Reeds 14d nieuwe draagbare telefoon gekocht voor vaste lijn (via webshop Proximus) - bij levering dag a bleek deze niet te kunnen geïnstalleerd te worden. Reden : verkeerde bbox. Dag b levering nieuwe bbox echter identiek aan eerste, dus weer geen installatie mogelijk. Dag c levering nieuwe bbox, deze keer de correcte. Dag d weer nieuwe bbox aangeboden, welke wij uiteraard geweigerd hebben….. Installatie telefoon lukt nog steeds niet. Blijkt nu : klassieke lijn moet gewijzigd worden in VOIP. Twee bezoeken van techniekers en heel veel telefoons later en tot 2x toe beloofd om langs te komen om dit op te lossen : nog steeds geen oplossing. Kan er ons aub eens iemand melden hoe dit zal opgelost worden?????? Dit wordt echt belachelijk : ofwel kan het ofwel kan het niet, maar ons zo aan het lijntje houden daar zijn wij niet van gediend! Wij vragen dringend een oplossing voor dit probleem want wij staan hier met de telefoon en kunnen deze gewoon niet gebruiken!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.