Skip to main content
Vraag

Error bij VOD code voor gratis films

  • December 15, 2020
  • 4 reacties
  • 214 Bekeken

Evy_01
Forum|alt.badge.img+1

Omwille van omzetting van Pay&Go kaart naar een mobiel abonnement (in Flex), kreeg ik melding om mijn resterende tegoed van Play&Gold punten te besteden of ik zou deze kwijt zijn. Ik koos voor 2 keer een Proximus TV-filmcode, en kreeg ook 2 mails met deze codes.

Echter bij het ingeven van deze codes op de tv (blauwe knop, gratis film, 9-cijferige code), krijg ik bij beide codes telkens een error “Er heeft zich een technisch probleem voorgedaan. Probeer later opnieuw.”

Maar dit komt voor bij beide codes, en het is al vele pogingen later. Kan dit op een andere manier opgelost worden? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • December 15, 2020

heropstarten/resetten decoder helpt dit ook niet?


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • December 17, 2020

@Evy_01  Ik ga navraag doen bij de bevoegde dienst. Zodra ik antwoord heb, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella


Evy_01
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • December 17, 2020

Dag Martin en Antonella,

Het is ondertussen gelukt!

Ik had inderdaad al heropgestart, maar geen resultaat. Gisteren kreeg ik nog steeds de melding van technische storing, maar vandaag is het wel gelukt!

Dit topic mag gesloten worden, bedankt!

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 18, 2020

@Evy_01 Fijn om te horen dat alles in orde voor u is gekomen.Groetjes,Joel