Ter info: van zodra hier iemand van proximus zelf de draad opneemt kunnen ze dit verder onderzoeken voor u wat de stand van zaken is en wat er verder nog moet eerst gebeuren om de aansluiting op fiber af te kunnen werken.
Opgepast: Het is nooit aangeraden van privé info op een openbaar forum te posten, maar veiliger in je forumprofiel
Als volgt: (terwijl je op het forum ingelogd bent) in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.→ https://nl.forum.proximus.be/settings/profile klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op” bvb in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.
@guy van jole het zijn eigenlijk de echte privé gegevens zoals telefoonnummers, adres, klantnummer enz die je best in je forum profiel zet → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile (ergens in de vakken aangeduid met privé) omdat die anders eventueel mogelijks zouden kunnen misbruikt worden...
De rest van de uitleg / probleem dat ondervindt enz… mag natuurlijk wel op het openbaar forum gepost worden zonder probleem.
PS: Bij Proximus op facebook / messenger / twitter kun je natuurlijk ook alles in privé versturen
Dag @guy van jole , ik heb je nummer doorgegeven aan onze planningsdienst, met de vraag je dringend te contacteren (referentie IM10785609). Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Heidi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.