Skip to main content
Vraag

hoge factuur

  • December 15, 2020
  • 12 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo,

 

ik heb Tv en internet ik betaal altijd EN elke maand 52 euro.

nu krijg ik een factuur van maar liefst 83 euro? 

zou graag willen weten waarom, ik heb geen abonnement of film gehuurd of dergelijke ….

 

bedankt

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 14, 2020

Hallo,

 

ik heb Tv en internet ik betaal altijd EN elke maand 52 euro.

nu krijg ik een factuur van maar liefst 83 euro? 

zou graag willen weten waarom, ik heb geen abonnement of film gehuurd of dergelijke ….

 

bedankt


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 14, 2020

Dag @N.our vul je even de klantgegevens aan in het klantprofiel voor nazicht? Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 15, 2020

Goedemorgen

ik heb het zojuist aan gepast kun je even kijken 

 

groetjes

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 15, 2020

Hallo,

 

ik heb Tv en internet ik betaal altijd EN elke maand 52 euro.

nu krijg ik een factuur van maar liefst 83 euro? 

zou graag willen weten waarom, ik heb geen abonnement of film gehuurd of dergelijke ….

 

bedankt


Martin
  • December 15, 2020

straks komen de prox forummedewerkers langs die dit even kunnen natrekken.

zie ook → Een vraag over je factuur, aanrekening of verbruik? | Proximus


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 15, 2020

Ja dankje wel ik heb nagekeken maar kom niet verder


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 15, 2020

Hallo,

 

ik heb Tv en internet ik betaal altijd EN elke maand 52 euro.

nu krijg ik een factuur van maar liefst 83 euro? 

zou graag willen weten waarom, ik heb geen abonnement of film gehuurd of dergelijke ….

 

bedankt


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 16, 2020

Hallo

 

nogmaals voor de 3de of 4de x dat ik een topic open

niemand neemt op als men belt of het nu s’ morgens s’ middags s’ avonds belt

het maakt niet uit. mailen gaat niet dus ik weet niet wat ik verder moet doen

bericht gestuurd naar een monitor ’s  van proximus geen gehoor.

 

ik heb een factuur gekregen van 83 euro waar dat vandaan komt heb geen iddee

normaal betaal ik tv en internet van 52 euro, heb geen film gehuurd of dergelijke packs besteld

er moet een fout zijn kan iemand het voor me nakijken.

 

 


Martin
  • December 16, 2020

Inderdaad raar dat er nog geen proximus forummedewerker je post onder de loep genomen heeft, maar hopelijk gebeurt dit morgen dan wel !!!!


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 16, 2020

Jaa echt vervelend!! ik hoop dat ze morgen iets van zich horen :thinking::triumph:


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • December 17, 2020

@N.our  Op je laatste factuur wordt een eenmalige kost van € 30 aangerekend betreffende een wederindienststelling dat er gebeurde op 12 november na een laattijdige betaling. Groetjes, Antonella


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 18, 2020

@N.our Daar staan éénmalige kosten op van  30EUR wederindienststelling.Groetjes,Joel