Skip to main content
Antwoord

Proximus Pickx

  • January 10, 2020
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Ik heb recent een nieuw familus abonnement. Wanneer ik proximus pickx probeer aan te melden krijg ik de melding dat er geen Pickx account gekoppeld is aan mijn account...

Beste antwoord door HadewychT

Dit zou nu in orde moeten zijn. Kan u het testen aub ?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • Antwoord
  • January 10, 2020

Dit zou nu in orde moeten zijn. Kan u het testen aub ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 10, 2020

Dit zou nu in orde moeten zijn. Kan u het testen aub ?

Dit is inderdaad in orde, bedankt!


  • Apprentice
  • January 11, 2020

Beste, 

Ik heb hier hetzelfde probleem ben juist klant bij jullie en alsnog staat er bij mijn account administrator kan iemand me hierbij helpen?

Alvast bedankt. 

Mvg, Peter 


Martin
  • January 12, 2020

Ter info: aangezien je nog maar juist klant bent zou het kunnen dat alles nog niet doorgestroomd is en al je producten nog niet gekoppeld zijn aan je myproximus account.
Maar morgen als de mensen van Proximus zelf hier terug langskomen zullen ze dit wel kunnen in orde berengen voor u.


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 13, 2020

@Peter ciucas Zou nu ook voor jou in orde moeten zijn.