Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Via pay& gold filmcode gekregen maar hoe kan ik die ingeven via de V7 afstandsbediening . Vroeger kom dit met afstandsbediening via kleurknop naar gratis film. Die toetsen zijn er niet meer op de V7 afstandsbediening. Graag uitleg hoe dat via V7 afstandsbediening en in het menu kan
Is het mogelijk om mijn oude Proximus account te verwijderen zodat ik met mijn e-mailadres een nieuw account kan aanmaken met het klantennummer dat in mijn account vermeld staat?
Bij het afstoffen kwam ik iets lastig tegen.Bij het aanraken van het schap (waar de bbox 3 opstaat) valt m'n bbox volledig uit.Ik dacht in eerst instantie aan een stroom storing, maar bleek helemaal niet het geval te zijn.Met wat prutsen aan de stroomdraad kreeg ik de bbox terug in werking.Later die dag kwam de hond voorbij en haar staart kwam even tegen de bbox waardoor de bbox terug uit viel. M'n vermoede is een slecht contact tussen de voeding adapter en de bbox 3. Echter alles zit goed en ik kan het niet dieper in duwen dan het al is.Is het toch niet mogelijk om de nieuwe internet box op te sturen?Ik weet dat het wat vroeg is, maar het is belachelijk om nu nog een BBOX 3 op te sturen terwijl de nieuwe modellen binnen 2 dagen worden uitgerold.Heb hier al telefonisch melding van gemaakt, maar aangezien m'n bbox terug live komt, is er voor de telefoniste geen probleem dus ik blijf wel met een probleem zitten.
Reeds geruime tijd kan mijn vrouw niet meer inloggen op proximus public wifi alhoewel dit anders zonder problemen verliep.heb alles reeds nagezien en niets verkeerd gevonden. ik heb dus recht op een account en die staat gebruikt :Modem is ook ingesteld als hotspot :Hier al ook op het forum rond gesnuffeld maar niets gevonden dat de toestand kon rechtzetten.Als ik op mijn producten kijk is de gsm van mijn vrouw nog altijd niet gekend als gebruiker proximus wif. de betalende optie staat nog altijd open ??? paswoord ook opnieuw ingesteld en niets veranderd aan de toestandIs er iemand die mij zou kunnen helpen hiermee ?Al meerdere keren gebeld naar de helpdesk maar dat heeft geen aarde aan de dijk gebracht !Dus de optie is wel degelijk gebruikt maar ik kan die blijkbaar niet gebruiken ….Geert
Vandaag komt de installateur langst van Proximus kan die de installatie nog niet aansluiten omdat we de aansluiting niet hebben nu moeten we nog 2 weken wachten op die aansluiting , we zitten al bijna een maand zonder internet + zonder tv heel fijn is dit🙄
Sinds een aantal dagen krijgt mijn echtgenote mijn smsen niet meer. Van andere personen geen probleem. Als wifi of 4g opgezet wordt komen alle smsen toe.Is nieuwe Samsung A13. Als het nummer eindigend op 071 een sms stuurt naar het nummer eindigend op 003 dan komen die niet toe. Wordt wifi of mobiele gegevens opgezet komt alles in één keer toe. Met andere nummers geen probleem.Klinkt dit fenomeen iemand bekend in de oren aub? Want weeral : is storend gezien we in contact moeten blijven ivm een ziek familielid.Blijkbaar zouden nog mensen dit al voorgehad hebben.
Ik ben een nieuwe klant bij proximus, dus ik krijg mijn facturen voor de eerste maan met de instalatie 59 euro plus internet 39 wat normaal is, maar dan ok een facture van 99 euro voor een Vertikale bekabeling 1ste verdieping? de technieker heeft niks bekabeld, de kabels stonden al lang voor hij komt aan mijn deur hij moest die gewoon verbinden met de modem.
Dringend mijn vaste lijn stopzetten.heb hier al op 06/05 voor gebeld en is steeds actief.heb hier meermaals voor gebeld zonder enige positieve reacties.
zo jammer dat er voor de zoveelste keer zo slecht geregeld en gecommuniceerd word van jullie kant over de nieuwe kabel installatie. ik was de technicus verwachtende vandaag tussen 8.00 en 12.30, ik heb nu zelf mogen bellen en vast stellen dat er geen technicus komt vandaag, dat het eerst van mijn kan eigenlijk moest bevestigt worden voor de afspraak van vandaag, maar dit stond er niet bij in de email die ik heb ontvangen dinsdag om 11.32, daarna nog 2 mail meldingen; 18.00 en 18.41. ik stel constant mijn agenda bij om vrij te zijn voor de technicus. het begin heel vervelen en irritant te worden, je zou er gefrustreerd van worden zelfs en nog beginnen denken om naar een andere provider over te gaan. ik stel me heel open kwa regeling en afspraken, doe alles in het mate van mogelijke. maar iedere keer zelf te mogen bellen en vast stellen, dat de installatie op het laatste moment niet kan doorgaan. het is toch niet mijn job om alles bij proximus te regelen en afspreken, toch raar dat de kl
Hallo, Ik zou graag mijn netwerkcamera willen bedienen op afstand ik heb bij de modem instellingen het lokaal ip adres gekoppeld van mijn camera en deze in de DMZ gezet. Als ik verbonden ben met het lokaal netwerk en ik naar het wan ip ga dan krijg ik de camera te zien. Alleen als ik op 4G of op een ander netwerk zit lukt het me niet. Heeft iemand een idee wat eventueel het probleem is ?
Beste,Ik zou willen weten of het mogelijk is een oud nummer terug te activeren met een abonnement van jullie.Het gaat om een nummer dat ondertussen een aantal jaar niet meer werd gebruikt:0472247064Kan u mij hierbij helpen? Alvast hartelijk bedankt. Mvg, Arno
Na te verhuizen vanuit Nederland naar België meteen Proximus aangevraagd. Gevraagd of ik zelf een router in de muur mag steken want de kabels lagen al in de woonst, maar dat mocht niet. De eerste afspraak kon pas in twee weken worden ingepland, nou vooruit dan. Wel meteen een van mijn 20 verlofdagen ingezet, want als werkende kan ik niet zomaar doordeweeks thuisblijven.Twee weken voorbij, en op de dag zelf krijg ik eenvoudigweg een e-mailtje met het bericht dat ik een afspraak heb met de technieker over 9 dagen! Op een dag waarop ik helemaal niet kan! De link uit de e-mail om de afspraak te verplaatsen werkt ook helemaal niet. Inmiddels zit ik wekenlang in een vreemd land en mijn kosten lopen letterlijk in de honderden euro's van mijn mobiele abonnement, omdat ik deze als hotspot moet gebruiken. Ik heb geprobeerd verlof aan te vragen bij mijn baas voor deze nieuwe afspraak, maar hij vindt het ongeloofwaardig dat ik weer een hele dag moet thuisblijven net nadat alles zou moeten zijn geï
Wanneer ik op de Proximus-site de beschikbaarheid voor Fiber bekijk in mijn straat krijg ik bovenstaande melding.Wat wil dit zeggen? Ik ben eigenaar en heb geen technisch rapport ontvangen.
Ik heb een Synology DS920+ en die is aangesloten op de B-Box 3 van Proximus. Als ik bestanden wil kopiëren van/naar die NAS vanaf mijn pc dan gaat dit supertraag namelijk aan max 7MB/s en dit zou zelfs meer dan 100 MB/s moeten zijn.Ik heb alle netwerkkabels al vervangen (CAT5E) en ook alle settings goed gecheckt op de Synology NAS zelf maar met hulp van it-ers toch ontdekt dat het probleem aan die B-Box 3 moet liggen. Zijn er mensen die dit ook hebben en daar een oplossing voor hebben aub?
Beste, wanneer zal R4WEBSHOP014354928 verwerkt worden? Deze is aangevraagd van 2/6, 1 week geleden. Momenteel kan ik dus niemand bereiken via telefoon of smsVan proximus PAY&GO naar abonnement over gegaan, alsook klant met telefonie en internet.
Hallo,Via mijn werkgever KBC had ik een abonnement bij proximus. Enige maanden terug heb ik dit abonnement opgezegd (werkgever op de hoogte gebracht) en ben ik overgestapt op een herlaadkaart van proximus. Nu heb ik niet anders dan problemen; en niemand van proximus kan mij blijkbaar helpen, die winkel in koopcentrum sint niklaas niet en ook niet telefonisch vandaar mijn laatste toevlucht. Nu wil ik extra data bijkopen via de app. Wanneer ik dit doe krijg ik de volgende melding:uw gsm is gelinkt aan een professioneel account. U heeft geen recht op opties aan te passen aan dit nummer.Wie kan mij zeggen hoe ik dit kan oplossen?Bedankt en vriendelijke groeten
Ik heb op 3 juni een installatie aangevraagd die man zei dat ze vandaag 7 juni gingen komen voor de installatie nu kijk ik in mijn app en zie ik dat er geen afspraak is gemaakt , dus die man heeft dat niet aangemaakt nu kan ik nog wacht tot 16juni voor de installatie zitten al 2 weken zonder wifi dus keken er heel hard naar uit
Sedert deze week hebben wij blijvende problemen met Proximus in de omgeving vd Natienlaan. Geen ontvangst 4G en ook geen gsmsignaal. Dan wel, dan niet.…Is relatief dringend daar ik 24 op 24 moet bereikbaar zijn. Iemand weet van dit probleem?
Ik heb hier hetzelfde probleem. Krijg de decoder niet meer opgestart. Blijft zeggen dat ik de verbindingen moet controleren. Heb alles al gereset, plc's synchroon gezet, kabels vervangen. Is me al 1x gelukt, maar na paar dagen weer hetzelfde. Denk dat het probleem bij de decoder zelf ligt. Heeft het jaren goed gedaan.Geen problemen op mijn 2e decoder. Daar werkt alles nog prima.Wim Hoorelbeke
kan geen mails meer ontvangen of versturen in outlook.ook mijn adresboek is niet meer zichtbaar oplossing ?dank voor een antwoordMarie-Rose
Sinds we de betalende optie hebben om te kunnen zien wie er belt via de vaste telefoon, is het zo als ik bel naar iemand zij ons telefoonnummer niet meer zien maar anoniem te zien krijgen.voor dat we de betalende optie hadden zag de persoon die we belden wel ons telefoonnummer van de vaste lijn.hoe komt dit?
Sinds een tijdje werkt het internet bij ons verschrikkelijk slecht. De lijn op zich lijkt goed, een bestand downloaden gaat v. ook aan de normale snelheid, maar webpaginas openen blijft vaak steken op een wit blad voor het verschijnt of krijgt met een “page cannot be loaded” met iets van DNS timeout vanonder.Als men een pagina opent met heel veel afzonderlijke prentjes zoals HLN is het vaak zo dat de helft blanco blijft en men moet refreshen om iets te krijgen. Heel vervelend!Ik het in de Proximus doos gekeken om daar misschien een andere DNS server in te stellen maar denk niet dat het op die manier kan, maar is er iets aan de gang met die van Proximus?
Hallo proximus, ik heb vandaag mijn pack met Mobilus S laten omzetten naar Flex, en nu hoor ik van een kennis dat ik de wifi boioster (gratis?) expliciet moet bijbestellen. Dat deze niet automatisch geleverd wordt omdat ik geen nieuwe klant ben, maar overgestapt uit een andere formule. Klopt deze informatie? Hoe kan ik de wifibooster bestellen? Vriendelijke Groeten, Babs
Ik ontvang nog steeds facturen van een andere proximus klant Het probleem raakt maar niet op gelost
Mijn dochter heeft plots op enkele minuten tijd haar limiet ver overschreden. Ze zat niet op internet en is enorm verbaasd. Kan zoiets gehackt zijn?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.