Skip to main content
Vraag

MyProximus > Word beheerder

  • December 17, 2020
  • 3 reacties
  • 502 Bekeken

Hi,

 

Dit blijkt een vaakvoorkomend probleem. Ikzelf heb het sinds een maand (sinds de overname van een abonnement van werkgever op mezelf).

 

Ik kan geen facturen raadplegen via de app, noch online, omdat ik geen beheerder ben:

Kan iemand van Proximus dit voor mij in orde brengen, ajb?

 

Alvast bedankt.

 

Groeten,

 

Chana

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • December 17, 2020

Ter info: Morgen komen de prox medewerkers hier terug langs om je hierbij verder te helpen, want dikwijls moeten de achterliggend diensten kunnen geraadpleegd worden en dan is het moeilijk voor hen om je nog deze avond verder te helpen hiermee.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 18, 2020

@ChanaVR Kan u de klantgegevens(klantnummer-naam-adres -gsm-nummer)op uw profile aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Zie ook al info link:https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_customer_zone/particulieren/support/myproximus.html  Groetjes,joel


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • December 21, 2020

@ChanaVR  Heb je reeds geprobeerd via een andere browser? Heb je cookies en surfgeschiedenis al eens verwijderd? Het account met jouw gmail-adres staat alvast wel geregistreerd als beheerder. Groetjes, Antonella