Skip to main content
Vraag

Abonnement

  • November 27, 2020
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Beste, sinds vorig vrijdag heb ik een abonnement.. Sinds die dag kan ik nog steeds niet bellen sms'en... Totaal niks... Eerst kreeg ik te horen als ik bel dat mijn pay & go geregistreerd moet worden maar heb abonnement nu als ik bel krijg ik te horen dat mijn simkaart geblokkeerd is? Ik heb online gechat maar ze antwoorden ook niet méér 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 27, 2020

Ik vrees dat u ook hier van Proximus voor maandag meer een reactie zult krijgen op dit publieke forum

Het lijkt mij evenwel zeer eigenaardig dat een 1 week geleden afgesloten abonnement nog steeds niet administratief en technisch actief gezet geweest is

Misschien toch eens gratis bellen naar 0800 22800 met uw klantnr, GSMnr en SIM-kaartnr in de hand (wachttijd kan mogelijks zeer lang zijn maar het is gratis bellen)

Succes

 

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • December 3, 2020

@Naziha elmo Kan je in je profiel aub het gsm-nr zetten waarover het gaat ?

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket
 (Privé) kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).