Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb Proximus gecontacteerd via de Facebook chat gewoon om dit te bereiken :Ik heb een afspraak op 3/12 (ref xxxxxxxxxx). Ik probeer jullie te bereiken via email/MyProximus/forum/... (om aan de telefoon te hangen heb ik geen tijd) om te melden dat ik geen hele dag aanwezig kan zijn op dat adres, gezien dit een magazijn is. Ik zou graag een bepaald uur weten of 30 minuten op voorhand verwittigd worden zodat ik er naartoe kan gaan op dat moment.…...Dan stuur ik deze chat even door naar onze klantendienst. Die zal het verder met je bekijken. Fijne dag nog.Door jou verzonden: Vandaag om 09:53Bedankt Krijg ik deze namiddag deze chat hieronder.Waarom zou ik al deze gegevens moeten geven voor deze simplele vraag ?En als dit een check is omdat iemand mijn gegevens zou kunnen gestolen hebben, waarom zou die dan deze gegevens niet kunnen geven ?En waarom zou iemand die iets kwaad wil doen met mijn gegevens met zo een simpele vraag komen ????? 13:47Verzonden door: Vandaag om 13:47Hallo, ter ve
Beste,Gisteren plaatste ik een bericht op het forum ivm een decoder die op 03/11 zou geleverd worden.Ik kreeg volgend bericht in mijn mail:Als je op de link klikt krijg je dit bericht:Dan maar mail naar het vermelde mailadres. Dan krijg je dit:Telefonisch een medewerker aan de lijn krijgen blijkt ook een onmogelijke opdracht.Hier dus nog eens mijn vraag:Wanneer worden de decoders geleverd?We wachten trouwens ook al maanden op een medewerker om de wifi na te kijken….
We ondervinden een tijdje dat onze router om de 5seconden alles aan het herstarten is (tv, internet, WiFi). Kan iemand me zeggen wat er gaande is en/of we de enigen zijn die dit probleem ondervinden? alvast bedankt.
Beste, sinds vorig vrijdag heb ik een abonnement.. Sinds die dag kan ik nog steeds niet bellen sms'en... Totaal niks... Eerst kreeg ik te horen als ik bel dat mijn pay & go geregistreerd moet worden maar heb abonnement nu als ik bel krijg ik te horen dat mijn simkaart geblokkeerd is? Ik heb online gechat maar ze antwoorden ook niet méér
Ik heb net een nieuwe decoder V6 gekregen omdat mijn oude decoder V5 storing gaf (beeld kwam in blokjes) Mijn decoder v5 was aangesloten via HDMI aan soundbar (jbl 5.1.). Daarna was de soundbar aangesloten aan de tv (eveneens hdmi). Ik sluit mijn nieuwe decoder v6 aan op dezelfde manier. TV herkent de soundbar en geeft aan dat er een externe versterker is (zoals voorheen). Soundbar speelt geluid, maar ik krijg geen beeld. Als ik decoder reset, dan krijg ik wel beeld. Maar eenmaal reset en opstart doorlopen, geen beeld meer, enkel klank.Als ik mijn decoder rechtstreeks op de tv aansluit via hdmi werkt het wel, maar dan zonder soundbar… Hoe kan ik dit oplossen?Via technische ondersteuning geen hulp, zien het probleem niet? alvast bedankt.
Ik chromecast via de smartphone naar de TV. Wanneer ik uitgesteld kijk valt dat meestal wel mee maar naar het ( Live) nieuws kijken lukt bijna nooit.. De boodschap loading komt en soms herpakt de uitzending maar heel vaak moet ik gewoon herstarten waardoor ik altijd een deel van het nieuws mis.Omdat het laden van de TV gids altijd zo lang duurt zou ik liefst 95 % van de zenders willen verwijderen waar ik nog nooit naar keek . In de hoop dat het laden dan wat sneller gaat .Soms echt frustrerend
Goede avond Telkens als er iemand wil antwoorden op de mail die wij verstuurd hebben krijgen ze de melding 550 #5.1.0 adres rejected
Hallo, sinds eergisteren heb ik geen ondertitels meer op bbc first.voorlopig niet kunnen fixenteletekst niet beschikbaar procedure langs “ok” “taal en ondertitels” werkt niet, want “taal en ondertitels niet aanwezig. procedure langs “instellingen” “voorkeuren”ondertitels.. enz werkt ook niet. Doe ik iets verkeerd of heeft er iemand een andere suggestie??Dank bij voorbaat.
Al 10 maanden en counting.
Hi Proximus, mijn proximus picx werkt niet. Ik kan niet inloggen, altijd fout melding gekregen en die staat niet onder mijn producten.
BesteSinds enkele dagen kan ik plots geen mails meer versturen via webmailEr komen wel mails binnen, maar ik kan geen beantwoorden of nieuwe mails opstellenIk zie eerst een bericht met “Verzend 1 bericht…...100%” maar dan nadien krijg ik de melding “Verbinding met externe server relay.proximus.be overschreed de toegestane tijd bij het wachten op antwoord. Probeer het alstublieft later nog een keer”Ik heb de volgende instellingen reedsgecontroleerd:Inkomende mailserver Type: IMAP Adres: imap.proximus.be Beveiliging: SSL Poort: 993 Uitgaande mailserver Type: SMTP Adres: relay.proximus.be (of eens relay.skynet.be proberen) Beveiliging: STARTTLS of TLS Poort: 587 Authentificatie: Ja Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.Helaas zonder succesVia de Outlook / Windows Mail software werkt het wel, enkel de webmail geeft problemen
Ik kan geen mails meer verzenden, ik krijg steeds twee dingen te zien en dit is Verzend 1 bericht…...100% Verbinding met externe server relay.proximus.be overschreed de toegestane tijd bij het wachten op antwoord. Probeer het alstublief later nog een keerIk heb al van alles geprobeerd niets lukt, ik heb mijn internet nodig omdat ik voorzitter ben van de diabetes liga afdeling Mechelen. Graag iemand die mij kan helpen. Dank uGroetjes,François.
Ik heb net 2 series van familie gehuurd en ik krijg hierbij een zwart scherm hoe kan dit ?
Hebben jullie het volgende al eens moeten doen bij MyProximus (via de website)?1) Bij het aanmelden af en toe een reCAPTCHA invullen2) Na ingelogd te hebben logingegevens controleren en vervolgens op Bevestigen of Aanpassen klikkenVerbindingsduur te zien via MyProximus: tot 8/9/2020 was de ‘verbindingsduur’ van de modem heel vaak precies 24u. Nadien wisselend: de ene keer iets minder, de andere keer iets meer. Wat kan de reden zijn dat de verbindingsduur nu wisselend is? Er zijn geen problemen met het internet.Bedankt voor de informatie.
Hallo,Sinds woensdag zijn een heel aantal opnames van programma’s, zowel losse titels als reeksen, verdwenen van mijn decoder en uit de Pickx-app. Het gaat om korte termijnopnames uit de periode van maandag 21 tot en met minstens woensdag 30 september.Hoe kan ik ze toch nog opnieuw met bekijken?Dank bij voorbaat voor een oplossing, Vriendelijke groetenJozef
Ik moet een decoder terug sturen naar proximus maar ik heb geen mail ontvangen met retourtickets, via de bpost kan dus niet op dit moment, kan ik de decoder ook gewoon in de winkel gaan afgeven. Gehoord op nieuws dat alle winkels vanaf dinsdag 1 december weer open mogen.
beste ik zou graag starten met een icloud maar telkens ik die open in de browser krijg ik de melding”fout” en wordt er niets geopend kan u mij helpen
Sinds gisteren ben ik overgeschakeld naar Mobilus S.Sindsdien kan ik geen SMSen sturen en uitgaand telefoneren lukt ook niet.4G lijkt ook te zijn verdwenen.Inkomende telefoons en SMSen zijn we ok.Heb hier al een boel vragen en oplossingen afgespeurd: geen vliegtuigstand of andere instellingen die kunnen blokkeren.Ik kan niet bellen met het 0800.22.800 :-)Heb daarom een afspraak gevraagd morgenvoormiddag dat Proximus mij belt.Maar misschien kan iemand mij ondertussen verder helpen. Bedankt, Liesbet
Al maandenlang ontvang ik per dag meerdere oproepen van internationale nummers, die ik niet opneem. Los van het feit dat Proximus daar niets wil aan doen behalve een nummerwijziging, heb ik ondertussen een app geïnstalleerd die deze oproepen automatisch blokkeert.Ik blijf echter na elke oproep een sms ontvangen met de tekst “Dit nummer belde u zonder een bericht na te laten” welke vermoedelijk van de voicemail komt. Is er een manier om dit permanent uit te schakelen? Wat is het nut van dergelijke sms als er toch geen bericht werd nagelaten? Stuur mij een sms als er een nieuw bericht is, niet als iemand geen bericht insprak. Als het lukt om dit nog uit te schakelen ben ik toch al van alle meldingen verlost m.b.t. de ongewenste oproepen.
Beste,ik heb net mijn gsmnummer gewijzigd,hoe kan ik mijn contacten daarvan op de hoogte stellen…? MvgT
GeachteIk volg de instructies van de appPRODUCTEN INTERNET COMFORT Wifi public instellen.Men vraagt om toestelbte configureren via SIM / PUBLIC WIFI SELECTEREN/GEREED .Krijg bericht geen internet dat nochtans aan staat via wifi van bbox thuis.Krijg onderstaand bericht altijd.
Hallo, Recent werd na een defect onze modem vervangen. We hebben nu een bbox 3V+. Zoals te verwachten stond na het bezoek van de technicus de optie "One SSID" aan. Ik heb dit eerst geprobeerd zo te laten maar merkte dat surfen (op Android en Mac) niet bijster snel ging. Erger(lijker) werd het toen ik mijn Lenco internetradio inschakelde. Deze haperde de hele tijd omdat de verbinding verbrak en/of de audiobuffer leeg liep. Daarop heb ik de One SSID-optie uitgeschakeld en het wifi-netwerk terug opgesplitst in 2.4 en 5.0 GHz versies. Maar verbonden met de 5.0 GHz wifi bleef de radio echter haperen. Het toestel staat ongeveer 3m van de bbox, zonder muren of meubels er tussen. Met de vorige modem werkte deze radio echter perfect en beter op 5.0 dan op 2.4 GHz (in de lijn der verwachtingen). Vervolgens ben ik uiteraard de snelheden gaan meten (met verschillende toestellen en apps waaronder een gewone Wifi analyzer (Android) en de Proximus Home Optimizer (Android) maar ook via Chrome, S
Onze afstandsbediening (v5) van proximus (gekregen bij het afsluiten van ons abonnement) werkt niet meer. Het lampje van de batterij blijft branden, terwijl we de batterijen al vervangen hebben (zelfs met verschillenden om uit te sluiten dat er een probleem met de batterijen zelf was).De afstandsbediening werkt nu dus in zijn geheel niet meer. Hoe kunnen we een nieuwe afstandbediening krijgen zodat de tv weer gebruikt kan worden? Is er tot die tijd een mogelijkheid om van tv zender te wisselen via de decoder zonder gebruik te maken van de afstandbediening?
Sorry maar waarom Enjoy. Ik heb al meerdere mensen over de vloer gehad die dit dus totaal niks vinden .Waarom niet gewoon het oude systeem behouden waarbij de mensen iets kunnen kiezen waar ze wat aan hebben.Ik ga nergens naar toe en vond de optie om films te kijken perfect of eventueel een GSM aan te kopen maar nu laten jullie ons dus compleet in de steek.Er is niks enjoyable aan enjoy voor velen van ons
je ziet dat er voor de carona toch leuke dingen gedaan worden maar ik heb alles van proximus al dus ik heb er geen voordeel van.krijgen de vaste klanten nu korting ivm movie en series? ik ben bedlegerig en wordt weer gestraft vroeger had je het puntensysteem zodat je gratis een nieuwe film kon uitkiezen zonder te betalen.ideaal voor me maar nu met het nieuwe systeem is het weer dik naar de vaantjes voor me;waarom denken ze niet aan gehandicapten mensen die bedlegerig zijn etc….dit zijn uitstappen kortingen etc…..dan hadden ze me vertelt dat ik de versterker niet meer moest betalen was een overeenkomst maar er staat voortaan toch mooi bij de rekening bij.dan heb ik sociaal tarief vind ik ook nergens meer terug .waar is proximus de laatste tijd mee bezig?voor nieuwe klanten alles maar de trouwe klanten is er geen gehoor naar.ik ben al jaren trouwe klant maar iedere keer je rekening nakijkendat iedere maand stijgt is heel raar.als ik het meld kijken ze er niet naar!!mijn man is in turnhou
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.