Skip to main content
Beantwoord

Bestelling Fiber aansluiting

  • December 6, 2020
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Beste,

Ik heb op 4 december een aanvraag ingedient voor een aansluiting op het fiber netwerk. Deze staat gepland op  9 december en ik heb hiervan een bevestiging gekregen via mail. Alleen als ik op de link klik om de status van de aanvraag te bekijken zie ik:

 

Is mijn bestelling nog in orde?

Ik kan mijn afspraken/bestellingen namelijk niet raadplegen in MyProximus “Er is een technische fout opgetreden.”.

 

Gr

Peter

Beste antwoord door Martin

FYI: Maandag komen de ⌘-medewerkers hier terug langs op het forum en kunnen je inlichtingen geven over de stand van zaken hieromtrent ...

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • Antwoord
  • December 6, 2020

FYI: Maandag komen de ⌘-medewerkers hier terug langs op het forum en kunnen je inlichtingen geven over de stand van zaken hieromtrent ...


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 8, 2020

Ondertussen terug contact opgenomen met Proximus en alles blijkt in orde te zijn.