Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
ik heb een nieuwe laptop gekocht met windows 11. Ik zou graag mijn skynet email raadplegen via het mail programma van Windows 11. Ik heb volgende instelling ingevuld, maar er wordt niet gesynchroniseerd en ik kan ook geen emails versturen. Weet iemand hier iets voor?
Hallo Geen factuur ontvangen maar krijg nu wel reminder via sms. Heb toestel van de werkgever en die betaalt deel abonnement. Ik wil wel bekijken of de factuur die ik zelf moet betalen klopt maar via de app kan ik die gegevens niet bekijken omdat het een professioneel Account is
Beste, we hebben ons abonnement voor Proximus televisie opgezegd. Wat doe ik met de tv box? Binnenbrengen? Terugsturen? Waar vind ik een retourlabel? Hartelijk dank alvast. Mvg Severine
wij zijn overgestapt van telenet naar proximus maar de nieuwe simkaart is onbekend alsook mijn nummer. de simkaart van telenet werkt zeker niet meer en wij kunnen nu ook niet bellen naar proximus vanwege.. geen werkende simkaart.
Ik heb geen telefonie noch mobiele data in het buitenland..... Kan ik iemand bellen vanuit UK ( met gsm can mijn vriend) om dit op te lossen? Mvg
Beste Wij hebben gemerkt dat demon games, zoals bij meerderen blijkt nu, sinds enkele maanden elke week 4.99 aanrekent terwijl wij hier nooit een aanvraag voor gedaan hebben. Graag zou ik willen dat dit meteen stopgezet wordt en eis ik deze bedragen, die mij altijd onterecht zijn aangerekend, terug van demon games. Zouden jullie een klachtendossier kunnen opstellen tegen hen hiervoor? mvg
Dinsdag 13/09 terug overgeschakeld van Mobilius M naar Pay&GoIk had voordien ook Pay&Go Sinds de omschakeling krijg ik deze melding: Alle netwerk instellingen zijn nog steeds dezelfde als toen het wel werkte.Ik ben wel verbonden met een netwerk én het icoontje van 3G/4G wordt getoond.Ik heb ook al manuele selectie van elk beschikbaar netwerk geprobeerd, zonder success.Ik heb nog voldoende credits en data beschikbaar.Ik ben in het buitenland (Frankrijk), maar roaming staat aan.
Hey Ik heb al enkele weken problemen met mijn internetverbinding. Bij al mijn apple producten moet ik regelmatig mijn internetconnectie uitzetten en dan opnieuw terug aanzetten. kan dit opgelost worden?
Goeiemiddag allen, Wij zouden onze leefruimte willen verbouwen en ik heb een vraag omtrent de ntp-aansluiting.Onze aansluiting komt vooraan de woning binnen, maar de modem staat centraal de woning, dus de aansluiting wordt in opbouw doorverbonden naar de technische ruimte waar de modem staat. Waar de aansluiting binnenkomt, zou een radiator moeten komen en ik vroeg mij af of die ‘doorverbinding in opbouw’ kan vereenvoudigd worden naar bv. 1 aansluiting? Ik hoop dat de foto in bijlage verduidelijkt wat ik bedoel: Mvg, Nick
hallo Ik had vandaag een nare ervaring in jullie proximus winkel. dit om een meningsverschil door een actie van jjullie op de website. de meningsverschil is ernstig uit de hand gelopen. op jullie website word duidelijk aangegeven dat je bij het recycleren van een smartphone 20 euro extra krijgt bovenop de inruilwaarde. de inruilwaarde voor mijn telefoon was 201 euro maar ik kreeg geen 20 euro extra. toen ik dit zei aan de medewerker zei ze dat dit vervat zit in de inruilwaarde van de smartphone (s20 ultra 5g). ik laat haar de website zien maar ze bleef stand houden. om de discussie te stoppen heb ik gezegd dat ik zal bellen naar proximus en dit zal navragen, ondertussen verwerkt de medewerker mijn ingebrachte telefoons (6stuk, 5 kapotte en 1 in perfecte staat s20 ultra 5g) toen ik aan de lijn was bij proximus kwam een andere medewerker van de proximus shop in wijnegem shopping center plots tussen met de woorden. wij gaan dat hier niet foefelen voor u. ik was echt verbaasd en beledigd d
Ik heb een LG CX - tot op heden heb ik gebruik moeten maken van IR receiver & blasters om met mijn LG magic remote (2020) goed te kunnen communiceren met proximus android TV box. Ik ben geen fan van de proximus afstandsbediening. Echter, ik zou graag mijn LG magic remote ook via bluetooth aan de TV box willen connecteren. Ik vind mijn LG remote niet in accessoires, wat raar is.Mijn interne TV functionaliteiten werken perfect via bluetooth - ik zou graag dit ook kunnen doen voor mijn android tv zodat mijn IR receiver & blasters de vuilbak op kunnen!
Op datum van vandaag moest na 2 weken ons internet en tv kabel aangesloten worden, daar blijf je dan een hele dag voor thuis. Technieker in geen verste verte te zien !!! Ondertussen al voor zoveel euro over het abonnement omdat er thuis dus geen internet is aangesloten maar een compensatie hiervoor zal ik ook niet moeten verwachten! Als klanten hun afspreken niet nakomen of een factuur beetje te laat betalen dan zijn jullie wel snel om er een smak geld extra voor aan te rekenen ! Ben momenteel ookal meer dan 40 min aan de wacht bij jullie klantendienst !! Hoe gaan jullie dit compenseren ? Nieuwe klanten krijgen alle cadeaus te trouwe klanten die al jaren aangesloten zijn krijgen niets alleen verhoging van de facturen en als je verhuisd moet je al sjans hebben dat de technieker op de afgesproken dag komt opdagen !
Hallo,sinds 1 september werd het abonnement epic stories afgeschaft en kreeg ik 9 GB en mijn kids elk 10 GB extra surf volume. VEEL TE WEINIG! We zijn halverwege de maand en ons surfgedrag is precies hetzelfde gebleven,maar we hebben blijkbaar al ¾ van ons volume opgesoupeerd. Het vliegt eraf als een trein! We hebben dit abonnement juist genomen omwille van die onbeperkte apps.
Hallo,sinds 1 september werd het abonnement epic stories afgeschaft en kreeg ik 9 GB en mijn kids elk 10 GB extra surf volume. VEEL TE WEINIG! We zijn halverwege de maand en ons surfgedrag is precies hetzelfde gebleven,maar we hebben blijkbaar al ¾ van ons volume opgesoupeerd. Het vliegt eraf als een trein! We hebben dit abonnement juist genomen omwille van die onbeperkte apps. Wij zouden graag die 25GB wat we normaal kregen voor onze onbeperkte apps nu ook maandelijks bij onze bundel willen zien,want daarom hebben we vroeger Epic genomen.
Een vriend zit al een week zonder tv en internet.Heeft ook al telefonisch contact gehad met Proximus(0800 22 800) het probleem zit bij proximus geven ze toe.Er zijn werken bezig in de straat (vrouweneeckhoek -St-Niklaas) dus heel ver moet er niet gezocht wordenTot nu toe geen proximusmensen te bespeuren,geen briefje of welke melding ook via iphone.Als klantvriendelijkheid kan dat tellen
Beste,Sinds meerdere dagen wordt mijn decoder V5 compact steeds zeer warm na ongeveer 1u gebruik.Dan valt het beeld ook weg. Na volledig uitzetten van de decoder gedurende ong.15 min en opnieuw opzetten, werkt deze terug voor even, enz…Ik heb hem al op verschillende stopcontacten aangesloten (en de voedingskabel gecheckt), maar het probleem blijft bestaan.Wat zijn de opties aub?Bedankt voor de hulp!Mvg
Ik probeer al 2 dagen een iPhone 14 pro Max te bestellen. Belde al klantendienst, ben al in shop geweest: die sturen mij een link , adviseren in het Engels te bestellen, maar niets lukt. En actie verloopt over een paar uur.weet iemand raad?
Ik heb in aug 2022 verhuis dienst gevraagd. Op 26/08 heeft techniek langs geweest op nieuwe adres maa door te oud kabel kon niet verder werken en week later met nieuwe afspraak zijn 2 wagens van Proximus gekomen om nieuwe kabel te leggen. Maar daar ook een probleem-mot vergunning van Gemeente om fietspad afbreken. Nieuwe afspraak gepland voor 14/09. Dan ,op 14sept krijg ik tel. van techniek dat hebben net vergunning gekregen maar er is geen kraan ter beschikking en verplatst naar 16/09 ,vandaag. Gisteren bel ik naar klantendienst om te vragen bij mogelijkheid namiddag te komen,medewerker super kwaad en onvriendelijk antwoord dat er geen afspraak staat voor 16/09.Zonder mij te vragen geeft nieuwe afspraak voor 28/09 en s'avonds krijg ik mail dat die afspraak geannuleerd is.Wanneer wordt installatie uitgevoerd?
Tijdens Pinksterweekend 2022 veranderde ik van abonnement wegens reisproblemen. Order bevestigd door Proximus. De activatie echter gebeurde later dan 24u waardoor extrakosten. Proximus contacteerde mij voor meer uitleg en beloofde een kredietnota bij de eerstvolgende verrekening. Ondertussen vele weken/maanden later nog altijd geen actie en maar ik schrijven en Proximus beloven, beloven….. Ondervinden jullie ook zulke ervaring? Quote van Proximus “we helpen je graag verder” is blijkbaar niet van toepassing.
Vandaag werd mijn Flex Fiber internet geïnstalleerd. De producten zouden vervolgens zichtbaar zijn op mijn MyProximus account. Deze zijn echter niet zichtbaar doordat er een foutief (oud?) klantennummer is gekoppeld aan mijn account. Hoe kan ik het klantennummer van mijn account wijzigen? Verdere gegevens zijn ingevuld in de privévelden van mijn profiel.
Beste,het is voor mij onmogelijk een Iphone 14 pro te bestellen met een abonnement. Wanneer ik op de webpagina kom “stel je gsm-nummer in” en ik zeg dat ik mijn bestaand nummer wil behouden. (daarna vul ik ook mijn nummer in het vakje) komt er onder dit vakje te staan “het is niet mogelijk om de producten in je winkelmandje met dit gsm-nummer te bestellen.” Kan er mij hier iemand bij helpen?Met vriendelijke groeten,Mario
Beste onze digicorder blokkeerde deze avond reeds twee keer.het scherm blijft hangen en je kan niets meer doen.ook de afstandsbediening werkt niet.de internetverbinding werkt nog perfect.
Ik heb zaterdag een pre-order geplaatst voor een iPhone 14 pro Max. Ik heb toen 499 Euro betaald en de rest is dan via data Phone. Vandaag, een paar dagen later dus, stel ik vast dat de prijs al gedaald is tijdens dezelfde pre-order periode. Momenteel is er sprake van 412 Euro. ik vind het helemaal niet fijn om dit vast te stellen. Ik heb mijn IPhone zelfs nog niet ontvangen.
Bij werken uitgevoerd door de firma Lamote in opdracht van Fluvius is een proximuskabel beschadigd voor onze deur (Vlaanderenstraat 13, Roeselare). dit gebeurde op maandag 5 september (dus 4 dagen geleden). Dit zou reeds tweemaal gemeld zijn via de app door de uitvoerende firma, maar tot op heden nog niet hersteld. Kan dit dringend gebeuren aangezien wij internet nodig hebben voor werk en school.
Ik krijg de verplichting tot digitale factuur.Dit is een besparing voor Proximus lijkt me, waar ga ik deze doorgerekend krijgen als klant?Verhogingen telkens weer, maar deze (begrijpelijk kleine) besparing gaat in jullie zak, na de verhoging van enkele maanden geleden?Graag een antwoord, want de chatbot verbind me niet door met 1 van jullie collega’s...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.