Skip to main content
Vraag

Flex Fiber promo niet verrekend op laatste aanrekening

  • December 4, 2020
  • 1 reactie
  • 203 Bekeken

Berichtje via het Forum omdat Facebook / Twitter en 0800 nummer onbereikbaar zijn of gewoon niet willen antwoorden… 

Sinds september zijn wij overgeschakeld naar het Flex Fiber S pakket via de actie https://proximus.be/flexfiberpromo . Telefonisch werd ons bevestigd dat het bedrag op 75EUR / maand gedurende 1 jaar zou zijn. Nu krijgen we de aanrekening voor maand 4 en is de promo niet meer verrekend op onze aanrekening?!

Kunnen jullie dit nakijken / rechtzetten?

Dit zou toch wel onacceptabel mocht er gelogen zijn over de “gedurende 1 jaar”...

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 8, 2020

@_JVAW  Dag Jonas, ik heb voor u deze promo terug geactiveerd voor de overige maanden. Bij de aanvraag heeft men de promo voor 3 maanden geactiveerd ipv 12 maanden. Ik zie dat de collega’s reeds een rechtzetting hebben gemaakt voor deze aanrekening.  Het dossier wat aangemaakt is geweest zal ik hierbij sluiten.  Groetjes Luc