Al 10 maanden en counting.
wanneer kan ik een oplossing verwachten.
Beste antwoord door Jamo
Goed voor u ,als ik hier eens lees op het forum heb je nooit problemen en moeten we wachten tot na het weekend. Wel de Proximus medewerkers vinden dat ik te veel zaag over mijn probleem dat al meer dan 10 maanden aansleept. Dus negeren ze mijn berichten en privéberichten maar. Weekend of niet. Ik vind dat ik wel het recht heb om aan te kaarten dat een betalende dienst niet werkt en ga dat dan ook blijven doen tot ik een werkend product heb. En wanneer het covid gedoe voorbij is en ik terug een normaal werkritme heb ga ik me maar eens moeten bezig houden met toch maar een andere provider te zoeken. Ik weet het dat heb al meerdere keren gezegd maar zo blijf ik geen tv kijken. En geloof me ik ben niet alleen met problemen met tv kijken, ik weet al van 4 mensen die overwegen om over te stappen. Het wordt tijd dat het tv engineering team eens een tandje bij steekt en de problemen aanpakt zodat de mensen van de klantendienst terug op een normale manier kunnen werken en klanten daadwerkelijk helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.