Skip to main content
Vraag

vaste lijn

  • June 9, 2022
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Dringend mijn vaste lijn stopzetten.

heb hier al op 06/05 voor gebeld en is steeds actief.

heb hier meermaals voor gebeld zonder enige positieve reacties.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • June 9, 2022

Best hiervoor zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten (bvb het nummer van je vaste lijn waarover het gaat in dit geval).
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 10, 2022

@Abdelilah Omdat er bij jou nu fiber technologie beschikbaar is, gaat de opzeg van de vaste lijn gepaard met een omschakeling naar fiber. Je dient hiervoor online een afspraak vast te leggen want hiervoor is er een technische interventie nodig. Ik heb je de link doorgestuurd via privébericht. Groetjes, Antonella