Skip to main content
Beantwoord

Geen GSM ontvangst

  • November 24, 2021
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds een paar dagen horen mensen die mij oproepen steeds ‘De abonnee is niet bereikbaar’. Maar zelf kan ik wel bellen.

Het is een Samsung A32, bijna nieuw. Wat is er fout?

De mast van Proximus staat zeer kortbij. Goede ontvangst van het netwerk.

 

 

Beste antwoord door Martin

heb je dit op alle plaatsen voor of op meer op één bepaalde plaats.

Heb je de smartphone al eens volledig opnieuw opgestart.

heb je soms een andere smartphone / of van iemand anders om te verifiëren of dit dan ook gebeurd.

NB: pas morgen kun je een reactie verwachten van een Proximus forummedewerker.

ik weet niet of VoWifi op je telefoon actief staat anders zou je voorlopig over wifi kunnen bellen. → VoWIFI activeren | Proximus

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • Antwoord
  • November 24, 2021

heb je dit op alle plaatsen voor of op meer op één bepaalde plaats.

Heb je de smartphone al eens volledig opnieuw opgestart.

heb je soms een andere smartphone / of van iemand anders om te verifiëren of dit dan ook gebeurd.

NB: pas morgen kun je een reactie verwachten van een Proximus forummedewerker.

ik weet niet of VoWifi op je telefoon actief staat anders zou je voorlopig over wifi kunnen bellen. → VoWIFI activeren | Proximus


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • November 24, 2021

Martin. Ik had er niet aan gedacht om hem eens te resetten. Ik heb dat op uw aanraden gedaan en nu werkt hij weer.

Bedankt en mag gesloten worden.


Martin
  • November 24, 2021

Fijn te horen dat het hiermee in orde gekomen is.

NB: Proximus forummedewerkers kunnen deze post morgen afsluiten als ze hier langskomen.