Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Als nieuwe proximus-klant koos ik voor het flex pack met cadeau de Samsung-tv.Ik koos als leveringsdatum 4 december maar kreeg een bevestiging van bpost dat ze mijn pakket pas 5 december gaan leveren. Ik neem speciaal een dag vrij omdat proximus zegt dat ik persoonlijk aanwezig moet zijn, leg deze dag 3 weken geleden vast en dan nog doet proximus / bpost niet wat er gevraagd werd.5 december kan ik zelf niet persoonlijk aanwezig zijn. Mogen mijn ouders het pakket aannemen.
Ik lees dat de filmcredits niet meer bestaan. Hoe komt het dan dat ik bij VOD nog 6 filmcredits heb staan?
Al maanden probeer ik via Proximus om dit gratis abonnement met HLN in orde te krijgen. Al maanden lukt Proximus niet om dit in orde te krijgen. Wat dien ik nog te doen om dit eindelijk in orde te krijgen ?Ongelooflijk veel beloven maar uiteindelijk NOPPES !Trouwens ik ben onlangs overgegaan naar FLEX maar trouwde klanten krijgen blijkbaar geen cadeau. Hoe is dit mogelijk. Ik begin serieus te twijfelen aan de service welke proximus mij biedt. Mvg
Ik ben van telenet overgestapt naar proximus, heb hier nog wel een netgear modem staan. Hoe stel ik een netgear WNDR4300-TN van telenet in voor proximus?
Een email verzenden via het skynet-adres lukt niet, deze blijft in postvak-uit staan in de outlookapp. Mails komen wel aan. Ik heb de instellingen al aangepast, zoals de proximus medewerker aangaf, maar het lukt nog steeds niet. Ze hebben nu gezegd dat ze niets meer kunnen doen. Iemand nog een tip? We hebben de ook app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Op de pc lukt het wel.
Ik wou net de klantendienst bellen, maar mijn telefoon maakt geen contact. Eén van de vele problemen de laatste tijd.Laatst liet ik een programma installeren. De persoon aan de lijn vond het zo lang duren (10x langer dan normaal), dat hij erop stond om mijn internetsnelheid te testen (momenteel download 18, upload 3 Mbps).Ik moet videobellen voor mijn werk, maar tijdens bijna iedere sessie loopt het beeld vast. Niet echt aangenaam.Bij het bezoeken van sites waan ik me soms terug in de jaren ‘90. Na een minuut wachten tot een gewone site geladen is, moet ik het bijna telkens opnieuw proberen.Het contact met mijn thermostaat (WIFI) faalt ook bijna telkens.Als de telefoon overgaat, lukt het mij regelmatig niet om op te nemen. Op dat moment lukt het mij ook niet om te bellen, zoals daarnet toen ik Proximus wou bellen. Plots hoor ik niets meer.Het is geen oplossing om via WIFI te bellen, want de helft begrijp ik niet door onderbrekingen.Het beeld op mijn tv staat heel regelmatig stil.Ik moe
Kan iemand aub de voicemail van de gsm met pay&go van mijn ouders uitschakeken?Ik probeerde alle mogelijke manieren: online, medewerker klantendienst, het nr. 6000 gebeld,... Niets lukt.Mijn ouders zijn senioren en kunnen niet goed overweg met een gsm, laat staan snel gsm opnemen als die niet in de buurt ligt. Daarm wil ik dringend de voicemail (laten) uitschakelen.
Beste, ik heb reeds weken last van een enorm hoge ping tijd op bepaalde momenten van de dag.Hieronder kan U een traceroute vinden als het probleem zich voordoet :traceroute www.google.betraceroute to www.google.be (216.58.214.3), 64 hops max, 52 byte packets 1 192.168.1.1 (192.168.1.1) 1.094 ms 0.585 ms 0.551 ms 2 0.240-66-87.adsl-dyn.isp.belgacom.be (87.66.240.0) 3275.187 ms 1810.231 ms 2860.943 ms 3 ae-100-103.iarstr4.isp.belgacom.be (91.183.245.177) 909.482 ms 448.306 ms 447.123 ms 4 ae-13-1000.ibrstr5.isp.belgacom.be (91.183.246.112) 440.986 ms 260.324 ms 179.156 ms 5 122.245-183-91.adsl-static.isp.belgacom.be (91.183.245.122) 182.955 ms 322.665 ms 180.823 ms 6 108.170.241.225 (108.170.241.225) 72.870 ms 23.214 ms 16.574 ms 7 142.250.224.131 (142.250.224.131) 27.510 ms 142.250.224.133 (142.250.224.133) 2510.626 ms 2396.056 ms 8 ams17s09-in-f3.1e100.net (216.58.214.3) 4259.901 ms 1839.115 ms 694.732 msOp die momenten worden conference calls onmogel
Sinds een 3-tal dagen lukt het versturen van mails naar een @skynet.be adres niet meer. Omgekeerd geldt dit ook voor mails die van uit een @skynet.be adres naar mijn e-mailadres gestuurd worden (ghis.decorte@gmx.com). Bij versturen vanaf een skynet adres naar mijn ghis.decorte@gmx.com adres krijgt de afzender de melding: “Delivery Status Notification (Failure)” deze melding krijg ik in het tweede geval (gmx naar skynet): “RCPT TO <nicole.potteau@skynet.be> mislukt: Requested action not taken: mailbox unavailable invalid DNS MX or A/AAAA resource record” Mails van andere account s dan skynet bereiken mij wel. Ghis
Is onderstaande mail een mail van Proximus? Wat moet ik hiermee? Van: Proximus NV/SA <dnsmaster@proximus.com>Datum: 17 juni 2020 om 19:12:30 CESTAan: jan.heylen@skynet.beOnderwerp: VERIFICATION REQUIRED - Please verify your domain name(s) as soon as possible Uw domeinnaam / Votre nome de domaine / Your domain name ** Please note that failure to complete the process outlined below will lead to the suspension of your domain name. ** Dear Customer, Please read this important e-mail carefully. Recently you registered, transferred or modified the contact information for one or more
Hallo, ik kreeg deze week een mail van do-not-reply@proximus.com :Beste klant,De gegevens voor klantnummer ***** (niet de mijne !) op naam van ***** (niet mijn naam !) werden bijgewerkt.Het e-mailadres *****@SKYNET.BE (wel het mijne !) zal niet langer worden gebruikt vanaf 06/12/20 voor deze klant.Alle toekomstige communicaties zullen gestuurd worden naar:e-mailadres: **** (niet het mijne !)Je kunt deze gegevens op elk ogenblik aanpassen op MyProximus > My Account of je kunt contact met ons opnemen via onze contactpagina. Ik vermoed dat het hier gaat over een fout ?Alvast bedankt voor de reactie.
Hi, Ik gebruik een IR blaster omdat al mijn apparatuur verborgen zit. Echter, ik loop nu tegen een probleem aan met de ontvangst.Heb gelezen dat mijn IR ontvanger links zit van de uitknop van mijn V6 decoder… Echter, slechts 25% van de tijd ontvangt het aparaat een signaal. Ik heb nochthans mijn IR emitter op het oog geplakt voor perfecte ontvangst. Gevolg, ik moet als een zot drukken op de knoppen van mijn afstandsbediening.Mijn andere aparaten hebben het probleem niet.Kan dit gerelateerd zijn aan een slechte V6 decoder?Kr,Willem
Ik ben een goede kennis van de heer Swijssen bij Proximus maar kan hem niet meer bereiken op zijn telefoon is soms van nummer veranderd en kun je dat dan doorgeven
Ik probeerde reeds alle opgegeven mogelijkheden om mijn skynet mails via Outlook in te geven. Dit is het scherm om in te vullen in Outlook, komt wel niet volledig overeen met de beschrijvingen via het proximus forum. Graag wat hulp.
Beste,Ik heb op 4 december een aanvraag ingedient voor een aansluiting op het fiber netwerk. Deze staat gepland op 9 december en ik heb hiervan een bevestiging gekregen via mail. Alleen als ik op de link klik om de status van de aanvraag te bekijken zie ik: Is mijn bestelling nog in orde?Ik kan mijn afspraken/bestellingen namelijk niet raadplegen in MyProximus “Er is een technische fout opgetreden.”. GrPeter
Berichtje via het Forum omdat Facebook / Twitter en 0800 nummer onbereikbaar zijn of gewoon niet willen antwoorden… Sinds september zijn wij overgeschakeld naar het Flex Fiber S pakket via de actie https://proximus.be/flexfiberpromo . Telefonisch werd ons bevestigd dat het bedrag op 75EUR / maand gedurende 1 jaar zou zijn. Nu krijgen we de aanrekening voor maand 4 en is de promo niet meer verrekend op onze aanrekening?!Kunnen jullie dit nakijken / rechtzetten?Dit zou toch wel onacceptabel mocht er gelogen zijn over de “gedurende 1 jaar”...
Vanmorgen kwam bij ons een technieker langs, deze kon jammer genoeg het probleem niet oplossen. Blijkbaar zou een kabel geraakt zijn bij werken in de straat. En zodoende geen vaste telefoon en ook onstabiel xDSL signaal.Ik kreeg te horen van de technieker deze morgen dat er een lassers pas op 11 december zou langskomen. Dit is 1 volle werk week. En gezien de thuiswerk situatie is dat wat laat.Ik hoop dat er alsnog zeer snel een technieker kan langskomen (lasser). Het is namelijk zeer dringend. mvg,Kristof
Ik vroeg me af waarvoor de lettercombinatie SSN op een simkaart van Proximus precies staat. Dank je wel voor de verduidelijking.
Ik heb het volgende probleem: In mijn map “Prullenbak” worden mails na 14 dagen verwijderd. Bij mijn andere mappen is dit niet het geval enkel bij verwijderde items. Mijn mailbox staat ingesteld op 1 pc met de mail applicatie “Outlook 2019”. De mailbox staat daar ingesteld als IMAP en niet als POP. Ik heb in de webmail gezocht naar een instelling die verwijderd mails automatisch permanent verwijderd maar niets gevonden. Ook staan geen regels ingesteld dat mails moeten verwijderd worden. Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Dag, Sinds enkele weken heb ik zakelijk abonnement genomen, waardoor ik ook een nieuw klantnummer heb gekregen.In de My Proximus app wordt echter nog steeds mijn oud klantnummer weergegeven en staat er dat ik geen producten heb.Hierdoor kan ik nergens het verbruik of de facturen zien die bij mijn nieuw klantennummer horen. Er is geen mogelijkheid om dit nieuw klantnummer toe te voegen in de app of om het klantnummer te wijzigen.Iemand die me kan verder helpen:-het oude klantnummer te verwijderen-het nieuwe klantnummer toe te voegen-alleszins te zorgen dat ik het verbruik en de facturen van mijn huidig klantnummer kan volgenAlvast hartelijk dank
2x TV's draadloos verbonden Bij problemen (haperende verbinding) werden alle toestellen (modem,wifi bridge, decoder) gereset.... Bij 1 toestel werd het probleem opgelost..... bij de 2de echter niet. Bij deze vertoont het beeld nog geregeld haperingen.... Enige tips?
Ik heb op mijn S10 Wifi Calling ingeschakeld. Mijn gesprekken verlopen, binnen, echter allemaal via 4G of wat er moet voor doorgaan. Soms is de kwaliteit zo slecht dat de lijn verbroken wordt. Toch schakelt mijn toestel niet over op VoWifi. Hoe kan ik dit oplossen? Ik denk dat mijn Wifi signaal binnen sterk genoeg is.
Er is licht aan het eind van de tunnel. De interventie van het high care team ,waarvoor de opdracht is opgemaakt op 2 dec om 13u39 met de vermelding dringend komt langs op 9 dec tussen 8u en 12u30.De problemen starten op 11 nov een week geen TV dan 12 dagen wel en nu al sedert 30 nov niets meer. Hopelijk is de oplossing in zicht.
Beste,Mijn voicemail gsm is geblokkeerd na verschillende foute pogingen met de code. Ik slaag er niet in deze te reactiveren. Via 0800 22 500 vind ik geen informatie.Graag uw dringende hulp.
Hallo allemaal, Als ik via bluetooth een apparaat wil toevoegen op windows 10, vervolgens op ‘alle andere’ (types) klik, komt er als zoekresultaat ‘sagem internet gateway device’ .. wat betekent dit eigenlijk? Alvast bedankt.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.