Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
hallo, dikke maand terug had ik problemen met mijn gekochte V5 decoder dat ik al mijn kanalen kwijt was buiten enkele niet waarvan ik allemaal vierkantjes op het tvscherm zag, toen hadden jullie deze even gedeactiveerd zodat ik mijn telefoonnr. opnieuw kon ingeven, maar dat was toen zonder succes.ik heb dan maar eens de decoder een dikke maand uitgezet (volledig zonder stroom), nu gisteren toch nog eens er een gedacht van gemaakt om die terug op te zetten, wat blijkt zijn de meeste van mijn kanalen terug, maar weliswaar steeds allemaal met van die vierkantjes op het tvscherm.wat mij wel opviel is dat de telefoonnummer niet meer overeenkomt met het mijne als ik in de instellingen kijk op de decoder ???als ik dit telefoonnummer opzoek lijkt dit het telefoonnummer nu te zijn van de vorige eigenaar waarvan ik de decoder heb gekocht???is dit daarom dat de decoder nu vreemd doet ? ik heb er een paar screenshot van genomen om het duidelijk te maken.geen idee of jullie het serienummer ook nodi
Dag, TV opnemen of zien wat opgenomen is. Krijg bijna elke dag, server niet bereikbaar. Soms lukt het met stroom onderbreken en terug opzetten na 20 sec. Maar dat heb ik nu al verschillende dagen. Is er een probleem met de server.
beste ik heb een volgend probleem: ik ben verhuisd, midden april… een week later is er een installateur gekomen van proximus (ik ben al geruime tijd klant bij proximus) om de aansluiting verder af te werken.nu bleek dat er geen aansluiting beschikbaar is/was en ik dus geen internet/tv heb gedurende de hele tijd.ik heb deze kwestie voorgelegd aan mijn verhuurder (huisbaas) om te zorgen dat er een aansluiting komt van de doos van proximus in het gebouw (deze is er al) tot in mijn appartement (die er zo te zien niet is) deze heeft mij nu laten weten dat ik moet instaan voor de verdere afhandeling van deze kwestie… maar al de dingen die gaan gebeuren zijn in de gemeenschappelijke delen van het gebouw (trekken kabel naar appartement, zorgen dat deze kabel vast ligt, etc etc). ben ik nu mis of is dit een kwestie voor de verhuurder? (voor zover ik weet is de aanleg van zo’n kabel niet zonder boren en/of andere dingen die moeten gebeuren...)en hoeveel zou dit dan kosten? (ik woon op een eerst
Vraag ter informatie:Op welke manier kan de huur van een tweede decoder (eventueel tijdelijk) in een Familus pack worden stopgezet (wegens - al dan niet tijdelijk - niet in gebruik)? Zéér belangrijk: Het zou gaan over het nieuwste model decoder (die vorig jaar op die andere tv werd geïnstalleerd), dus niet deze (ouder model) waarbij nog films op de interne harde schijf staan!En: loopt de huur hiervan telkens van de eerste tot de laatste van de maand, of is er een andere startdatum (voor elk contract anders)?Ik heb online gekeken onder ‘contract wijzigen, opzeggen, overdragen’ (optie tv) (na ingelogd te hebben) en verder onder ‘producten’, maar vind over dit specifiek item niets terug. Het is wel jammer dat er op de facturen geen contact email adres van Proximus meer staat (zoals vroeger). Alles moet nu telefonisch (met soms lange wachtrijen), én op feest- en zondagen werkt dat natuurlijk ook niet. Soms is iets ook makkelijker om op papier te zetten, dan het mondeling uit te leggen. Be
beste wanneer is de promotie met disney + gedaan?alvast bedankt
Hallo, ik heb onlangs een nieuwe gsm maar mijn 4G werkt niet en het werkte ook niet op mijn oudere gsm die dezelfde sim kaart had. Ik heb ook geprobeerd om mijn gsm te herstarten maar dat heeft ook niet opgelost
waarom heeft proximus niets gepland qua werken in de Vrevijverstraat in Koersel? De straat wordt vanaf de Karperstraat tot het einde van de Vrevijverstraat volledig opgebroken voor gescheiden riolering, nieuw wegdek en alle nutsleidingen te leggen alleen Proximus doet niet mee. Waarom doet Proximus niet mee? Volgens mij heeft Proximus geen glasvezelkabel liggen ter hoogte van nummer 96 in de Vrevijverstraat. Het is het einde van de lijn en iedere keer een technieker komt kijken wat er mis is, zeggen ze iets anders. Laatste keer was ons tv toestel het probleem bij sneeuw op het scherm. Buiten regelmatig eens sneeuw op het scherm is er niks mis met de tv. Moeten wij daarom een nieuw toestel kopen. Het leven is duur! We vervangen enkel als het effectief kapot is. Als ze nu eens allemaal hetzelfde zeiden maar dat is niet dus neig ik naar scepticisme bij dit antwoord. Wij willen een goede verbinding! Ook voor internet. Daar zijn ook regelmatig tekortkomingen. Al van voor corona en iedereen
Probleem opgelost voorlopig Maar: Ik hing daarstraks10 minuten in de wacht op de helpdesk met mijn gsm en plots verbreekt de helpdesk de verbinding! Wat is dat voor service?
Ondertiteling hapert steeds meer,blijft lang hangen op dezelfde zin of zelfs bijna geen ondertiteling.Meestal (altijd) bij “Thuis”
Betreft: René Jorissen - Klantnummer 1359614 - Televisie nummer 011 43 46 80Beste,Wij zijn klant van 4 juli 2020. Twee maanden later in september waren de lampjes van de decoder stuk. Jullie diensten vroegen toen: “werkt de decoder nog”? Ik heb ja geantwoord. Op deze ja zei men mij:” dan kan je decoder nog gebruiken. Nu 2 mei 2021 hebben we géén televisie meer omdat de decoder niet meer werkt. Mijn vraag is om de decoder snel om te ruilen, zodat we televisie kunnen kijken. Hou er rekening mee dat ik gedurende de periode dat de decoder stuk is (2 mei) tot deze vervangen is, géén abonnement kosten voor televisie zal betalen. Ook heb ik reeds telefonisch jullie diensten opgebeld. Na veel schakelen kreeg ik een dame aan de lijn die zei dat dit niet voor haar was. Plots heeft zei, zonder iets, de telefoon opgelegd, en ja dat stond ik!!!Sins 4 juli 2020 reeds veel problemen gehad met Proximus.Help mij nu zo snel mogelijk aub.Vriendelijke groeten René
Hallo, Ik gebruik nu nog een V5 mini decoder icm een BBOX 3 en een Wifi Booster. Nu is de Wifi niet geweldig in huis en overweeg ik een MESH wifi systeem aan te schaffen zoals een deco M5 of deco M9 systeem. Kan ik de tv decoder aansluiten op een deco systeem en de wifi booster verwijderen?Als je deze deco kan instellen als acces point zou dit moeten lukken heb ik gelezen maar blijkbaar doet de V6 decoder moeilijk. Iemand weet of dit met de V7 en V5 decoder werkt en blijft werken of dit nu ook al zo gebruikt en ervaringen wilt delen?
We hebben vaak een hapering tijdens het kijken naar tv. Soms dagen geen probleem. Meestal wel. Vreemd is dat opgenomen programma's nooit haperen.
ik had een mail van google dat mijn paswoord was verschenen voor deze account op internet en dus moest veranderende vraag is : als ik myproximus pw aanpas, moet dan ook iets aangepast worden voor tv instellingen/modem of alleen de proximus app op gsm/tablet ?bedankt voor elk antwoordGuy
Beste, Misschien een niet zo rare vraag.Maar is er een abonnement vorm waarbij ik geen decoder nodig heb om toegang te hebben tot proximus Picx? Ik kijk tegenwoordig alleen maar Tv via mijn apple TV maar betaal wel huur voor 2 decoders (waarvan 1 binnenkort word terug gestuurd). Ik had graag beide decoders terug gestuurd zonder mijn toegang tot picx en mijn opnames te verliezen. Bestaat hier al een abonnement vorm voor?
Wij hebben een stacaravan gekocht en willen daar graag tv en internet. Er is geen telefoonaansluiting, dus modem gaat niet denk ik(In ons huis hebben we tuttimus)Heeft Proximus daar een oplossing voor?
Na een defect aan de decoder ontvingen we enkele dagen een nieuwe decoder. We moeten de defecte decoder nu terug sturen. Maar naar welk adres? Hebben we dan geen retoursticker nodig? Die zat er niet bij. Hoe geraken we aan de juiste informatie hierover? Ik vind dit nergens terug.
Beste, ik haal in het beste geval een snelheid van3.4 mbs, het is hier met momenten schandalig traag. Een filmpje streamen gaat amper, en daarvoor betaal ik 80 euro gemiddeld per maand, wel vaste telefoon inbegrepen. Met de vaste telefoon overdag bellen, extra betalen….Kijk, ik ben ben bijna 30 jaar klant, altijd mooi op tijd betaald, digitale tv gratis beloofd, kunnen ze niet geven, werkt hier blijkbaar niet. DOE IETS aan die trage internet en dat moedwillig vertragen..Tv heb ik via telenet, dit omdat jullie mij dit niet kunnen leveren.Als hier echt geen oplossing voor komt ben ik weg.. zeker weten, garandeer mij een continue internet snelheid van minstens 5 mbs.. DRINGEND
Beste, Ik had op woensdag 28/04 voor mij en mij zus een iphone 11 met een abonnement gekocht van 25€ /m. Daarin was ingegrepen mobiele data, krediet en berichten sturen. Bij mij werkt het wel maar bij mijn zus haar gsm is er geen mobiele data en kan ze niet bellen of berichten sturen. Haar gsm nummer is 0498******
I was helped my friend to book the internet connection booking appointment.Later i come to know he also booked.I forgot to cancel .So i got bill in my mail and paid 69 euros.(I never got anything.but still i apid). Past 2 days i am started again getting mails that i have some prodcts in cart.How to remove all this.I dont need anything.even i am not in that address also.I told this last month to customer care.In their website no where mentioned any support mail id. Can anyone help me on this
Help, Wifi bridge valt constant uit, totaal geen verbinding meer.Na terug opstart modem en WPS lukt alles dan wel weer …… voor 5 min !!!!!Reeds 3x gebeld, alles resetten, terug goed voor 5 min
Voor de zoveelste keer nog maar eens een verkeerde programmatie op BBC First The Salisbury Poisonings aflevering 3 op zondag 7 maart is vermoed ik een uur vroeger uitgezonden dan de programmatie. Ontelbaar veel opnames van Midsommer Murder zijn ook onjuist waardoor je vaak de 2de aflevering mist.Is om zot van te worden...
Van vandaag P site vernieuwd. Vroeger kon ik mijn internetverbruik van de voorbije maand raadplegen.Dat lukt nu met de nieuwe aanpassing niet meer. Dat is spijtig. Ik hield zo een overzicht van mijn verbruik bij. Kan ik dat verbruik van de voorbije maand ergens anders vinden?
Ik heb sinds 2011 proximus tv - die dus 10 jaar perfect werkt met AVM 7490 -modem (duitse makelij, modem goedgekeurd door proximus), en deze wil ik om verschillende redenen behouden, of desnoods omschakelen naar de avm7590 De hoofd-tv is aangesloten op aangekochte v5 decoder met harde schijf, en dit wil ik zo behoudenEen bijkomende, 2de tv wil ik aansluiten op een v7 android decoder. helaas deze decoder kan zich niet met het internet verbinden.Wie kan aub helpen het probleem op te lossen. Heb gebeld naar 0800.22.800, maar de man daar beweerde dat er geen enkele decoder is aangesloten, zelfs geen v5, die ik ondertussen reeds 10 jaar dagelijks gebruik…..
ER valt steeds het beeld en de tekst uit, en dat is al vanaf wij een nieuwe decoder hebben, een V5dat de tekst en geluid volledig niet syncroon loopt, en echt onnoemelijk later komt dan de spraak echt heel leuk voor slecht horende. tevens zit percies de bliksem in de tv daar de helft van het beeld steeds verdwijnt en dat is nu al wel even, zelfs de TV laten nakijken en daar was niets mis mee.Dus de fout ligt dus bij jullie Proximus.Annita 609387337-035413-887
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.