Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
bij het aanloggen op cloud dat niet mogelijk is door het knipperscherm… ik lees dat ze ermee bezig zijn dit probleem is nu al enkele weken gesignaleerd, en nog geen oplossing ? alvast bedankt voor alle hulp groeten, Guy
N°057333*** klantnummer 619428***. Ons internet werd 'per ongeluk' afgesloten ( ik had enkel digitalen tv stopgezet). De activatie zou enkele werkdagen duren.. Is het mogelijk om dit DRINGEND in orde te maken? Mvg Marie-line Viane
Sinds 5/3 hebben wij plots problemen met de TV maar ook met de wifi in huis. Op TV bleef beeld en klank hangen enz… Na contact met de helpdesk was het besluit “een nieuwe decoder”. De decoder werd inmiddels geleverd en geïnstalleerd. Na enkel uren stellen we vast dat het probleem hetzelfde zoniet nog erger is dan met de vorige decoder. Nog enkele bijkomende ergernissen: enkele opnames die wij echt wilden houden zijn verdwenen ik slaag er niet in om volgens de richtlijnen op de TV de afstandsbediening via bluetooth te connecteren de afstandsbediening reageert niet adequaat, bv scrollen in opname, back toets enz (zou misschien allemaal beter gaan met bluetooth?) Daarnaast hebben wij eveneens sinds 5/3 problemen met de wifi in huis. Ondanks het feit dat de 3 boogjes van wifi actief zijn wordt de server meerder malen per dag niet meer gevonden. Ik zie dat wij ook alleen maar 2.4 hebben. Ik heb in jullie documentatie gelezen dat de”slimme wifi” automatisch schakelt van 2.4 naar 5.0. Kan he
Sind een 4 tal weken hapert de TV en valt de internet verbinding weg. Eerste maal dat we de klantendienst belden kregen we te horen dat we de connectie van de kabels moesten nakijken; Indien het probleem niet opgelost weg moesten we terugbellen. Tweede keer dat we belden hebben ze bij de klantendienst een instellen veranderd en moesten we even aankijken of het een verbetering was. Derde en volgende keren belden ze de dag nadien terug om te horen of het probleem er nog steeds is zonder verdere acties, maar wel blijvend probleem. Kan er iemand van de support hiernaar kijken? Installatie is 4 weken in gebruik nu wegens later verhuizen dan dat de aansluiting werd uitgevoerd.
Hallo, Is er ergens een mogelijkheid om een klachtenformulier in te vullen? Heb intussen reeds 17 (!!) gesprekken met de "klantendienst" achter de rug, maar nu ben ik het echt beu. Na enige tijd zoeken op de site, vind ik dit nergens terug. Iemand enig idee waar ik een officiële klacht kan neerleggen? Alvast bedankt! Groetjes, Ine
Beste, Ik heb een smartphone abonnement, maar de telefoon is stuk en niet meer te herstellen. In de winkel gaven ze me aan om het aflossingsbedrag af te betalen via de factuur ? Hoe kan ik dit doen ? Kan dit nog bij de factuur van 08/03/20 a.u.b. ? Zodoende dat ik een nieuwe smartphone kan aanschaffen in de winkel bij mijn huidige mobile pakket M. Het om de IPhone 8 64 GB gold met restwaarde van 191,68 € mocht dit eventueel kunnen a.u.b. en we zouden u daar heel dankbaar voor zijn, dit in 2 x te laten gebeuren 1 x per 08/03/20 factuur en 1 x per 08/04/20 zodoende als deze eerste domiciliëring van de rekening gaat per 26.03.20 zou ik graag eerstdaags een nieuwe smartphone willen gaan kiezen bij jullie in de winkel of online. Alvast bedankt uw tijd en positief antwoord, Met vriendelijke groeten Laika Maes
Ik heb op 6-3-2020 een pre order gedaan van een samsung s20 ultra de 499 euro kon ik niet betalen wat er stond op nu niet te betalen ik heb wel een copy van mijn identiteit kaart gezonden al ondertussen 3 maal nu vandaag krijg ik weer een email voor een copy van mijn identiteit kaart te zenden wat ik ook weer gedaan heb hoeveel copy,s moeten jullie wel hebben zeg en waneer ga ik weten waneer die verzonden word of voor ik antwoord krijg
Hallo Hoe lang durt het om een simkaart te activeren? Bedankt
Wat zit er in het Boeket Multi Nl ? Hoeveel kost dat per maand en hoe kan ik dat stopzetten?
Hallo, Na een uptime van enkele maanden werd een week of 3 geleden de stekker van mijn BBox3 eens uitgetrokken om de kabels te herpositioneren. De Bbox zelf is op dezelfde plaats blijven staan. Sindsdien is het Wifi 2.4GHz zeer onstabiel geworden. Meerdere malen per uur valt het signaal voor enkele seconden tot soms enkele minuten volledig weg. Zowel smartphones, computers als smarthome devices verliezen hun verbinding. Met de home optimizer app werd het wifi kanaal al aangepast, ik heb het manueel ook al getest op andere kanalen maar het probleem blijft. De 5GHz Wifi lijkt wel stabiel, al gaat het initieel verbinden ermee ook moeizamer (verbinding geweigerd, enkele seconden later toch verbonden). Mogelijks draait de Bbox sinds de herstart met andere firmware versie, dat weet ik niet. Met een Wifi scanner zie ik het signaal gewoon wegvallen en terugkomen. Pingen (via een ethernet kabel) naar een device op de 2.4Ghz wifi geeft tijdens van 2 tot 2000ms, met vaak genoeg gewoon een t
Goedeavond, ik heb opeens op mijn factuur + 25,00 euro gekregen en snap er helemaal niks van. Hoe kan ik deze Wister op zeggen?
Om maximaal gebruik te kunnen maken van alle digitale content zullen Mobilus-klanten - zowel stand-alone als in een Tuttimus- of Minimus-pack - vanaf 1 januari 2020 in hun tariefplannen kunnen profiteren van veel meer data: Mobilus S-klanten zullen voortaan kunnen profiteren van 2 GB aan data, 33% meer dan nu. In Tuttimus- of Minimus-packs bedraagt het datavolume 5 GB, een stijging van 67% voor Tuttimus-klanten en zelfs een verdrievoudiging voor Minimus-klanten. Mobilus M-klanten zullen voortaan kunnen profiteren van 8 GB aan data, 33% meer dan nu. In Tuttimus- of Minimus-packs bedraagt het datavolume 15 GB, een stijging van 50% voor Tuttimus-klanten en zelfs een verdrievoudiging voor Minimus-klanten. Mobilus L-klanten zullen voortaan kunnen profiteren van 15 GB aan data, 50% meer dan nu. In Tuttimus- of Minimus-packs bedraagt het datavolume 30 GB, een stijging van 50% voor Tuttimus-klanten en zelfs een verdrievoudiging voor Minimus-klanten. Alle informatie en voorwaarden op
Ik merk dat bij de opgenomen Films of series de uitleg verdwenen is is dat normaal ? thans was er voor het opgenomen werd wel uitleg bij !
Kan niet inloggen op Cloud via de webpagina. Via de app lukt wel…….;
heb een nieuwe decoder ontvangen ter vervanging van oude die niet goed meer werkt. In de winkel zei men dat ik de oude decoder moest opzenden. tevergeefs zoek ik naar het adres waarheen ik de oude moet terugzenden; Kan iemand me helpen? bedankt
Krijg regelmatig aanbiedingen op men vastelijn telefoon 052/ 33 20 12. Is het mogelijk dergelijke aanbieding telefoons te blokkeren.
Ik mis in de 'samenvatting' van films en series de noodzakelijke (!) technische gegevens. Bijvoorbeeld serie "True detective", Canvas wo 13.9, 23.10 u. Ik vind het heel belangrijk en nuttig te weten waar en wanneer die serie geproduceerd werd, welke jaargang, hoeveel afleveringen er hierin zijn èn welke aflevering het is in die reeks. Ik moet naar de Humo app gaan of bij wie Telenet TV gids heeft, om dat dat te vernemen. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om bij Proximus TV gids ook aan te geven: bvb "True detective" (USA, 2014; seizoen 1, aflevering 1 van 😎. Kort bv ook voor vrij 15.9 : op Eèn: "Midsummer Murders", 2017, GBR, seizoen 19, aflev. 5 van 6; Toch handig en vooral nuttig om te weten! En voor Films, bvb "Soleil trompeur" op Canvas zat. 16.9 : Russisch-Frans oorlogsdrama, 1994 !!! Waarom kan dat niet? Zo simpel maar met een grote toegevoegde waarde!!! Ik vind dit niet zomaar een kleinigheid. Het zou voor Proximus in zijn geheel een echte toegevoegde wa
Mijn zoon zijn abonnement van GSM staat onder mijn naam, reeds maanden krijg ik faktuur toegestuurd dat zijn rekeningen niet betaald zijn, mijn zoon heeft al verschillende keren contact opgenomen met proximus om te PROBEREN, iemand aan het verstand te brengen dat dit abonnement betaald wordt door zijn werkgever, ook heeft de werkgever diverse pogingen gedaan, gisteren alles afgesloten, tv, internet…….vandaag heel de voormiddag verloren om uiteindelijk iemand te vinden die het wel begreep……
Het topic waarin mijn probleem met Pickx opgelost werd is gesloten: https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/tv-replay-gratis-maar-moet-mij-abonneren-48650 dus het nieuwe probleem moet noodgedwongen zijn eigen topic krijgen. Beter hier aankaarten want hier werd het probleem tenminste opgelost!!! Probleem: Pickx is gratis bij Bizz All-in + TV maar toch wordt het aangerekend. 4-maal zelfs: tweemaal voor een deel van februari en tweemaal voor maart. Nu is het normaal dat februari en maart tegelijk verrekend worden. Echter zowel apart als in het abonnement is niet normaal. Je raadt het al binnen het abonnement “gratis” maar de nutteloze EXTRA aanrekening is natuurlijk betalen. Echt, kan het niet eens gelijk goed gaan?
Ik heb 5-3-2020 een pre order gedaan van een samsung s20 ultra maar kon de 499 euro niet betalen wat er stond op nu niet te betalen ik heb wel een copy van mijn identiteit kaart gezonden hoe weet ik nu waneer ik hem ga hebben wat ze vroegen bij die copy van mijn identiteit de klanternummer welke is nu de juiste die op de bestelbon of die in my proximus die ik gisteren ook aangemaakt heb graag meer info aub mijn klantnummer 19862201
Worden de laatste 2 speeldagen van de Jupiler Pro League weer gratis uitgezondenen zoals vorig jaar. Deze starten vanaf zaterdag 7 maart. Heb hier nog geen melding van gekregen.
Beste Ik kan niet sms buiten Europa wel ontvangen. Hoe los ik dit euvel op? Grtjs christophe
Beste, ik kon steeds mijn factuur consulteren. Sedert ik een aanpassing van tarief heb doorgegeven i.h.k.v. mijn abonnement MAAE is dit niet meer mogelijk. Ik krijg steeds de melding "We tonen je aantekeningen enkel aan de beheerder van je account. Collega's kunnen wel hun factuur raadplegen. Graag een oplossing voor dit probleem. Dank u wel. Mvg Wendy De Coninck
Om het bereik van wifi en sonosnet te optimaliseren wil ik het wifikanaal op m’n bbox3 instellen. in de interface zie ik echter geen optie hiervoor. Ik bemerk dat er blijkbaar verschillen zijn hierin mbt technicolor of sagem versie. is er aldus nog een mogelijkheid om dit fixed in te stellen? De proximushome app kan enkel ‘optimaliseren’ en is maar een lachertje, doet meer kwaad dan goed. mvg, dietbrand
Sinds dat ik de smart WiFi heb geactiveerd is de snelheid van de internetverbinding heel onstabiel geworden. Als ik een speedtest doe, heb ik soms met moeite 2 of 3 Mbps downloadsnelheid en een minuut erna 47 Mbps. Als ik een mail met foto’s erin verwerkt, krijg duurt het echt lang eer die gedownload zijn. Als bijlage een screenshot van de snelheid die eerder traagheid is!!! Is hier een verklaring voor? Heb de Bbox trouwens al heropgestart ook.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.