Skip to main content
Beantwoord

Internet valt regelmatig weg

  • March 4, 2021
  • 4 reacties
  • 360 Bekeken

De hele avond al valt mijn internet weg. Heb al de stekker uit modem gehaald. Maar zonder resultaat.

Er scheelt niets met mijn tablet, want op gsm heb ik ook geen internet meer.

Kunnen jullie dit even nakijken ?

Beste antwoord door Nounourske

Blijkbaar was het dit weekend wel weer in orde.

(Heb geen Apple toestellen en had de bbox al gereset de donderdag avond, maar dit bracht toen geen oplossing.)

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • March 5, 2021

De bbox ook eens resetten als je dit nog niet gedaan hebt

Zijn het toevallige Apple toestellen waarop het internet wegvalt, dan zou een Prox forummedewerker de “conductor” kunnen uitzetten op je bbox om vast te stellen of het probleem dan opgelost is.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • March 5, 2021

Uw lijntesten zien er alvast in orde uit. 

Is het enkel draadloos dat u het merkt?

Zoals Martin ook vermeldde zijn er gekende issues met Apple toestellen in combinatie met de OneSSID, als dit het geval is, kunnen we het uitschakelen voor u.


  • Auteur
  • Practitioner
  • Antwoord
  • March 8, 2021

Blijkbaar was het dit weekend wel weer in orde.

(Heb geen Apple toestellen en had de bbox al gereset de donderdag avond, maar dit bracht toen geen oplossing.)


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • March 8, 2021

Moest er iets mislopen, aarzel niet om het ons te laten weten.