Skip to main content
Vraag

bestaand mobiel abonnement toevoegen aan tuttimus

  • January 4, 2020
  • 6 reacties
  • 300 Bekeken

Goedenavond

 

Graag had ik een extra bestaand mobiel abonnement van proximus willen toevoegen aan mijn tuttimus.

Het gaat over het abonnement van mijn vrouw en is met toestel en is Mobilus S full control.

Is dit mogelijk om dan ook extra data te krijgen?(omdat dit in tuttimus gaat)

Zijn dan wel 2 verschillende klantennummers die moeten samengevoegd worden ?

 

Alvast bedankt om te antwoorden 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 6, 2020

@Rafster  Dit betreft een overname. Hiervoor mag je het formulier in bijlage invullen, ondertekenen en ons terug bezorgen. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 10, 2020

@AntonellaD Ik heb de papieren 4 dagen geleden verstuurd via mail naar de desbetreffende dienst bij proximus. Maar tot op heden heb ik nog geen antwoord gehad. Kan je dit even nakijken aub. Alvast bedankt.Groetjes Raf


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 10, 2020

Dag Rafster,
Er is een dossier (44192902) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je afhandelen en je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses voor het wachten.
Mvg, KoenN


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 13, 2020

Dag @KoenN 

Ze hebben het mobiel abonnement overgezet op mijn naam, maar dit staat nog niet in mijn Tutimus.

Gelieve dit even na te kijken en dit in mijn tuttimus zetten aub.

 

Alvast bedankt.

Mvg

Raf

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 14, 2020

Dag @Rafster , we doen het nodige! Grt, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 14, 2020

Dag @Rafster , we doen het nodige! Grt, Heidi

Dag @HeidiE heb net gekeken in myproximus en het is in orde. Bedankt. Grts.