Skip to main content
Beantwoord

Afleveringen kwijt

• January 30, 2020
  • 33 reacties
  • 353 Bekeken

Hallo

Sinds een paar dagen zijn we plots twee maanden aan opnames van een serie kwijt. Is er een mogelijkheid dat deze teruggezet worden?

Mvg, Jil

Beste antwoord door Charlotte.D

Kan je in je opname opties eerst eens hetvolgende aanvinken:

Wissen indien schijf vol= NEEN

Ik heb de serie nog even verwijderd en terug toegevoegd. Kan je de decoder even herstarten en even opnieuw testen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

33 reacties

• January 30, 2020

Over welke opnames gaat het dan precies?  :wink:

• Auteur
  • Rising star
  • January 30, 2020

Het gaat over sturm der liebe. Mvg

• January 30, 2020

Ik heb deze opnames even voor je gereset. Kan je de decoder nog even herstarten en controleren of ze er al dan niet ook terug staan voor jou?

• Auteur
  • Rising star
  • January 30, 2020

Het is in orde super! Hartelijk bedankt!

• Auteur
  • Rising star
  • February 3, 2020

Beste, al deze afleveringen zijn weer verdwenen. Mvg

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 3, 2020

@Janugan Ik zie deze wel nog staan , heb je de decoder al eens volledig herstart door deze kort van stroom te onderbreken? 

• Auteur
  • Rising star
  • February 3, 2020

Dit zijn enkel de afleveringen van afgelopen week, er stond voor 60 dagen aan afleveringen op, heb net de decoder gereset maar heeft niet geholpen. Mvg

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 3, 2020

@Janugan Kan je even nakijken hoeveel aflevering je decoder blijft bewaren door naar menu --> instellingen --> mijn voorkeuren --> opnames --> aantal afleveringen  te gaan , als deze op 10 staat ligt hier de reden en dien je dit aan te passen.

• Auteur
  • Rising star
  • February 3, 2020

Er staan er momenteel 11 op en bij instellingen staat alle geselecteerd. Mvg

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 3, 2020

@Janugan Ik heb bij deze de aflevering terug gezet.

• Auteur
  • Rising star
  • February 3, 2020

Bedankt, ze zijn er weer! 

• Auteur
  • Rising star
  • February 15, 2020

De afleveringen zijn weer weg, dit gebeurt telkens na een paar dagen weer. 

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 17, 2020

@Janugan Kan je even nakijken hoeveel aflevering je decoder blijft bewaren door naar menu --> instellingen --> mijn voorkeuren --> opnames --> aantal afleveringen  te gaan , als deze op 10 staat ligt hier de reden en dien je dit aan te passen.

Is het mogelijk een foto te maken van bovenstaande instellingen en deze hier te posten ? 

• Auteur
  • Rising star
  • February 17, 2020

Zal er een foto van maken maar deze staat ingesteld op alles bewaren. Weet niet waarom maar elke keer verdwijnen de afleveringen die worden teruggezet weer na een paar dagen. De nieuwe opnames blijven wel staan. Het gaat ook enkel maar om deze serie. Mvg

• Auteur
  • Rising star
  • February 18, 2020

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 18, 2020

@Janugan  Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst , van zodra er antwoord komt laat ik hier iets weten.

• February 18, 2020

Van een serie worden standaard 20 afleveringen behouden, zoals hier het geval is.
Best verwijder je de serieopname en stel je deze opnieuw. Dan zal er gevraagd worden of je 5, 10, 20 of 99 afleveringen bewaard wilt hebben.

• Auteur
  • Rising star
  • February 18, 2020

Dit is hier niet het geval, hebben altijd alle afleveringen gehad tot 60 dagen. Heb dit ook zo ingesteld. De afleveringen waren gewoon ineens verdwenen. Na het terugzetten zijn deze afleveringen na een paar dagen weer verdwenen behalve de afleveringen die zijn opgenomen na het probleem...

• February 18, 2020

Kan je deze toch opnieuw instellen? Van hieruit zien we dat het dan verkeerd ingesteld staat.

• Auteur
  • Rising star
  • February 18, 2020

Ga ik doen

• Auteur
  • Rising star
  • February 18, 2020

Heb de opname opnieuw ingesteld. Mvg

Forum|alt.badge.img+3

Wissen indien schijf vol staat ook actief. Dat kan enkel maar en rol spelen wanneer bepaalde afleveringen op de HDD staan in plaats van in de cloud. Controleer ook eens bij de PVR of een bepaalde aflevering op de HDD staat of in de cloud CPVR.

Martin
  • February 18, 2020

cPVR = opname op harde schijf (HDD)

nPVR = opname in de cloud.

• Auteur
  • Rising star
  • March 2, 2020

kunnen de afleveringen nog eens teruggezet worden? Ontbreken nog steeds. Mvg

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 2, 2020

@Janugan Welke afleveringen ontbreken er juist (datum en tijdstip van uitzending) ?