Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste,Al enkele dagen is ons internet verschrikkelijk traag op willekeurige momenten. Meestal is het nog doenbaar, andere uren is het praktisch onmogelijk om iets gedaan te krijgen op het internet. Pagina’s laden duurt enkele minuten, videos bufferen, streams bufferen, games zijn zo goed als onmogelijk te spelen (500 - 1000 ping). WIFI is ook veel trager dan wat het normaal is en volgens speedtests is het zo’n 1.6 Mbps net zoals de normale kabel. Ik heb reeds geprobeerd:Modem gereset Powerline gereset (Het feit dat WIFI zo traag is toont dat het hier niet aan kan liggen) Alle internet processen gemonitord, niks speciaal daar. Gecontroleerd op malwareWij hebben ongelimiteerd internet, dus onze data kan ook niet op zijn. Graag wat hulp hoe ik dit opgelost krijg.Alvast bedankt.
Vandaag mijn nieuwe decoders V7 ontvangen,Ook wat documenten om de 2 vorige decoders terug te sturen, maar…De serienummers op de documenten komen niet overeen met de serienummers/decoders die ik hebom terugtesturen. Proximus graag wat advies,
Hoi Na inloggen op MyProximus (veel Captcha’s tegenwoordig!!! ) om vervolgens naar het forum te gaan, dan kom ik steevast op https://fr.forum.proximus.be/ terecht.Als ik daar dan ‘NL’ selecteer, dan krijg ik een foutmeldingAls een website nog maar recentelijk operationeel is, dan zou ik zo’n fouten normaal vinden…Maar Proximus gaat nu toch al een paar jaar mee, en ik zie in de archieven dat daar 5 jaar geleden reeds over gepraat werd... f.
Proximus (02/2354000) probeerde me al 6 keer te breiken ivm dossier 46460955.Doch wanneer ik opneem hoor ik niemand…Er is me beloofd dat de technische dienst me zou terugbellen ivm “ONT 4” waarmee er problemen zouden zijn volgens uw technieker (die hier op 13/10/20 is geweest) en die binnen 3 weken (of waren het 3 maanden) hersteld zou worden (of iets dergelijks)Uw technieker heeft geen contactgegevens noch zijn naam meegegeven…maw: er is hier blijkbaar een niet goed werkende ONT4 die elke x maanden voor problemen zou zorgen en ik wil graag weten hoe het nu verder moet.Proximus digitale tv en internet zijn geinstalleerd in een nieuwbouwapp. in januari en sindsdien zijn er om de x maanden problemen met de doorstroming van wifi naar de tv en andere problemen. Graag wil ik dat dit een definitief opgelost geraakt (in augustus is bbox vervangen + blauwe kabel ). De technieker die nu in oktober is gekomen wist te melden dat dus de ONT4 niet OK is maar het nog een hele tijd zou duren vooralee
Al enkele dagen zie ik op de website van Proximus: “Je pack krijgt een gratis boost (activeren). 1 GIGA per seconde.” Wat houdt dat precies in?Wel verwarrend, want ik lees ook dat het 15 euro per maand kost. Bij mijn zus (Oostende) werd overgeschakeld naar fiber en kreeg ze ongevraagd een boost van 1 GIGA en betaalt er dus voor. Klacht ingediend omdat ze dit niet gevraagd heeft en genoeg heeft aan de gratis 500 mB. Klacht in behandeling.Verwarrend en misleidend? Hoe zit dat eigenlijk?
daar ik in nederland geen internet heb via mobiele data denk ik dat er ergens een blokkering staatmijn instellingen staan juist op de gsm....kunnen jullie dar controlerendank bij voorbaatmarc vets merksrm
Bij mijn aanvraag tot vooraanleg bood men mij aan gelijk een Flex op te starten en zo konden de kosten van de vooraanleg vervallen aangezien deze gratis was als ik een totaalpakket nam. Na veel gedoe en volledig misgelopen planning vanuit Proximus, eindelijk de vooraansluiting en flex gekregen. Nu bij mijn eerste factuur wordt doodleuk €90 kosten voor de vooraanleg gefactureerd! Tot tweemaal toe telefonisch via de ellendige klantendienst bevestiging gekregen dat deze gecrediteerd zou worden maar nog steeds geen bevestiging of creditnota ontvangen. Het kostte al enorme moeite om klant te worden en dan nog eens volledig in de kou gezet als je het eindelijk bent. Iemand ervaring hiermee en een weg naar een oplossing? Klantendienst is via mail niet bereikbaar en telefonisch maakt men zich er van af met loze beloftes . Help! Mvg, Pieter
Waarom zou je nog privéberichten binnen dit forum versturen aan Proximus medewerker.Worden zelfs niet beantwoord ...
Verzameling vragen over situatie (Proximus) bij ouders thuis. Wat hebben ze in huis? 2 x V4 decoder 3 x Ruckus (2x ontvanger, 1x zender) 1 x B-Box 3 Alle Proximus techniekers die al langs geweest zijn door de jaren heen, zeggen dat het echt wel een “zwakke lijn” is. Als je met Proximus belt, zeggen ze steeds dat dit niet waar is. Dat hun tests op afstand uitwijzen van niet. Maar ik ondervind het daar zelf vaak genoeg. Wifi is ook vaak een probleem. De Ruckus werd hun destijds verkocht als problem-solver, maar die oplossing heeft nooit goed gewerkt. Op de tweede decoder moet HD uitgeschakeld worden. Anders kunnen beide decoders niet samen spelen zonder beide problemen te geven. (haperen etc) Schakelen we HD uit op de tweede decoder, is dat euvel opgelost. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. De Proximus-technieker had dat ook ondervonden, mijn ouders opteerden dan maar HD uit te schakelen op de tweede. Telefonisch zegt Proximus dat dat onmogelijk is. (tjah) Meer dan ee
Ik heb mijn belgeschiedenis nodig om mij te kunnen verdedigen in een juridische kwestie in kortgeding. Zowel mijn mobiel als mijn vast telefoonnr, van de HUIDIGE, LOPENDE maand. Het is erg eenvoudig om die van de vorige maand op te vragen op het ogenblik dat er een factuur is. Je vraagt gewoon naar details van de meest recente factuur en dan krijg je alle data van de VOORBIJE maand, (in casu MEI)in *.CSV formaat. Ik ben daar dus niks mee want ik heb mijn belgeschiedenis nodig vanaf 1 juni t/m 20 juni 2020. Dat is namelijk de periode waarin ik enkele telefoons héb gedaan, waarvan ik voor dat kortgeding MOET weten én bewijzen op welke datum én uur ik die bewuste telefoons naar een viertal nummers heb gedaan. Helemaal niks illegaals, open en bloot, en privacygebonden zijn ze evenmin. Kan ik daarvoor proximus bellen of ze mij mogelijks die data, in csv of xls formaat maakt niks uit, kunnen doormailen.
Reeds enkele keren zijn wij een programma aan het bekijken en stopt dit plots. Het beeld blijft stilstaan. We moeten dan de decoder uit zetten en het programma opnieuw opstarten en (via het uitgesteld kijken) een heel deel van het programma opnieuw bekijken. Kan iemand ons een reden geven waarom dit zo vaak gebeurt ?
I have bought Destiny 2 and I keep getting disconnected with the "Cabbage" error. I have tried portmapping but that has not helped. Is there something that can be done?
hallo, Wij zijn sinds 1 week proximus klant en wij kunnen geen tv kijken op de laptop en gsm. het pakket wat we genomen hebben zou dit normaal moeten toestaan.Kan iemand me hiermee helpen aub.ik krijg constant dit . De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de Proximus Pickx website te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus Pickx-app geactiveerd is in het gedeelte "Mijn producten" op [MyProximus](https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home)
Beste, Ik heb nog steeds issues met het spelen van Destiny 2 en word elke 5 minuten uit het spel gegooid omwille van een Cabbage errorcode. Ik heb gelezen dat er een software-update moet gepushed worden naar de modem. Is het mogelijk deze morgennamiddag of op zaterdag te pushen? Wij werken thuis en hebben dus wel het internet nodig tijdens de werkuren. Indien de modem internet kan blijven geven tijdens de update, zoveel te beter! Alvast bedankt!
Ik krijg een error als ik toegang van buitenaf wil activeren op mijn Bbox router/modem. Ik heb dit nodig om via een service controlicz mijn domotica te kunnen bedienen via mijn Google Home. Dit heeft lang gewerkt, maar na het vervangen van mijn modem door een nieuwere versie werkt het niet meer. Via MyProximus heb ik de beveiliging verlaagd en toegang open gezet op poort 443 en 80. Op de modem lukt het dus niet. Is hier een oplossing voor?
Besten, Is het mogelijk om de Proximus factuur naar 2 e-mail adressen te versturen, namelijk naar dat van mijzelf maar ook naar dat van mijn echtgenote? Zij heeft echter geen e-mail adres bij Proximus maar bij Google.Graag uw advies, liefst zonder de bijkomende aanmaak van loze mailboxen?mvg
Is er ergens een lijst met de "nog op te lossen/te verbeteren" en/of gekende issues met de V7 decoder ? Wat ik ervaar tot nu toe (de meeste zijn gekend als ik me niet vergis): * Bij het afspelen van opnames is het beeld niet vloeiend, soms zelfs licht schokkerig (overweeg hiervoor terug de V6 tijdelijk te gebruiken als 1e decoder) * Opnames van meer dan 3 maand niet zichtbaar * Onoverzichtelijke TV Gids * Spontane opstart (na SW upgrade ?). Leuk als je terug van een vakantie komt en je TV staat te spelen... * Na verloop van tijd bij het uitschakelen start hij onmiddelijk terug op (een power off/on lost dit tijdelijk op) Voor een decoder die (bijna) een jaar in ontwikkeling/test is geweest.... Om ook iets postitief te schrijven, het is niet allemaal kommer en kwel ;-) : Live TV & Netflix beeldkwaliteit zijn pakken beter dan de V6 Android TV platform (nu nog VRT.nu mee over de streep krijgen om een compatibele app)
Epress Le Soir Sinds 28 april werd ons toegang beloofd tot Le Soir We krijgen telkens een bericht dat dit niet lukt. wij hebben al herhaaldelijk proximus gecontacteerd en Le Soir probleem blijft bestaan erg vervelend
Een Proximus video chat aangevraagd en bevestigd voor vandaag van 10.20-10.40, ondertussen staar ik nog steeds op een zwart scherm zonder enig bericht:
Sinds 4 maand werk ik op een nieuwe laptop met Windows10 en Office365 (en de bijhorende Outlook). Op mijn oude laptop stond een oudere Outlook, waarop het nog mogelijk was om een POP3 instelling te hebben. De nieuwe Outlook laat dit niet meer toe, dus werd het de IMAP instelling. Geen probleem tot hier.Nu merk ik dat in mijn Postvak in (zowel in Outlook als in de webmail) alle mail ouder dan 6 weken verdwenen zijn. En dit enkel voor het postvak IN (niet voor de verzonden items). Hoe kan dit?
Geachte Proximus-team, .
Best, heb al 2x (september-oktober) extra 6€ verbruik buiten bundel moeten betalen.Ik kan mij niet inbeelden dat ik ooit daarvoor een abonnement zou hebben.Als ik lees op mijn facturen gaat dit over M-commerce Sports1 080020567. (M-Pay)Kun je mij daar meer info over geven wel app daar word voor gebruikt, en hoe ik daar vanaf kan geraken.Ik heb ook een smart tv misschien zit daar iets wat er niet thuis hoort?Zo krijg ik ook maandelijks de melding, dat mijn datavolume voor pickx opgebruikt is.Groet max
Hallo,Mijn vroegere netwerk setup was: een BBOX3 met daarop een PowerLine Adaptor aangesloten en in de slaapkamer de ander powerline adaptor dat naar een NetGear R7000 ging, mijn Proximus Tv decoder (v5) was daarop aangesloten met een kabel. Echter was de snelheid en stabiliteit (van wifi en ethernet) niet goed, dus heb ik het volgende gedaan.Ik heb op mijn R7000 FreshTomato firmware geinstalleerd. De powerline adapters weggedaan. De 2.4 GHz band van de R7000 laten connecteren op de 2.4 GHZ band van mijn BBOX en in Wireless Ethernet Bridge mode gezet. De 5 GhHz band van mijn R7000 staat nog in Access Point config. Mijn tv decoder is terug via kabel aangesloten op de Netgear. Tussen BBox3 en de Netgear is de vervinding nu wireless.Ik heb nu op de Netgear een stabiel wifi netwerk met snelheden die ik ook op de BBOX haal. Verder heb ik ook een stabiel netwerk op de ethernetpoorten van de Netgear (ik heb ook een raspberry pi en een android tv decoder erop aangesloten en deze zijn getest en
Gisteren The Savages geprogrammeerd op NPO2 maar de 2 afleveringen om 00.15 en om 1.10 deze morgen zijn niet opgenomen, die zijn natuurlijk niet via replay te bekijken, nog iemand met dit probleem,verleden week de eerste twee afleveringen zonder probleem opgenomen en kunnen bekijken dus nu niet
Hi, Aantal weken geleden hadden wij een internetprofiel van 90/20.De laatste weken merk ik op dat onze snelheid aan een lagere kant is. (Ik werk dagelijks thuis).Hiernet een speedtest gedaan en ik merk op dat we opeens maar een profiel hebben van 70/20.Ook myProximus staat 70/20 als huidig profiel. Kan er iemand mijn een verklaring geven waarom we gezakt zijn in snelheid? :-) Alvast bedankt voor de hulp en opheldering.Groetjes,Ewoud
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.