VOIP nummer perfect naar buiten bellen zonder problemen maar voor inkomende calls loopt het verkeerd. Het lijkt erop dat van een inkomende lijn van een gsm van proximus of een vaste lijn van proximus het n
Ik zou graag mijn enkele e-mails automatisch willen verplaatsen naar enkele mappen zoals bijvoorbeeld Proximus. Maar ik moet dit elke keer terug instellen als ik mijn outlook verwijderd en terug installeert, door opnieuw op te geven welke e-mails naar een andere map moeten. Kan ik dat in de toekomst voorkomen. Jeroen Goetschalckx
Op 19/12/2019 ontvingen wij een mailbericht van Proximus dat miv 01/01/2020 ons abonnement automatisch het gebruik van 4G naar 5G zou worden doorgevoerd. Tot op heden hebben wij hiervan nog niets gemerkt.
Hallo, eind december schafte ik een pay and go kaart aan (herlaadbaar zonder abonnement). Daar mijn Id kaart nog geactiveerd dient te worden door de gemeente Zoersel gebruikten we bij het verkooppunt (Geronika Malle) hiervoor een kopie van mijn paspoort. Na twee weigeringen werd de derde maal ook een kopie meegestuurd van het inschrijvingsbewijs bij de gemeente Zoersel, toen werd mijn kaart door Proximus geactiveerd. Deze ochtend wou ik herladen maar ik krijg een foutmelding, bij het bellen van andere nummers en 1911 is er de mededeling dat mijn kaart geblokkeerd is. Ik opnieuw naar Geronika. Daar namen ze contact op met Proximus, noch de centrale dienst noch de technische dienst kon vertellen waarom mijn kaart geblokkeerd is. De winkelbediende maakte een nieuwe kaart aan en probeerde deze ook op zijn toestel. Beide manieren gaven een blokkade. Opnieuw werden alle copies van paspoort en inschrijving doorgestuurd aan Proximus. Maar de blokkade is er nog steeds. Graag snel een oplossi
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.