@AntonellaD De omschakeling voor mijn mobiel nummer is nog niet gebeurd maar wel is mijn tariefplan gewijzigd in My Proximus : Mobile Flex Maandelijkse prijs € 0 /maand. Wat totaal niet klopt , tenzij ik nu een gratis abonnement krijg !? 😀👍.
Ik post de screenshot hier daar het niet gaat via Privé bericht .
Groetjes, Patrick
Beste antwoord door AntonellaD
@Pat52 In het proces waarbij een order aan het doorstromen is, kan de weergave van het betrokken product in MyProximus soms niet volledig correct zijn. Het nummer is sinds vandaag prepaid en zou nu niet meer zichtbaar moeten zijn in dit MyProximus account. Groetjes, Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
@Pat52 In het proces waarbij een order aan het doorstromen is, kan de weergave van het betrokken product in MyProximus soms niet volledig correct zijn. Het nummer is sinds vandaag prepaid en zou nu niet meer zichtbaar moeten zijn in dit MyProximus account. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.