Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Geachte mevrouw,heer, ik heb per ongeluk mijn factuur 2 keer betaald voor de maand april mvg.van der Borght Suzy. .zou je dat even willen na kijken.
Ik kreeg een mail van Proximus dat we gratis 5 gb mobile data extra krijgen vanaf mei.Is dit zo,of is het spam.
Ik had graag onze 2de decoder willen opzeggen.Hoe gaat dit juist in zijn werk? :)alvast bedankt!
hallo, onze diensten werden afgesloten. gisteren hebben wij de betaling uitgevoerd via de app en toen contact opgenomen met proximus, die hadden de betaling al goed ontvangen en hingen onze diensten terug heractiveren dit hing wel maximum 4uren duren. ondertussen zijn we al een dag verder en is er nog steeds niets hetactiveerd!
Een paar knoppen werken niet altijd hoe het moet. Onder andere de “0” knop.Wat kan hieraan verholpen worden?Wordt er automatisch een nieuwe opgestuurd? Gratis of tegen betaling?Alvast dank voor de reacties
Waarom mag ik ons nieuwe toestel niet omruilen voor het laatste nieuwe model van Xiaomi 12 pro ,de verkoper in de shop heeft ons niet gezegd dat dit toestel al leverbaar is ? Mvg.
HalloIk had achterstallige facturen waardoor alles afgesloten was en is nu al paar dagen dat alles betaald is en geen openstaande facturen meer.Na 3 dagen is het nog altijd niet terug geactiveert
Hoe kan ik vermindering aanvragen voor telefoon, gsm en internet omwille van verhoogde tegemoetkoming?
@AntonellaD De omschakeling voor mijn mobiel nummer is nog niet gebeurd maar wel is mijn tariefplan gewijzigd in My Proximus : Mobile Flex Maandelijkse prijs € 0 /maand. Wat totaal niet klopt , tenzij ik nu een gratis abonnement krijg !? 😀👍. Ik post de screenshot hier daar het niet gaat via Privé bericht .Groetjes, Patrick
Hey,Ik ben een fervente gamer (league of legends) waar je toch een stabiele en lage ping voor nodig hebt.Normaal gezien heb ik geen problemen met lag, maar sinds een week heb ik om de zoveel games plotseling (zeer stabiele lag) 180ms i.p.v. 26ms normaal. Het rare is dat dit heel de match lang zo blijft. maar als ik dan een nieuwe start is het meestal weer weg.Als ik een ping speedtest doe terwijl ik lag heb in een game zegt hij nog altijd dat ik 26ms zou moeten hebben, maar dit is niet het geval.Ik heb men pc al heropgestart, men modem gereset en allerhande basic dingen uitgeprobeerd maar niets lijkt te werken.Send Help!
Ik vind het niet mooi om te zien.! Mijn abonnement zou 39€ zyn met Pickx en ik heb nog nooit onder de 60€ moeten betalen zonder buiten bundel te gaan.verklaar my eens hoe dit mogelijk is aub
/
Ik heb mijn telefoonlijn opgezegd in febr.2022 en toch krijg ik nog een rekening voor Maart van pulse to gsm.Moet er nog iets extra opgezegd worden om dit te stoppen?
Beste, Ik zou graag mijn pack willen wijzigen. Zou graag naar het pack willen zonder vaste lijn.Kan dit geregeld worden online? En indien dat dit mogelijk is van wanneer kan dit van start gaan? Mvg.
Hallo,Ik zou graag een nieuw gsm willen kopen bij proximus, zonder abonement. Op mijn gsm heb ik een pre-praid simkaart van proximus en een portuguese simkaart van Vodafone. Mag ik de Vodafone simkaart gebruiken op mijn nieuwe gsm? Alvast bedankt!Mvg,Pedro Bastos
Hallo,Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe tv aan te schaffen omdat mijn tv na 11jaar slijtage vertoont. Ik opteer voor Philips zoals mijn huidige en omdat ik hier altijd tevreden van was Mijn V5 compact decoder van Proximus werkt nog goed en zou deze graag op mijn nieuwe tv aansluiten als dat gaat indien mogelijk. Groetjes, Moesty
Hallo iedereen, Wij hebben een Flex Pack waarbij 4X Mobile Flex aan toegevoegd is.Mobile flex is normaal 5GB surfen en hierna verder surfen aan verlaagde snelheid (128kbps).Sinds 15 april 2022 heb ik opgemerkt dat deze 5GB —> 15GB geworden is.Dit zonder enige waarschuwing of aankondiging.In MyProximus staat er dat we nog steeds 4 Mobile Flex abbo’s hebben.Ik hoop dat we niet voor een verassing komen te staan als de factuur komt want we hebben niet gevraagd om een data verhoging.Heb trouwens al verschillende keren gebeld naar de klantendienst en ze zijn daar totaal niet van op de hoogte, ze kunnen geen reden zien waarom het zou verhoogd zijn maar zien ook wel dat het 15GB geworden is.Ben ik de enige die dit opgemerkt heeft (zijn er nog andere mensen).Kan een Proximus medewerker eventueel bevestigen dat de data limieten verhoogd zijn en we hier niet meer hoeven voor te betalen?Alvast bedankt !
Sinds een week zijn er geen Nederlandstalige ondertitels op BBC entertainment. Reden?
Sinds deze morgend kan ik niet meer in mijn mailbox via outlook.Een poging via webmail geeft mij volgend bericht “Mailbox geblokkeerd”Via mijn telefoon kan ik wel in mijn mailIemand enig idee wat hier aan de hand is
Poort-2 is de enigste die beschikbaar isHier in huis zijn 4 ethernet poorten geïnstalleerd. Die zijn nooit echt gebruikt geweest, maar tegenwoordig is er soms storing op de wifi dus wou ik er wel gebruik van maken. Maar nu blijkt dat maar in 1 kamer de ethernet poort werkt. En als ik de configuratie van de b-box bekijk zie ik inderdaad dat poort-1, 3 en 4 ‘niet beschikbaar’ zijn.Wat kan ik doen om ze te laten werken?
Ik ben vandaag overgestapt van Proximus Pack naar Scarlet Trio en onmiddellijk hierna heb ik van Proximus een mail ontvangen dat ik de TV decoder en modem naar Proximus moet terugsturen (extra kosten als ik dit niet binnen een bepaalde termijn doe).Maar de technieker van Scarlet heeft enkel de TV decoder vervangen en me aangegeven dat de modem van Proximus ook voor Internet via Scarlet moet gebruikt worden dus deze heeft hij niet vervangen.Dus enkel TV decoder retourneren naar Proximus?
Onze afstandsbediening geeft het commando niet altijd door. Ook het batterijklepje is stuk. Hoe lossen we dit op?
Speedtest internet bedroevend slecht. Zowel wifi als via kabel. 2x contact klantendienst. Modem gereset en van kanaal verwisseld. Geen enkel verschil, oplossing?
Beste Ik heb 26/4 een iphone besteld met abonnemener staat in My proximus dat het wordt ingepaktmaar heb nog geen betalingsuitnodiging of niks ontvangen Ik heb 14d eerder al een bestelling online gedaan die compleet was verkeerd gelopen en daar heb ik mijn geld al van terug gehadIk zit zonder deftige telefoon nu ondertussen al 3 wekenbeloofde levering is 2 werkdagen…klantnr 610******bestelling R000000110000LYC33enige duidelijkheid wanneer deze eindelijk kan geleverd worden?
Service Reeds een week problemen met mijn verbinding internet en tv , ik word van het kastje naar de muur gestuurd en omgekeerd maar een oplossing komt er niet . Iedereen weet waar de fout zit maar er wordt niets gedaan !!!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.