Skip to main content
Beantwoord

Omschakeling Mobiel abonnement

  • May 2, 2022
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Pat52
Forum|alt.badge.img+3

 @AntonellaD   De omschakeling voor mijn mobiel nummer is nog niet gebeurd maar wel is mijn tariefplan gewijzigd in My Proximus : Mobile Flex  Maandelijkse prijs  € 0 /maand. Wat totaal niet klopt , tenzij ik nu een gratis abonnement krijg !? 😀👍. 

Ik post de screenshot hier daar het niet gaat via Privé bericht .

Groetjes, Patrick

 

Beste antwoord door AntonellaD

@Pat52 In het proces waarbij een order aan het doorstromen is, kan de weergave van het betrokken product in MyProximus soms niet volledig correct zijn. Het nummer is sinds vandaag prepaid en zou nu niet meer zichtbaar moeten zijn in dit MyProximus account. Groetjes, Antonella

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • May 3, 2022

@AntonellaD Het is in orde. Topic mag worden gesloten of verwijderd. Groetjes, Patrick 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • May 3, 2022

@Pat52 In het proces waarbij een order aan het doorstromen is, kan de weergave van het betrokken product in MyProximus soms niet volledig correct zijn. Het nummer is sinds vandaag prepaid en zou nu niet meer zichtbaar moeten zijn in dit MyProximus account. Groetjes, Antonella