Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Goeiedag, Ik ben sinds een aantal dagen aangesloten bij Proximus maar tot nu toe nog geen toegang tot het televisie gedeelde van het abonnement. Als ik op mijn mobiel via de app probeer in te loggen krijg ik de foutmelding “Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus pickx-account.” Via de laptop werkt tv kijken ook niet. Hopelijk kan hier naar gekeken worden! Met vriendelijke groet, Daniël Maerschalck
Ik ben laatst info gaan vragen bij de proximus shop ivm de Samsung S20 reeks. Tegen mij werd verteld, dat men de GSM ook kan laten leveren in een Postpunt. Klopt dit? Aangezien ik zojuist de Samsung S20 Ultra 5G besteld heb en als leveradres kon ik enkel mijn eigen adres selecteren en geen postpunt. mvg
Vorige week melding gemaakt via de chat dat ik 2 afstandsbedieningen heb die niet of niet volledig werken , op het einde van de chat moest ik nog een afhaalpunt ingeven, daarna kreeg ik nog de vraag om een contactnummer op te geven lijkt me raar als ze al het klantnummer en mijn E-mail adres hebben maar ja je weet nooit bij proximus dus nu nog eens proberen via telefoon , ondertussen al 30 minuten aan het wachten
Beste, Ik heb een smartphone abonnement, maar de telefoon is stuk en niet meer te herstellen. In de winkel gaven ze me aan om het aflossingsbedrag af te betalen via de factuur ? Hoe kan ik dit doen ? Kan dit nog bij de factuur van 08/03/20 a.u.b. ? Zodoende dat ik een nieuwe smartphone kan aanschaffen in de winkel bij mijn huidige mobile pakket M. Het om de IPhone 8 64 GB gold met restwaarde van 191,68 € mocht dit eventueel kunnen a.u.b. en we zouden u daar heel dankbaar voor zijn, dit in 2 x te laten gebeuren 1 x per 08/03/20 factuur en 1 x per 08/04/20 zodoende als deze eerste domiciliëring van de rekening gaat per 26.03.20 zou ik graag eerstdaags een nieuwe smartphone willen gaan kiezen bij jullie in de winkel of online. Alvast bedankt uw tijd en positief antwoord, Met vriendelijke groeten Laika Maes
ik heb zojuist naar criminal minds nr 17 gekeken van 19/2 en die gewist en nu zijn de andere vijf ook verdwenen, ik weet heel zeker dat ik op één aflevering geklikt heb, want ik let daar altijd goed op, op de zijkant stond zeker die aflevering, ik heb de decoder herstart maar zonder resultaat ze zijn verdwenen. Ik mis dus 18 van 23/2 om 19.35 19, 20, 21 en 22 van 1/3 van 16.50u - 17.45u - 18.40u en 19.35u kunt je eens nakijken hoe het komt dat die afleveringen mee verdwenen zijn?
Hallo, Sinds deze avond werkt de afstandsbediening niet meer volledig. Verluiden en verstillen werkt, maar ik kan niet veranderen van zender of naar de menu te gaan. De afstandsbediening universeel maken heeft ook geen effect...
Wanneer worden de overblijvende zenders van de BBC, namelijk BBC Entertainment, BBC 1 en BBC 2 in HD doorgegeven door Proximus. Ik denk dat aan de bron ze reeds in HD ontvangen worden maar door Proximus naar SD gedownscaled worden. Anno 2019 zouden deze praktijken toch tot het verleden moeten horen. Mvg, Ambionix
Sinds enkele dagen kan ik niet meer op mijn 4G of berichten versturen. Telkens als ik een bericht wil versturen staat er "Proximus fout 50" en als ik verbinding wil maken met een netwerk staat er "momenteel niet mogelijk om verbinding te maken. Probeer het opnieuw". Ik heb mijn Gsm al meerdere malen opnieuw opgestart of uitgezet maar dit blijkt niet te helpen. Is er iemand die toevallig weet wat ik kan doen of iemand die mij kan helpen? Bellen lukt trouwens wel nog.
De eerste aflevering van Auch staan niet op onze box. is begonnen met opnemen van aflevering 2 🤔
Ik heb sedert gisteren 4 maart geen Proximus TV . Aanduiding op scherm : no signal en geen verbinding
Ik geraak niet op mijn i mail adres met het wachtwoord van mijn inlog van mijn proximus en als ik dat wil veranderen gaan juli en sms sturen maar krijg daar geen antwoord op
Hallo, we hadden de voorbije zondag doctor who willen opnemen op bbc one. Dr who seizoensfinale the timeless children. En volgens mij was deze opgenomen maar vandaag wilden we die bekijken en deze was verdwenen, de aflevering kwam niet meer voor in onze lijst. Kan deze teruggeplaatst worden? bedankt.
Beste, waar kan ik ergens de datum en eventueel nr. vinden van de laatst gedownloade software vinden op mijn decoder. Vroeger kon je deze met één klik vinden . Nu niet meer. Ik dacht dat er rond Mei toen één was. En je moest ook geen omwegen maken via je PC om te zoeken wanneer die update was geweest, dit kon je allemaal via je PC zien.
Beste, Wij wonen in Kapellen en kijken heel regelmatig televisie op de laptop via de browserversie van Pickx. Dit via wifi. Echter hapert deze toepassing vaak. Soms komt deze dan plots terug op en is het volume van de laptop aanzienlijk hoger... Veranderen van zender, veranderen van browser, reboot laptop, wissen tijdelijke bestanden, reset van modem,... Geven geen verschil. Het blijft haperen. Laptop is een iets ouder model maar er steekt wel een i5 met 12gb ram in. Windows10, alle updates, recentste browserversie e.d... Bovendien staat het toestel op ca 2 meter van de modem... Dus qua verbinding ok en lijkt me in eerste instantie niet het probleem te vormen. Toch weigert deze vlot te werken. Netflix en varianten hierop werken normaal. Sporadisch is er een uitval maar dit ligt vaak aan een kleine piek in onze Internetbelasting… Ander internetgebruik zoals mails, YouTube en andere hebben de normale functionaliteit. Wat is er toch aan de hand met Pickx? Kan Proximus me hierbij van antwo
Ik probeer al de laatste paar dagen mijn wifi booster weer aan de praat te krijgen. Als ik op beide bbox en booster de wps knop ingedrukt houd verschijnt de wps knop op de booster in het groen, terwijl de booster ook niet eens een verbinding heeft gehad soms brande het 2.4GHz knopje en soms de 5GHz maar de andere knopjes brande niet meer. Ze blijven mij maar vervangen met een nieuwe dat na een paar maand het weer niet meer doet is het niet mogelijk om een tweede bbox bij te kopen?
Ons probleem, Ik heb eerder enkele programma `s ingesteld “alle opnames” nu deze programma `s herhalingen zijn soms op een andere zender worden ze nog steeds opgenomen en ik kan deze niet meer wissen. Ze worden nog steeds opnieuw en opnieuw opgenomen, ik ben een beetje radeloos Aan allen alvast bedankt
Ik wil een HTTPS server in mijn lokaal netwerk bereiken vanaf Internet. Daarvoor heb ik port forwarding van poort 443 naar mijn lokale HTTPS server ingesteld. Als ik mijn server oproep via een browser https://mynetwork/ , dan neemt de BBOX zelf de HTPPS call over. En de BBOX routeert die call naar https://mynetwork/7.3.8/gui/tpl/src/home/login.html . Dit komt omdat de remote access configuratie op de BBOX ook op poort 443 is ingesteld. Ik wil dus die remote access aanpassen, naar poort 8443. Maar de BBOX weigert die aanpassing, met een "submit error". Ik ben ingelogd als user. Misschien moet ik ingelogd zijn als admin. Maar ik ken het admin paswoord niet en kan dit dus niet proberen. Wat kan ik nu doen? mynetwork is het address van mijn BBOX router
beste, ik wil een verhuis in plannen dit kan ik niet doen doordat ik geen nederlands gsm nummer mag in voeren. ik heb geen belgisch gsm nummer. het lijkt me dat dit toch gewoon mogelijk is. mvg Tim.
Als ik mijn pickx app wil gebruiken krijg ik enkel zwart beeld op mijn telefoon en na lang wachten verschijnt er de melding: er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account. sorry ! kan iemand me helpen? heb net een chrome cast gekocht en dit is de eerste keer dat ik dit alles gebruik. zwart beeldfoutmelding
Beste Ik sta op het punt om de Samsung s20 the pre ordere. Maar ik zou deze graag in de winkel zelf willen laten leveren. Hoe selecteer ik een verkooppunt? Met vriendelijke groeten
Beste, ik ben een 2tal weken geleden mijn smartphone op vakantie verloren. Ik ben vanaf vandaag terug in België en ben een nieuwe simkaart met dezelfde nummer gaan halen. Nu staat er nog steeds op dat mijn sim 1 niet geregistreerd is.. weten jullie hoe dit komt? Mvg Admir
Beste 23 verschillende Wifi kanalen zichtbaar in mijn woning!? Waarvan 14 Wifi kanalen van Proximus, is dat niet wat overdreven veel? Zoveel buren heb ik zelf niet. Wat ik zie in de Wifi kanalen lijst: 2 Wifi kanalen van de buren links, van twee huizen met telkens één gezin. 1 Wifi kanaal van ons. Ik heb zelf de 5.0 GHz-band uitgezet. 20 Wifi kanalen van de buren rechts, waar er +-7 gezinnen wonen. Waarvan enkel de Proximus allemaal dubbel zijn. Waarom zet Proximus automatisch bij een nieuwe installatie zowel de 2.4 GHz-band als de 5.0 GHz-band aan en niet één van de beide? Waarom zet Proximus zoveel Wifi verbindingen in één woning waar maar 7 appartementen zijn? Eveneens gaan deze Wifi kanalen s’nachts niet uit. En heb ik sinds kort gemerkt dat ik nu zelfs de Wifi niet meer uitkrijg. Deze springt telkens na het uitzetten automatisch terug op. Dit sinds een laatste firmware update die eveneens automatisch werd uitgevoerd. Dit lijkt mij niet gezond voor mijn kind, de bu
Wij hebben thuis 3 decoders, (keuken, living,slaapkamer) Als ik met mijn tablet een opname programmeer is die enkel zichtbaar in de opnames van de decoder in de keuken. De opname lukt, maar ik kan die enkel in de keuken bekijken. Bestaat er een mogelijkheid om een andere decoder als doel op te geven, zodat ik die opname op vb mijn slaapkamer kan bekijken ?
De internetverbinding blijft wegvallen. ben het grondig beu aan het worden al dit gedoe.
Hallo Sinds een paar dagen zijn we plots twee maanden aan opnames van een serie kwijt. Is er een mogelijkheid dat deze teruggezet worden? Mvg, Jil
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.