Skip to main content
Vraag

activering na afgesloten

  • April 29, 2022
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo

Ik had achterstallige facturen waardoor alles afgesloten was en is nu al paar dagen dat alles betaald is en geen openstaande facturen meer.

Na 3 dagen is het nog altijd niet terug geactiveert

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 29, 2022

@Kimtje1007 Ik vind geen recente betaling terug. Het dossier werd 26/04 teruggeroepen van de deurwaarder en het openstaand saldo werd als oninbaar verklaard. Heb je de betaling uitgevoerd naar de deurwaarder toe? Want de doorstorting naar Proximus, dat kan nog even duren. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 29, 2022

Op myproximus staat alles is betaald


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 3, 2022

@Kimtje1007 MyProximus is niet altijd representatief voor dossiers dat bij deurwaarders of incassobureaus zitten. De 4 facturen van 2022 werden niet betaald, maar afgeschreven als oninbaar via de deurwaarder. In dit geval is reactivatie van de diensten ook niet mogelijk. Groetjes, Antonella