Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
SAMSUNG Tablet Tab 2 als ik een e-mail wil versturen krijg ik bericht: kan niet veilig verbinden met server , en dan mijn mail adres.mails ontvangen lukt prima. Welke instellingen inkomende en uitgaande mail moet ik nazien of her instellen ?Ik merk ook dat correspondenten hun adres van “skynet” veranderd is in “proximus” moet dat?,kan dat?blijft het skynet adres dan nog bereikbaar?
Al een tijdje loopt de decoder vast bij afspelen opname. Meestal ergens na een half uur.Reageert dan nergens meer op. Uitzetten met de netsnoer, terug opstarten.Bij opnieuw afspelen loopt de opname dan vaak exact hetzelfde punt vast. Zeer vervelend. Steeds meer storing, maar ook een steeds hoger wordende abonnement prijs.
HalloIk heb sinds een paar dagen Proximus (nieuwe aansluiting) en alles werkt perfect alleen kan ik geen ipv6 sites bereiken. Ook een ipv6test werkt niet: Ik heb een ipv6 adres maar met fe80::/64 prefix op de WAN op Bbox3 Hoe kan dit opgelost worden?Ik weet niet of ik mijn modem al zou herstarten omdat DLM nog bezig is met mijn lijn te analyseren en ik niet graag op een zwakker profiel terecht kom als resetten daar invloed op heeft? Hoewel heb ik mijn modem al wel eens herstart toen ik met port forwarding instellingen bezig was.
Zie mijn vorige topic.
email verzenden lukt plots niet meer. Is een skynet account en niets veranderd aan instellingen ? uitgaande server is relay.skynet.be met poort 587 ? Pls advice. Dit is ergerlijk aangezien klanten nu geen antwoord krijgen. Is er iets veranderd ???
meer dan een jaar hebben wij problemen met tv en internet ,tv en internet valt steeds uit soms wel 10maal per dag voor lange tijd ,nu dit moment zitten we al van vrijdag ,zaterdag ,zondag ,maandag en waarschijnlijk morgen ook nog zonder tv ,als we bellen met de storing en er een afspraak word gemaakt word deze meerdere malen niet nagekomen en zijn we steeds een dag van ons verlof dagen kwijt ,gevolgen voor mijn werk wegens corona hebben we veel videochat maar door steeds uitval van het internet heb ik veel problemen gehad omdat ze dachten dat ik dit expresse deed ,we zijn het echt beu en overwegen over te stappen naar een andere provider ,er is toch geen bekwame technieker bij proximus die het probleem opgelost krijgt ,maar ons 60€ per maand blijft wel lopen en voor wat gr de graeve
Bestebij opgenomen programma’s zie ik een melding staan deze media niet beschikbaar ik heb alles uitgeschakeld en terug opgestart en het is nog altijd niet opgelost deze probleem heb ik op een digidecoder in onze kamer zie foto mvg dimitrie
de tv gids voor bbc first klopt weer niet op vrijdag 5/03 in de tv gids begint dead in paredise om 16h00 maar dat moet 15h00 zijn. 1 uur verschil.. comedy central klopt ook niet .. fox ook niet. wanneer zal dit nu eens in orde zijn !!!!!!!!! al mijn geprogrammeerd opnames zijn weer mislukt !!!!!!
We hebben deze melding - uw decoder is niet verbonden - in het verleden vaker gehad en konden het zelf oplossen. Maar nu is er meer aan de hand. Wij hebben alles gedaan volgens de instructies van voorbeelden van Proximus, t.t.z. op modem branden de lampjes welke moeten branden, de decoder V5C hebben we uitgeschakeld met knop aan/uit achteraan plus gereset en de Wi-Fi Bridge hebben we ook uitgeschakeld en 5 sec. later terug ingeschakeld.Daarna hebben we ook de modem uitgeschakeld en nadien eerst terug ingeschakeld daarna decoder. Op TV scherm komt - de software wordt geladen - en nadien komt terug de melding - uw decoder is niet verbonden - . Bij de decoder flikkeren eventjes een paar lampjes en daarna brandt nog één. We kunnen de decoder ook niet meer met de afstandsbediening uitzetten ! Wij hebben in het verleden tot nu ook minstens 1x en dikwijls zelfs 2x per week alles moeten afzetten wegens problemen met onze TV's (2stuks). We zouden daarom graag willen dat er zo vlug mogelijk e
Ik ontving de laatste dagen 2 keer een mail die er mij erg verdacht uitziet en volgens de opsteller(s) ervan van Proximus afkomstig is. Ik heb deze mails doorgestuurd naar verdacht@safeonweb.be maar ik zou deze mails ook graag doorsturen naar Proximus zelf. Maar ik vind nergens een e-mailadres van Proximus. Volgens de pagina's van Proximus zou het moeten lukken, maar als je de procedure volgt.. Amai, zulle! Ik moet eerst nog naar mijn gebruikersnummer gaan zoeken dan ook nog een scan van mijn identiteitskaart opsturen. Kan het niet wat gemakkelijker, daar? En is dat nu echt nodig: al die keuzevragen die er gesteld worden? Ik vind het niet aan te nemen dat een bedrijf, dat Internetdiensten aanbiedt, zelf geen direct e-mailadres heeft. Norbert
ik heb in mijn b-box3 een aantal poorten open gezet voor udp, maar er komt niks door. wanneer ik iets voor tcp openzet, lukt het wel wat scheelt er?
Ik heb al een paar dagen last van storingen op tv op elke post het beeld loopt vaak vast of gaat in vertraging dit is dus heel vervelend. En met mijn Proximus home optimizer app krijg ik geen toegang tot mijn b box
De hele avond al valt mijn internet weg. Heb al de stekker uit modem gehaald. Maar zonder resultaat.Er scheelt niets met mijn tablet, want op gsm heb ik ook geen internet meer.Kunnen jullie dit even nakijken ?
Beste, Wanneer ik mijn decoder opstart, start deze standaard op met de boodschap: kan niet verbinden met het Proximus tv netwerk. Je kan doorgaan maar geen tv kijken, de apps kan je nog wel gebruiken.Als ik "verder gaan" kies komt de boodschap nog zo'n 1 tot 5 keer terug. Eens voorbij deze boodschap, kan ik "normaal" tv kijken.Wat niet werkt zijn: de opnames (ik kan geen nieuwe opnames zien of instellen op de tv, dit moet via de app) en de tv gids (deze blijft vast op "laden", ook deze moet ik doen via de app). Door deze problemen ben ik al snel enkele minuten bezig met het opstarten van mijn decoder. Daarnaast kunnen we ook niet gewoon dingen rechtstreeks "casten" naar onze Android TV omdat we door de foutmeldingen moeten. Dit alles, samen met de tv problemen, zorgt voor een stressvolle tv ervaring in plaats van een ontspannende. We hebben de laatste nieuwe decoder (V7). Ik heb de richtlijnen op de website gevolgd, de problemen blijven aanhouden. We hebben al contact gehad met e
Vijf manieren om ecologisch verantwoord te internetten We staan er niet altijd bij stil, maar onze online activiteiten hebben wel degelijk een bepaalde impact op het milieu, vooral omwille van de energie die we hierdoor verbruiken. Toch kan je met enkele eenvoudige trucjes je digitale voetafdruk wat verkleinen. Hier zijn vijf ideetjes om ecologisch verantwoord te surfen.1. Verwijder verouderde e-mailsAl onze digitale content wordt ergens ter wereld wel opgeslagen op een of andere server of in een datacentrum. Die constructies zijn extreem energie-intensief: ze hebben elektriciteit nodig om te werken, maar ook energie om te koelen. Ook uw e-mails worden op dergelijke clouds opgeslagen. Wis daarom regelmatig je oudere e-mails en stuur er enkel eentje als dat echt noodzakelijk is en naar de juiste mensen. Vermijd tevens bijlagen die te groot zijn. Denk er ook aan om je uit te schrijven voor nieuwsbrieven die je niet meer interesseren.2. Gebruik een ecologisch verantwoorde zoekmachineEnkel
Sinds geruime tijd kregen wij op onze maandelijkse Proximus-factuur een 'speciale korting' op het boeket Nature & Discovery NL en de tv-optie All Sports (vroeger International Sports). In januari zijn wij overgeschakeld naar een Flex pack omdat wij een jaar Disney+ hadden gewonnen en daarvoor een v7 decoder nodig is en omdat ik dacht dat het Flex pack iets voordeliger zou zijn (+ gratis WiFi booster!).Op onze laatste factuur is van de speciale korting echter geen sprake meer en is het Flex pack dan ook niet voordeliger. Wat was deze 'speciale korting' en waarom is deze verdwenen bij de omschakeling naar het Flex pack?
Beste, Sinds recent werkt onze afstandsbediening van Proximus niet meer zo goed.Graag had ik een nieuwe aangevraagd. Gezien er hier talloze berichten zijn van mensen met een soortgelijk probleem die snel geholpen zijn, ga ik ervan dat iemand van Proximus mij kan helpen?Naar de Proximus winkel gaan is geen optie, ik kom in deze periode niet in het centrum en ga ook niet speciaal rijden. Gezien ik al jaren trouwe klant ben, ga ik ervan uit dat er mij wel een nieuwe kan worden opgestuurd? Ik wil de oude gerust terugsturen indien nodig. Groeten David
Wanneer ik via MyProximus (zowel op smartphone, desktop & laptop + verschillende browsers en via de app) mijn E Press probeer te linken, krijg ik onderstaande foutmelding: Er ging iets misJe hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft.Graag een oplossing (zelfde probleem voor Pickx App, apart topic voor geopend)
Beste ik vernam dat men een proximus public wifi account kon aanmaken via de paginahttps://www.proximus.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon maar op deze pagina verschijnt 502 bad gateway nginx Ik ben ingelogd via myproximusmijn klantnummer is 614****** op mijn router is publieke hotspot ingeschakeld. en ik connecteer via het normale wifi nietwerk van mijn bbox3
Goede middag Sinds de laatste software up date van mijn Samsung S20 NOTE 5G kan ik men toestel niet meer afsluiten, of niet herstartenIemand een oplossing hier voor. Dank u.
Goedeavond, Normaal zou morgen (05/03/2021) het bestelde abbonement en smartphone geleverd worden. Tot op heden heb ik nog geen track & trace code ontvangen, is dit normaal? Mvg,Yannick
Geachte,Zakelijke klant. Ik leg mijn zakelijk sim kaart ‘s ochtends af. Ik leg mijn SIM kaart aan. Ik krijg kort daarna sms berichtjes voor elke gemiste oproep met gsm nummer van de persoon. Ik krijg één bericht met het aantal voicemails en het laatste bellende nummer.Maar ik wil ook de nummers van de andere voicemails van die ochtend via een berichtje ontvangen (ik wil dus in een oogopslag zien wie allemaal heeft proberen te bellen).Hoe doe ik dat?
Beste, Onlangs heb ik mijn abonnement gewijzigd naar all stars en sports.Sedert vandaag heb ik mijn nieuwe decoder v7 (android) thuis gekregen en met succes geïnstalleerd.Bij mijn overstap naar all stars en sports diende ik via proximus binnen de 48u een mail met een activatielink voor disney+ te ontvangen.Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen.Is het mogelijk van het nodige te doen hieromtrent of mag ik mij reeds registreren bij disney+ (zonder het risico te lopen dat ik te betalen facturen krijg)Met dank en vriendelijke groet, Frank
Momenteel zijn er op de Pickx-website en app van het betaalpakket Family enkel de kidszenders live te bekijken.Op de website van Proximus staat er dit:Proximus.be → TV → FamilyHieruit kan ik afleiden dat eigenlijk alle Family-zenders kunnen bekeken worden via de Pickx-app en website. Er is geen vermelding van dat bepaalde zenders wegens rechten niet kunnen uitgezonden worden. De tv-gids is er al. Graag dus de toevoeging van Discovery World, Discovery Science, Investigation Discovery, History, Travel XP, NGC Wild, BBC First, BBC Entertainment, VH 1 Classic, MTV Live HD, MTV Hits, Stingray Classica en Mezzo. Zo goed als alle zenders zijn ook bij Telenet live online te bekijken.Alvast bedankt.Mvg
Reeds 14d nieuwe draagbare telefoon gekocht voor vaste lijn (via webshop Proximus) - bij levering dag a bleek deze niet te kunnen geïnstalleerd te worden. Reden : verkeerde bbox. Dag b levering nieuwe bbox echter identiek aan eerste, dus weer geen installatie mogelijk. Dag c levering nieuwe bbox, deze keer de correcte. Dag d weer nieuwe bbox aangeboden, welke wij uiteraard geweigerd hebben….. Installatie telefoon lukt nog steeds niet. Blijkt nu : klassieke lijn moet gewijzigd worden in VOIP. Twee bezoeken van techniekers en heel veel telefoons later en tot 2x toe beloofd om langs te komen om dit op te lossen : nog steeds geen oplossing. Kan er ons aub eens iemand melden hoe dit zal opgelost worden?????? Dit wordt echt belachelijk : ofwel kan het ofwel kan het niet, maar ons zo aan het lijntje houden daar zijn wij niet van gediend! Wij vragen dringend een oplossing voor dit probleem want wij staan hier met de telefoon en kunnen deze gewoon niet gebruiken!!!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.