Skip to main content
Beantwoord

SAMSUNG S20 NOTE 5G

  • January 26, 2021
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

MADI
Forum|alt.badge.img+2

Goede middag

 

Sinds de laatste software  up date  van mijn Samsung S20 NOTE 5G kan ik men toestel niet meer afsluiten, of niet herstarten

Iemand een oplossing  hier voor.

 

Dank u.

Beste antwoord door Daniel_0139

@MADI ,

Ook niet via de “schakelaar” dewelke je te zien krijgt al de statusbalk volledig “opentrekt” (aan de bovenkant van het scherm naar beneden swipen , en dan nog eens naar beneden swipen) ?

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • January 26, 2021

heb je al bij samsung zelf ten rade geweest, support of forum ….


MADI
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • January 29, 2021

neen, ik ben het grondig beu, zo een duur toestel en   niemand  weet raad

je moet normaal  de volume knop omlaag drukken en ander toets aan de zijkant indrukken maar dat doet hij niet , gewoon de accu laten leeg lopen  , en opladen

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • February 1, 2021

@MADI Je kan hiervoor best ten rade gaan bij Samsung zelf of in de winkel waar u het toestel kocht. Dit heeft te maken met het toestel zelf, en niet met het abonnement dat Proximus verzorgt. 


Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • Antwoord
  • February 17, 2021

@MADI ,

Ook niet via de “schakelaar” dewelke je te zien krijgt al de statusbalk volledig “opentrekt” (aan de bovenkant van het scherm naar beneden swipen , en dan nog eens naar beneden swipen) ?

 


MADI
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • March 5, 2021

Goede middag

 

Sinds de laatste software  up date  van mijn Samsung S20 NOTE 5G kan ik men toestel niet meer afsluiten, of niet herstarten

Iemand een oplossing  hier voor.

 

Dank u.


Dit is inderdaad een zeer goed antwoord bedankt

ik ben geholpen