Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Nu ik office 365 gebruik lukt het versturen van emails niet meer, ontvangen geen probleem.Mailadres : @skynet.beUitgaande email server : relay.skynet.be (relay.proximus.be werkt ook niet)Poort 587 , sleutel: STARTTLSVerificatie vereist aan, aanmelden met behulp van gebruikersnaam en wachtwoord ook. Inloggen proximus mail lukt ook niet, heeft foute gebruikersnaam/wachtwoord op, al zijn deze hetzelfde als op proximus.be en daar lukt het wel. En ja al een nieuw wachtwoord aangemaakt met hetzelfde probleem.
Sinds een paar dagen horen mensen die mij oproepen steeds ‘De abonnee is niet bereikbaar’. Maar zelf kan ik wel bellen.Het is een Samsung A32, bijna nieuw. Wat is er fout?De mast van Proximus staat zeer kortbij. Goede ontvangst van het netwerk.
Het inloggen op webmail lukt wel, met eender welk mailadres, maar mijn eigen mappen zijn niet beschikbaar : rare foutmelding “verificatie externe account mislukt”. De andere aliasen zijn echter vlot toegankelijk. De hoofdmailbox fb123… is ook verdwenen en het menu voor het maken van speciale mappen voor het verzenden is ook verdwenen. Nu komen dus alle verzonden berichten van alle aliassen in één en dezelfde map “verzonden” terecht. De vorige verzonden berichten staan nog wel in deze speciale mappen.Met “dank” aan de nieuwe beknotte versie van webmail ….
Waarom krijg ik geen aansluiting met mijn emailadres “….. @proximus.be “ ?
Dinsdag 23/11 is er een fiberinstallatie met wat hindernissen uitgevoerd geweest bij me thuis. Op de moment zelf had ik tijdens test van de digitale televisie niets in de gaten, maar ‘s avonds bleek dat de zenderlijst volledig door elkaar lag. Maar vreemd genoeg had ik de televisie voor de Fiberinstallatie bekeken op VRT 1. Bij opzetten verscheen wel VRT 1 maar het was onmogelijk om de VRT tevoorschijn te halen met ‘1’. De lijst begon met 11 en sprong van de hak op de tak, met geen Vlaamse zenders, geen normale volgorde en veel hiaten …. VRT, VTM, … waren nergens terug te vinden.Dus dacht ik, ik doe een zenderlijst reset. alleen onder instellingen, mispoes. Die werkte dus niet. Je kon het selecteren en op drukken, maar dan gebeurde er niets. Goed dan de V5 digicorder opnieuw heropstarten. Foute boel … want na het controleren van de connectie voor de Genius, gaf hij koudweg mee dat er geen DSL-verbinding is. En daar eindigde mijn traject dus, want telkens als ik nu de televisie aanzet,
Als ik die neuwe testmodem instaleer dan ben ik op mijn oude modem alle opnames kwijt.Is er een mogelijkheid om deze te bewaren of ergens op te slagen ?? mvgr Stafleu Annita
Telkens wanneer ik het probeer, zegt de flow dat mijn abonnement niet compatibel is. We hebben echter wel een Flex Pack dus dit zou moeten lukken.
Beste, Omdat ik via de track & trace niks kon terugvinden over mijn bestelling, heb ik de klantendienst gebeld. Gsm zou 24/11 geleverd worden, maar zonder de bijhorende Watch 4 (black friday deal). Deze zou achteraf besteld kunnen worden via de website van Samsung. Ik heb op deze website al eens nagekeken en niks gevonden ivm een actie van een A52S + watch 4. Betekent dit dat de smartwatch toch in het pakket zal meegeleverd zijn? Anders weet ik niet hoe ik deze smartwatch nog zal kunnen doen leveren als de optie niet beschikbaar is op samsung.be. Alvast bedantk voor uw reactie. Mvg
ik heb deze besteld R4WEBSHOP012512662 maar tot op heden niks gehoord kost wel 99€
I had a couple of problems with proximus lately:1-I was trying to order a new phone from website but website says failure due to technical error. I have been trying for a week now. I called the customer service, they told me that shops has the iphone 13 pro and can get it from there. I went to a shop and they said they don’t have pro versions in shops. The second day i called customer service to say that, they told me that the shop can order the phone for me. I went there again to the shop and they told me that they don’t order phones. I should do it online. The employee said he can do nothing, but if i call proximus, they can order it for me. I called proximus and asked that, they told me they don’t order phones. I should do it online but they can do nothing for website. Like what is this? Are we playing here? Why isn’t there some cooperation between employees in shops and customer service? Everyone gives me wrong information and no one is solving my problem!2-My second problem is t
Vorige maand had ik problemen met traag internet en na opnieuw opstarten hadden we ook geen tv meer. Zie mijn bericht op dit forum "infochannel". Ik heb gereset, gecontroleerd of alle facturen betaald waren. Maar ik kon het probleem niet terug vinden. De volgende morgen heeft mijn man gebeld naar de klantendienst. Toch een onbetaalde factuur. De medewerker ging een betaallink doorsturen. Maar met deze link kregen we dezelfde pagina als in de app. Alle facturen waren betaald en geen betaalknop. Gecontroleerd in mijn bankgegevens en inderdaad de laatste factuur was nog niet betaald.Ondertussen kreeg ik antwoord op het forum van een proximus medewerkster. Alles was betaald en de technische dienst ging het inorde maken. Maar ik had nog steeds niet kunnen betalen. Dus dat klopt niet.Mijn man onmiddellijk terug gebeld naar de klantendienst en nog steeds die zelfde betaal link. Na veel aandringen heeft er dan toch iemand die de factuur kunnen aanpassen en hebben wij kunnen betalen.Na 2 dagen
Eén van mijn V5C decoders geraakt niet meer verbonden. Na een harde reset van de decoder kom ik na het inladen van de nieuwe software steeds terecht op een blauw scherm met cisco software waarbij een reeks automatische tests doorlopen wordt. Bij de Remote Control Pairing krijg ik steeds een foutmelding/time out. Als ik dit oversla en de volgende testen laat lopen krijg ik uiteindelijk als resultaat:Software validation: foutMemory Interface test: OKPremises Network Test: OKBroadband Server Test: FoutWat ik ook probeer: reset van de PLC, harde reset van de decoder, telkens kom ik terug op het blauw scherm met cisco software.Wat kan ik nog doen?
Hallo,Sinds bijna 3 dagen is sms verkeer op de smartphone niet meer mogelijk. Steeds wordt om verificatie van mijn account gevraagd maar dit helpt niet. Ik weet ondertussen dat het algemeen probleem is momenteel en dat er aan gewerkt wordt om een oplossing te vinden. Er werd men via de klantendienst ook verteld dat we als klant niks kunnen doen. Is er al enig zicht op een oplossing?mvgluc
Zopas overgeschakeld naar flex netflix.om netflix te activeren zegt men om op kanaal 57 in te loggen.Probleem; geen kanaal 57 op mijn decoder.Wat nu?
Hallo, kan u aub alle apparaten ontkoppelen van mijn Pickx account? ik heb een decoder v4 en deze optie blijkt niet beschikbaar te zijn in de instellingen bedankt!
Ik heb deze week mijn aanrekening ontvangen (maand november)Er staat het volgende vermeld: “prijsverhoging vanaf 01/01/2022: gesprekken vanaf de vaste lijn (prijzen incl. BTW)”. * Standaardtarief +5c. /verbindingskosten en +5c. op nationale gesprekken,…Betekent dit het einde van “Unlimited calls National” ook op mijn Flex-abonnement?
onmogelijk om die vervelende voicemail uit te schakelen. Alles geprobeerd
Beste, ik heb vorige week een overdracht van telefoonnummer uitgevoerd met aankoop van een nieuwe iPhone 13 mini. Nu heb ik alles aan de praat gekregen behalve de VoLTE. Deze optie verschijnt niet in de instellingen heb ook al software update uitgevoerd en toestel meermaals herstart. helaas geeft dit geen oplossing. Kunnen jullie eens even kijken of alles geactiveerd staat aan jullie kant? Of is de iPhone 13 mini nog niet gecertificeerd voor VoLTE? MvgBjorn
We hebben een bestelling gisteren geplaatst en geen bevestigingsmail gekregen.Naar proximus gebeld en ze vinden niets terug terwijl er wel 99 euro van ons rekening afgeschreven is.
Beste, hoe is het mogelijk dat het overschrijden van dat met 0.43gb 43€ kost?
https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/forms/f_cr_myprox_optout_network_mobile.html ik wil maar één tel nummer uitschrijven maar bij invullen springt het 2de in te vullen nummer direct aan, waardoor ik dat ene nummer niet kan savensafari op Macoplossing?
Beste, ik heb 3 maal een aanvraag moeten doen voor een nieuwe telefoonabonnement voor als zelfstandige. Telkens moest ik mijn idcard doorsturen en nadien krijg ik een mail dat het geannuleerd is, en als ik naar de klantendienst bel kan niemand me verder helpen?????
Als het gaat om zakelijk partnerschap tussen Proximus en bepaalde persgroepen (in dit geval voor Vlaanderen De Persgroep NV), waarom dan niet naast aanbod van enkel HLN één of (meerdere) alternatieven aanbieden van diezelfde groep? Ik zie dat ook bvb. De Morgen en Humo (weekblad) in de portefeuille van de Persgroep NV zit?Persoonlijk vind ik HLN een “flutgazet” (excuse my French). Ieder zijn meug natuurlijk maar ik zou gelukkiger zijn met elke dag De Morgen of De Standaard (niet in die groep) te kunnen lezen.Idem voor de Franstalige kant waar naast Le Soir geen alternatief voorhanden is.Misschien is zoiets mogelijk zonder dat er al te veel aan de exuberante winstmarges van PX wordt geknabbeld? ;-)
Placed order for TV, internet and mobile online, which requires ID to be submitted before it can complete, and also requested an EasySwitch from my current provider. TV and internet get installed, and received sims for mobile via the post. However, sims don't get activated after a couple of weeks, so I call helpline and get told it's because there's no ID. Not sure how this is possible seeing as you can't order online without it and I've already been sent the sims, but email it anyway, as advised. A few days later I get a letter saying mobile part of order has been cancelled, without any explanation as to why. Call up again, told there is a problem that the helpdesk can't sort out and another department will call me back. That was nearly two weeks ago. In the meantime, have also been sent an invoice for the TV and internet, and my current provider has yet to be cancelled. So I called up again today. There is now a complaint about my complaint in the system but the original one still is
Wij kunnen geen mails ontvangen en verzenden op de smartphone en nu is het ok op de PC. Wij krijgen op de smartphone melding van 'Juiste gegevens invullen voor jxxx.maes-sxxxx@skynet.be alsook voor vixxx.sxxx@skynet.be 'Op de PC ' Geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op' Reeds verschillende pogingen ondernomen niets werkt. Wie kan ons hier bij helpenGroetjes Omieedit : mailadressen aangepast door moderator owv privacy
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.