Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Gevraagd wordt bovenstaande na te kijken Concreet: voor upload biedt de combinatie xdsl&4G blijkbaar geen enkele verbetering t.o.v. het deel xdsl alleen, graag aanpassing voor download wordt gevraagd dat de ondersteuning van het deel 4G sneller tot zijn normaal peil toeneemt, zodat quasi onmiddellijk de nominale snelheid van de combinatie xdsl&4G bereikt wordt Een nominale/normale snelheid van 30/3 Mbps (down/up) is mijns inziens weselijk zodat bv. bewakingscamera’s deels naar de xdsl&4G aansluiting kunnen worden overgeheveld P.S. De indruk bestaat dat voor de interventie/aanpassing eind 2018 de nominale snelheid download sneller bereikt werd en de upload snelheid beduidend hoger was
Op het Fr-forum is er een idee dat mijns inziens ook hier misschien best ter setmming voorgelegd wordt Concreet wordt voorgesteld het aan een abo gekoppeld niet-verbruikt budget/volume tijdens de maand x éénmalig naar de volgend maand x+1 over te kunnen dragen waarbij dit overgedragen budget/volume ook eerst aangesproken wordt https://fr.forum.proximus.be/la-boite-a-idees-49/report-consommation-non-utilise-52300 Bv. een abo Mobilus S 2GB & 120 minuten waarvan 1 GB en 50 minutes verbruikt in maand mei, resulteert in de beschikbaarheid van 3GB & 170 minuten in de maand juni indien er in juni slechts 500 MB en 40 minuten zouden verbruikt worden, worden er slechts 2 GB en 120 minuten overgedragen naar juli enz. Bovenstaande zou bovendien ook van toepassing kunnen gemaakt worden voor abonnementen m.b.t. verkeer vaste lijn en datavolume breedbandinternet
Hallo, zouden jullie voor mij volgende website kunnen verwijderen? users.skynet.be/belleperez Alvast heel hartelijk bedankt, Erika
Bij Px website ben ik volgende tegengekomen: Kies je nummer Silver: een combinatie van 6 cijfers naar keuze. Neem bijvoorbeeld enkele nummers van je vaste lijn (bijvoorbeeld: 047X XX 87 93, als je vaste-lijnnummer 02 xxx 87 93 is). Dit is helemaal gratis. Kan ik mijn laatste 2 of 4 cijfers GRATIS kiezen ? Na even telefonische contact met klantendienst wist zij niks van deze OPTIE. Hoe verloopt de aanvraag en via welke dienst ? PS: Ik heb nu PAY&GO simkaart moest het nummer vrij zijn wil ik wel abbonoment nemen met SILVER optie. Alvast Bedankt BHR
Bij Telenet is er een abonnement beschikbaar die WIGO noemt (https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo/). Dit abonnement bevat: Vast Internet (onbeperkt surfen, snelheid tot 300 Mbps) Telenet TV (op alle schermen, 36 h terugkijk TV Mobiel Bellen (onbeperkt) met 5 SIM kaarten Mobiel Data (25GB, 40GB of onbeperkt ) met 5 SIM kaarten Ik vind geen enkele vergelijkbare abonnementsformule bij Proximus. Aangezien Proximus GSM veel beter is dan Telenet GSM, maar Telenet Internet veel beter is dan Proximus Internet, ben ik eigenlijk op zoek naar een optie bij Proximus waar je verschillende SIM kaarten kan krijgen op 1 abonnement en waar je zelf kan bepalen hoeveel data, belminuten, SMS elke SIM kaart zal krijgen. Dit om bvb het volgende te gaan doen: SIM 1 = papa = 10 GB, onbeperkt bellen, onbeperkt SMS SIM2 = mama = 10 GB, onbeperkt bellen, onbeperkt SMS SIM3 = zoon = 4 GB, 300 min bellen, 300 SMS SIM4 = dochter = 4 GB, 300 min bellen, 300 SMS SIM5 = auto = 2 GB, 0 min bellen, 0 SMS Indien a
Momenteel heb ik: Tuttimus Fiber en daar valt onder: Mobilus S - Proximus Public Wi-Fi TV Internet Maxi Fiber Phone line vast (gebruik ik niet) My e-Press (geen belangstelling in HLN) Cloud 10 GB (geen belangstelling) Proximus mail (gebruik ik niet) Ik zou gewoon willen overschakelen op Epic combo maar blijkbaar is overschakelen hier, in tegenstelling tot telent, een gans gedoe. Bestellen kan ik niet want is een promotie. Ik hoef die promotie niet maar wel Epic combo. Is er een verschil met TV (wat is 1 TV content? 1 film?) wat ik nu heb? Hoe doe ik dat zonder extra kosten en zonder dat er een onderbreking is of iets anders? Dank.
Vandaag een dag verlof genomen omdat de technieker namiddag ging langskomen. Echter is er niemand komen opdagen en weg dag verlof dus. Ik belde naar de klantendienst en daar kreeg ik doodleuk te horen dat er een afspraak geboekt was, maar niet met een technieker (????). Ik vroeg met wie ik dan wel een afspraak had en uitte mijn ongenoegen. Ze kon me niet antwoorden en het gesprek werd afgebroken door haar. Ik kreeg een sms met een nieuwe afspraak voor donderdag aanstaande, wat echter niet mogelijk is voor mij. Nogmaals de klantendienst gecontacteerd (gemiddelde wachttijd : ongeveer 20 min telkens !!!). Daar kreeg ik een nieuwe afspraak voor maandag aanstaande, dus weer een dag verlof inplannen !!! Nu wou ik ook een klacht indienen, want ik ben Bizz klant en wens compensatie hiervoor. Nergens vind ik ook maar enige manier om een klacht via mail in te dienen (telecombedrijf????). Ik wil ook navragen of ik deze aanvraag nog kan annuleren, omdat ik er een TV-toestel bij nam. Hiervoor wil i
Hallo Iedereen, Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België. Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub. Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek. Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op? Met vriendelijke groeten
Ik wil graag de gegevens op m’n factuur aanpassen van m’n EMZ naar BV. Online vind ik niet direct waar dat kan, als het überhaupt al kan. Moet ik een nieuwe account aanmaken of iets anders? Merci Bart
Hey ik heb myn pay&go kaart herladen voor 15€ en als ik #121# doe is het maar 1 maand geldig Er staat online als je voor meer dan 5€ herlaad je krediet 1 jaar geldig is Deze kaart wordt normaal zelden of nooit gebruikt daar het mij vader zijn gsm is en die herlaad 1 keer om de 6 maanden ofzo als deze elke maand zal moeten herladen wordt dit een probleem Alvast bedankt
Hallo Ik heb mijn nieuwe s20+ ontvangen met abonnement, nr telenet blijft behouden, nieuwe sim steekt in s20+ maar kan niet bellen!? Wat nu doen? Danku zeer
Hallo, Vroeger veranderde Proximus automatisch mijn IP adres. Ik vond dit nl. een pluspunt om bij Proximus te zijn, t.o.v. Telenet (waar dat blijkbaar niet gebeurd). Echter, nu veranderd mijn IP blijkbaar niet meer? Hebben ze het systeem aangepast? Ik heb echter wel een nieuwe modem sinds ik verhuist ben. Ook, is het mogelijk om als klant zelf het IP te laten veranderen? Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten.
Misschien is deze vraag al een aantal keren gesteld, maar ik stel ze hier nog eens opnieuw. Is het de bedoeling dat in heel Vlaanderen of Belgie Fiber word voorzien? Of zal zoals in de tijd met de overgang van ADSL → VDSL bepaalde straten of gemeente zijn waar je gewoon geen fiber zal kunnen krijgen? Zoals nu bijvoorbeeld zijn er enkele gemeente (niet veel) maar ze zijn er toch nog altijd op ADSL zitten ipv VDSL?
Is een statisch ip adress gratis en kan je zo een bvb camera in de tuin mee instellen?
Hallo Graag had ik met een ubiquiti controller een apart, gescheiden netwerk aangemaakt voor een soorten gastennetwerk voor wifi. Dit is een optie binnen de Unifi Controller, maar ik moet ergens op de bbox volgens mij een VLAN aanmaken, zodat deze gateway overeenkomt. (192.168.2.?). Iemand die weet hoe dit moet? Alvast bedankt
Ik kan sinds een tijd bijna geen binnenkomende oproepen ontvangen of uitgaande oproepen doen. Ik krijg hier ook nooit een bericht van. De mensen die mij opbellen horen gewoon een geruis, soms komen deze zelfs niet eens op mijn voicemail terecht. Heel vervelend want je hebt geen idee wie je belt. Ik heb al alle mogelijke tips en tricks die op jullie site staan geprobeerd maar niets helpt. Ik heb ook bijna geen bereik (blokjes). Heeft er nog iemand tips of kan iemand me aub verder helpen. Mijn telefoon heb ik ondertussen nog geen 2j. Alvast bedankt voor alle hulp! Groetjes, Ingrid
Heb BBOX3 en Brother printer. Kan niet printen vanaf Mac en iphone, wél vanaf windows laptop en android smartphone. Heeft ooit wel gewerkt. Ik vermoed dat er een conflict is tussen de BBOX3 en Apple protocols.
Mijn vriendin had ook een P&G-nanosim nodig. Dit is om onbegrijpelijke bureaucratische redenen enkel mogelijk via een tijdelijk abonnement. Zie ook mijn eerdere vraag over nano-sim op dit forum. Na enkele dagen dus de nieuwe nanosim (met tijdelijk abonnement) in de brievenbus, vanwege de coronacrisis... Deze werkte goed, óók de roaming. Maar zoals afgesproken moesten we dan het abonnement (telefonisch) terug laten omzetten naar P&G. Helaas was er er na omzetting geen roaming meer mogelijk.. Nu na vele telefonische gesprekken, en onprettige discussies met Proximus werkt de roaming (bellen en gebeld worden in NL) nog steeds niet!!! HOE IS DIT NU MOGELIJK? Alle toestelinstellingen staan juist, en sim ook in meerdere toestellen geprobeerd.. De sim oké, maar m.i. is er een “(krediet-)blokkering” in het Proximus-systeem.. Ik merkte wel in een gesprek dat Proximus niet op P&G-klanten zit te wachten..
Op mijn nieuwe pc probeer ik mijn Bose Soundtouch aan de klap te krijgen. Dat gaat echter niet. Bij Bose zeggen ze dat het te maken heeft met mijn Proximusinstellingen. Wat moet ik precies doen? Dank!
Beste, Al de opnames van Days of our lives tussen 19/03-20/04 zijn ineens verdwenen terwijl ze er een tijdje geleden nog opstonden , kan iemand mij zeggen hoe ik deze recupereer aub ?
Hallo ik zou graag mijn adult abonnement afzeggen met bestelnummer: R00000008GKA5982O6 maar kan dit niet doen zouden jullie dit doen?
Goede middag, Volgens uw technische dienst zou nu glasvezel beschikbaar zijn op bovenvermeld adres (doorgeblazen, Nexans aangesloten + 5 omvormers voor 20 aansluitingen, UPT kabels reeds doorgetrokken tot in de individuele appartementen) Blijkbaar weet men hier nog niks van op jullie abonnement/facturatie dienst, volgens hen hebben wij nog steeds geen aansluiting/akkoord voor glasvezel …. bijgevolg kan men ons niet aansluiten (ik dacht dat we nu enkel de UPT kabel moesten versteken van Belgacom (koper) box naar omvormers..) Gezien het veelvuldig uitvallen van huidige (koper) aansluiting zou ik het op prijs stellen mocht de glasvezel aansluiting eerstdaags gebeuren … Hoop dat jullie mij kunnen helpen ??? met dank bij voorbaat Hugo Van Camp
Beste Ik heb de 9de een iphone + abonoment bij jullie besteld. Maar de bestel status blijft op ‘Je pakket wordt klaar gemaakt’ hangen. Wanneer kan ik ongeveer verwachten dat de telefoon verzonden word? --Robert
Goedemiddag allen, Ik heb de afgelopen 2 dagen 16 keer gebeld met Proximus en verschillende personen aan de lijn gehad. Allemaal hebben zij hun best gedaan dit probleem op te lossen. Zonder resultaat en met een hoop loze beloftes. Het probleem volgens Proximus is dat ik teveel verbruik heb aan premium diensten (130 euro). Bij Telenet (vorige provider) was dit nooit een probleem. Ik heb mijn limiet toch op 250 euro gezet… Ben trouwens bij Telenet vertrokken owv de slechte ontvangst in huis. Nu blijkt dit met Proximus niet beter te zijn :( Zolang ik dit betaal zie ik geen probleem. Nu blijkt dat er een ‘speciale’ dienst is die dit regelt. Dus die persoon blokkeert zonder verwittiging het volledige abonnement. Leuk als je in lockdown zit. Dus uiteindelijk een dossier opgemaakt met de belofte dat de ‘speciale’ dienst mij binnen het uur ging terugbellen. Niet dus. Al 2 maal beloofd te bellen en niets. Die ‘speciale’ dienst is dan nog bij toeval niet te benaderen door mij of de klantendie
Ik wou graag terug de vertrouwde Bbox v3 plus,kan ik die krijgen aub?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.