Skip to main content
Vraag

samsung ulta s20

  • March 7, 2020
  • 5 reacties
  • 189 Bekeken

Gwen95

Ik heb op 6-3-2020 een pre order gedaan van een samsung s20 ultra de 499 euro kon ik niet betalen wat er stond op nu niet te betalen ik heb wel een copy van mijn identiteit kaart gezonden al ondertussen 3 maal nu vandaag krijg ik weer een email voor een copy van mijn identiteit kaart te zenden wat ik ook weer gedaan heb hoeveel copy,s moeten jullie wel hebben zeg en waneer ga ik weten waneer die verzonden word of voor ik antwoord krijg 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • March 7, 2020

TUI: Pas maandag zal er iemand, die van Proximus zelf is, hierop reageren


Forum|alt.badge.img+3

Je mag ook niet vergeten dat dit een geautomatiseerd systeem is dat deze mails verstuurd. Soms kan er een probleem zijn bij het massa-mail programma op de mail server die dezelfde mails meermaals verstuurd. Bovendien is het zogenaamde no-reply adres wat wil zeggen dat er niet geantwoord op kan worden, maar wel al de informatie zoals kopie identiteitskaart eruit gehaald kan worden.


Martin
  • March 7, 2020

Ja al dat automatic gedoe is inderdaad heel interessant als het ook in de praktijk werkt zoals de theorie het voorzien had :relaxed:

Ik stel hier toch in vele gevallen vast dat de theorie mooier is dan de praktijk :wink:


Gwen95
  • Auteur
  • Rising star
  • March 9, 2020

Waneer krijg ik bericht dat het goedgekeurd is en dat ik die 499 euro moet betalen 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 9, 2020

@Gwen95 Ik ga dit topic sluiten. Je hebt hier namelijk reeds antwoord op gehad via een ander topic:
https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/samsung-ultra-49683/index2.html#post646143

Groetjes,
Antonella