Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Correcte login info voor public wifi word ingegeven op public wifi, maar springt steeds terug naar “enter login en wachtwoord” ipv dat de connectie word bevestigd.
Deze week is het al een paar keer voorgevallen dat de programmatie in de tv gids niet klopt waardoor de opnames dus ook niet overeen komen met het programma dat ik wou zien... Bijvoorbeeld vrijdag 20/3 stond temptation island op de tv gids pas ingepland om 21u30 ipv om 20u30. En zo is het deze week nog een paar keer geweest..
Sind een paar weken zeer slechte verbinding bij het gebruik van 2 tv’s tegelijkertijd. Al jaren werken we met dezelfde opstelling. Maar wanneer we sinds kort s’avonds 2 tv’s gebruiken hebben we heel veel last van schokkend beeld of gewoon wegvallen van beeld . Zeker wanneer er beide naar HD post gekeken word . Als we op 1 tv niet HD kijken dan valt het beter mee. 1 TV is rechtstreeks met kabel verbonden . De ander tv gaat met zo’n PLC adapter (via stopcontact) . Ze zitten beide in een andere poort van de modem . Heb al geprobeerd alles opnieuw te installeren maar helaas zonder resultaat . Ik heb het gevoel dat dit aan mijn modem ligt maar volgens de “vriendelijke” mijnheer van proximus kan dit niet het probleem zijn !! Het ligt volgens hem aan de kabels ?? Wij hebben in alle kamers internet aansluiting dit wil dus zeggen dat ik in heel het huis de kabels moet vervangen . Dit lijkt mij wat kort door de bocht . Verder ben ik bij de klantendienst niet veel wijzer geworden en is het proble
Bij mijn laatste web mail sessie op mijn Skynet mail account zag ik drie verschillende groepen met mail mappen. Ik heb dus nu 2 "Inbox" mappen (met dezelfde inhoud), 6 "Sent" mappen met verschillende namen (3 "Sent", 2 "Sent-Items" en 1 "SentMail") maar allemaal leeg en 3 "Spam" mappen waarvan 1 met de naam "Junk Mail". Zie afbeelding onderaan dit bericht.Er bestaat een optie om die mappen te schrappen maar ik weet niet wat het effect daarvan zou zijn.De smartphone app en de MS Outlook interfaces zijn normaal.Enig idee?
Op mijn vorige decoders kon ik een remote toestel , iPad , smartphone afkoppelen. Ik dacht dat je maar op een vijftal toestellen Pickx kon toepassen.Vermits op iPad Pickx niet werkte, gedeleted en terug geïnstalleerd. Met het gevolg dat er telkens een toestel bijkwam. Nu wil ik nagaan hoeveel toestellen er op de decoder Pickx applicatie hebben en het aantal ook verminderen. Vraag is nu waar vind ik dat op V7 ? Op V6 en V5 geen probleem. Maar V 7 is mij een raadsel.Iemand die het weet ? ro
Wij zijn recent overgeschakeld van Edpnet naar Proximus.Bij Edpnet hadden we een 17a profiel met attainable rate van 85/29 wat neerkomt op een stabiel profiel van 70/25 (leefbaar). Maar sinds de omschakeling bij Proximus is de lijn veel slechter uitgevallen namelijk een 8b profiel zie lijnwaarde hieronder.Wat ik denk dat het probleem zou liggen aan de intro. Er zijn hier namelijk meerdere kabels van Proximus dat hier binnenkomen voor meerdere lijnen. De kabels die gekozen zijn geweest slechter zijn dan waar we vroeger opzaten.B-Box 3 Sagem Tool v0.13.0--------------------------Device: B-Box 3 SagemDownstream current bit rate: 29 998 kbpsUpstream current bit rate: 10 000 kbpsDownstream max bit rate: 50 068 kbpsUpstream max bit rate: 10 630 kbpsDownstream attenuation: 16,7 dBDownstream noise margin: 28,3 dBUpstream noise margin: 10,5 dBVectoring down: yesVectoring up: yesModem vectoring compat
Kunnen de zendernummers nog opnieuw worden ingesteld (veranderen van nummer) op een V7 decoder? Ik vind die functie niet meer in de instellingen.
Hi, Dit blijkt een vaakvoorkomend probleem. Ikzelf heb het sinds een maand (sinds de overname van een abonnement van werkgever op mezelf). Ik kan geen facturen raadplegen via de app, noch online, omdat ik geen beheerder ben:Kan iemand van Proximus dit voor mij in orde brengen, ajb? Alvast bedankt. Groeten, Chana
Goedemiddag, Sinds 7 december ben ik klant bij jullie en tot nu toe is het alleen maar kommer en kwel. Bij mijn aanvraag moesten er 4 gsm-nummers overgenomen worden. Dit heeft tot donderdag 10 december geduurd vooraleer 2 nummers effectief werkten. Voor de andere 2 heb ik een nieuw nummer moeten aanvragen, waarvan 1 ondertussen ook is opgenomen in het abonnement. Het vierde nummer is nog steeds niet opgenomen.Sinds gisteren zitten we plots ook zonder internet en TV. DSL- lampje blijft knipperen. Al een aantal keer gereset maar resultaat blíjft hetzelfde. Contact gehad met de technische dienst, kunnen dit vanop afstand niet herstellen waardoor er maandag een technieker zal langskomen.Ben nog geen 2 weken klant en dit werkt al niet meer, vind ik op zijn minst bizar.Internet is voor mij broodnodig aangezien ik van thuis werk, dus wil ik dit zo snel mogelijk opgelost zien.
Mijn wifi signaal op Bbox3 valt regelmatig weg. Als ik dan ga kijken naar de Bbox3, dan zie ik dat de wifi LED rood is. Drukken op de knop wifi on/of zorgt er soms voor dat de wifi terugkomt, al is dat meestal niet onmiddelijk. Wifi LED knippert een tijdje tussen rood en blauw voor het uiteindelijk op blauw blijft, en wifi terug beschikbaar is.Ik heb op aanraden van Belgacom de hele modem al eens gereset (met een pennetje achteraan), en op dat moment is het dan natuurlijk opgelost. Maar een dag of wat later gebeurt dit opnieuw.Verbinding via kabel op hetzelfde moment is gaan probleem.
Ik heb een TV Samsung UE40F6510. Als ik die verbind met de BBox3 (ongeacht of dit via WiFI of via kabel is) krijg ik geen IP adres toegewezen. Als ik verbind met een andere router (met kabel) krijg ik onmiddellijk een IP adres binnen binnen het twee andere routers geprobeerd, en enkel bij de BBox krijg ik geen adres. Ik heb al geprobeerd met verschillende UTP kabels, en geprobeerd op verschillende ethernet poorten van de modem.Als ik op de TV een fixed IP adres instel heb ik wel verbinding met internet.Ik heb op aanraden van Belgacom de modem al gereset zonder succes.En Proximus spijkert de modem zodanig toe dat je zelfs de simpelste acties zoals het bekijken van een log om te zien of de Bbox wel een DHCP request krijgt is niet mogelijk.Het enige wat ik kan bedenken is dat er ergens een limiet is van het aantal adressen dat de modem uitdeelt, maar dan zou een reset eigenlijk moeten helpen.Suggesties ?
Ik heb twijfels of de DDNS service op mijn NAS nog wel echt werkt… de funktionaliteit is in orde, maar mijn IP adres lijkt ook gelijk te blijven.Om te testen of die service ook daadwerkelijk zich aanpast als ik een ander IP adres krijg zou ik mijn extern toegekend IP adres op de BBox3 willen wijzigen.Vroeger kon dat door even af te schakelen, te wachten en weer in te schakelen … het is immers DHCP maar … ik krijg toch steeds hetzelfde adres terug toegewezen.Hoe kan ik dit nu - en ev. in de toekomst - release/renew doen ?
Kan ik op mijn laptop pickx tv kijken?Ik probeer de app op mijn laptop te downloaden, maar krijg de melding “geen geschikt apparaat gevpnden”
daar juist telefonische oproep van onbekend nr op mijn huistelefoon welke prive is gekregen ivm met zogenaamde problemen met mijn microsoft account kan dit nagekeken worden door Proximus ?
Teneinde doelstelling 100% dekking voor een debiet van minstens 30 Mbps wordt voorgesteld te kijken naar oplossingen en werkwijzes toegepast door KPN Nederland en gelijkaardige te implementeren https://www.kpn.com/internet/internet-buitengebied.htm Met Sneller Internet Buitengebied krijg je extra snel internet, tot wel 50 Mbit/s sneller dan je huidige snelheid. Hiermee wordt je vaste internet aangevuld door het mobiele 4G-netwerk. Sneller Internet Buitengebied is beschikbaar voor iedereen die in een gebied in Nederland woont: waar de komende 6 maanden niet meer dan 30 Mbit/sec downloadsnelheid bereikt kan worden via het KPN netwerk; dat in het buitengebied ligt met voldoende capaciteit op het 4G netwerk; dat in het buitengebied ligt waar voldoende 4G binnenshuisdekking is. Oplossingen waarbij de bijdrage van het deel xdsl in het geheel xdsl&4G (te) beperkt is, zouden mijns inziens best evenwel gewoon vervangen worden door een100% op 4G gebaseerd aanbod vergelijkbaar met Orange Fl
ik krijg met geen enkele mogelijkheid de ondertittels uitgeschakeld op de decoder, staan gedeactiveerd in de algemene instellingen en op de zender, toch nog steeds overal nederlandse ondertittels, Zelfs bij aanzetten en andere taal kiezen blijven de nederlandse ondertittels.toestel al af en aan gezet, gereset, zonder stroom gezet ….
Geachte, ik ben web developper en heb enkele websites in mijn beheer voor professionele klanten. Deze websites staan gehost bij Versio.Ik krijg steeds meer en meer opmerkingen van mijn klanten dat emails verstuurd vanaf de website naar proximus klaten niet toekomen. Tot voor kort leverde dit geen problemen op, maar het wordt de laatste weken erger en erger. De code op de websites is echter ongewijzigd, dus hier kan het probleem niet van komen. De emails vertrekken elk vanuit hun eigen domein met eigen domein smtp server.Ik heb de test gedaan met verschillende eigen test-emailadressen en bij alle providers komen ze aan, behalve niet bij mijn proximus adressen. De fout ligt hem dus niet in de uitgaande mailserver of code, want anders zouden ze op geen enkel ander adres toekomen. Ik kijk de emails na, zowel via outlook als via de webmail. Nergens is een spoor van de emails, ook niet in de spam folder.Dit is zeer vervelend in Corona tijden, waar webwinkels de kans bieden aan zelfstandige o
Hallo, Wie kan mij helpen? Ik heb vandaag terug de v5 decoders in gebruik genomen. In het verleden had Ik die ook en had ik de afstandsbediening van de bose cinematic series II gekoppeld met de proximus afstandsbediening. Hoe ik dat toen gedaan heb kan ik mij niet herinneren. Ik lees op internet dat de v5 afstandsbediening niet te koppelen is, maar ik heb dat wel degelijk gebruikt. Ik had toen de proximus afstandsbediening wel niet gekoppeld met de tv.
Ik heb enkele weken geleden een smartphone in combinatie met abonnement besteld en reeds ontvangen. Maar ik heb recht op gratis draadloze oortjes, nu goed ik heb alles ingevuld op de website om deze aan te vragen maar ik heb een factuur nodig want de orderbevestiging aanvaarden ze niet voor deze oortjes aan te vragen maar deze heb ik niet ontvangen. Iemand enig idee waar ik deze kan terugvinden?
Beste, Ik heb geprobeerd om de voicemail uit te schakelen op de manier die zowel via de app als met Myproximus wordt aangegeven. Maar dit lukt niet. Op welke manier kan dit wel gedaan worden ? mvg, Mark
Ik heb twee weken geleden via een Black Friday actie op een Flex pakket een Samsung UE50TU7190 TV gekozen. Bij deze actie stond dat je de €69,- die je betaalde voor de aankoop van de TV terug kon krijgen via cashback.Ik neem aan dat dit via Samsung zelf verloopt, maar ik kan helaas nergens op hun website terugvinden hoe of wat. Kan iemand me hierbij helpen?
Hallo, ik heb Tv en internet ik betaal altijd EN elke maand 52 euro.nu krijg ik een factuur van maar liefst 83 euro? zou graag willen weten waarom, ik heb geen abonnement of film gehuurd of dergelijke …. bedankt
Beste, meer dan 45m aan jullie telefoonlijn zitten wachten zonder gehoor!Is er een manier om fraude aan te klagen? Iemand heeft op naam van onze VZW een abonnement genomen en laat ons opdraaien voor de telefoonkost.Hoe kan ik hiervoor iemand aan de lijn krijgen.
Omwille van omzetting van Pay&Go kaart naar een mobiel abonnement (in Flex), kreeg ik melding om mijn resterende tegoed van Play&Gold punten te besteden of ik zou deze kwijt zijn. Ik koos voor 2 keer een Proximus TV-filmcode, en kreeg ook 2 mails met deze codes.Echter bij het ingeven van deze codes op de tv (blauwe knop, gratis film, 9-cijferige code), krijg ik bij beide codes telkens een error “Er heeft zich een technisch probleem voorgedaan. Probeer later opnieuw.”Maar dit komt voor bij beide codes, en het is al vele pogingen later. Kan dit op een andere manier opgelost worden?
Ik heb een nieuwe Samsung Q60T smart TV en zie regelmatig reclame op de favorieten lijst onderaan, van o.a. TV-netbeheerders.Hoe kan men de reclame voor Samsung TV eruit filteren en verbieden?Kan men specifieke websites verbieden?Infos: Volgens andere Forum moet men een filter activeren in de box. Blijkbaar stuurt de BOX deze door. Ik vind daar alleen bij firewall de selectie low-medium-high, en heb medium gekozen. Ik heb geen TV pakket bij Proximus besteld, alleen Internet. .
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.