Skip to main content
Vraag

ontkoppelen pickx apparaten

  • November 21, 2021
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Hallo,

 

kan u aub alle apparaten ontkoppelen van mijn Pickx account? 
ik heb een decoder v4 en deze optie blijkt niet beschikbaar te zijn in de instellingen

 

bedankt!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • November 21, 2021

Dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
📞☎️ 0800 22 800 (gratis) is dan wel bereikbaar.

En ter bijkomende info V4 huurdecoders kunnen door een v5 Compact omgeruild worden.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 22, 2021

@Hpeerlinck Dit is in orde gebracht.


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 22, 2021

Bedankt!