Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
ik had vandaag een afspraak voor een installatie op mijn nieuw adres. Een verhuis dus. Ze zijn niet komen opdagen en sturen zomaar een nieuwe afspraak. Dit is niet fatsoenlijk. Ik heb een hele dag zitten wachten en verscheidene afspraken moeten verleggen omdat jullie geen vast uur kunnen geven. Daar boven op betaal ik 180 euro per maand bijna ! Ik heb de afspraak van vandaag 3 weken geleden geboekt. Zodat mijn verhuis vlotjes verloopt. Nu moeten wij nog eens wachten tot 10 maart, een datum dat ik niet aanwezig kan zijn. En dan verwachten jullie nog dat ik ga betalen voor een service dat ik niet krijg. Ik heb mijn afspraak tijdig geboekt. Door proximus word de afspraak eigenhandig verzet. Ik hoor dus niet te betalen voor de periode tussen 2 en 10 maart. Ik wil dus vragen om een credit nota voor deze periode. Ik heb ook speciaal verlof genomen om alles te regelen. 10 maart kan ik niet. Ik heb tijd tot en met 6 maart. Als jullie niet kunnen komen zoals afgesproken dan stap ik over naar ee
Beste,Ik zit al een heel week-end met momenten zonder internet, Zaterdag heb ik eerst de test uitgevoerd op de website, die aangaf dat er problemen waren en er een technieker moest gecontacteerd worden, ik heb dan daarna naar het 0800 nummer gebeld, de dame aan de lijn kon duidelijk zien dat er een zware storing was, en heeft onmiddellijk een afspraak gemaakt om een technieker te sturen voor vandaag 19 september tussen 08u en 17 uur, ik heb dan al mijn plannen voor vandaag aangepast zodat ik thuis kon blijven, maar ik heb niemand gezien of gehoord! Voor mij dus een volledig verspilde dag.Ik heb nu terug naar het 0800 nummer gebeld, en daar zij de computerstem dat er een oplossing voorzien is voor 20-09 om 16u30.Ik had enkel de keuze om een statusupdate te krijgen met een sms bericht.Is dit de normale gang van zaken? Kunnen jullie niet verwittigen als de technieker niet langs kan/hoeft te komen?En wat als het niet had gepast voor morgen? ik zal er zijn, maar ik ga terug enkele zaken moe
Klantnr 62450**** Orderreferentie SHE_R0000002601461****** Afspraak in proximusstore op 29juni voor overstap van Orange naar professioneel pack bij proximus. Krijg daar te horen installatie op 19 juli na ons verlof. Op 19 juli echter niemand komen opdagen. De zaterdag opnieuw naar shop, hebben ze klaarblijkelijk de afspraak geboekt op de maand voordien, dus 19 juni nog voor de overstap! Nieuwe afspraak op 12 aug, weer niemand gezien of gehoord. Als zelfstandige al 2 daginkomsten foetsie. 2 u geprobeerd om iemand aan de lijn te krijgen..tevergeefs..Nu opnieuw zomaar een afspraak ingepland vandaag 21 sept zonder te checken. Als jullie op die manier met klanten omspringen en wij inkomens verlies lijden door jullie toedoen, dan denk ik dat ik alle recht heb om het hele pack te annuleren. Als het moet via de bevoegde instanties, so be it, de bewijzen heb ik bij de hand. Grt VS-Care zaakvoerder
Ik heb 19 november een iphone besteld via de proximus site.Tot op heden heb ik geen betalingsverzoek ontvangen.Is het normaal dat dit zo lang duurt? Mvg, Dries
Ik probeer mijn email contacten vanuit WLM te importeren in mijn Proximus webmail in CSV formaat zoals gevraagd maar zonder succes. Ik krijg steeds het bericht: “er konden geen contactgegevens worden gelezen uit het geimporteerd bestand”. Ik heb ook contacten geimporteerd uit mijn Outlook, ook zonder succes. Steeds hetzelfde fout bericht. Enig idee wat de oorzaak kan zijn? Kan er iets mis zijn met de CSV indeling
Onze (klein) bedrijf fiber vast IPv4 (variabel IPv6) connectie is actief.De snelheid is fenomenaal. Vooral upload (wat voor ons belangrijk is).De gateway is een b-box V3+.Volgens installateur is Internet Box b-box 4 (nog) niet geschikt voor dergelijke connectie. We gaan de gateway als modem-only gebruiken en hier is de (een of ander) vraag,wat is beter:PPP enable uitschakelen PPP username/password credentials foutief ingeven? Volgens installateur is laatste optie beter(want uitgeschakeld zou Proximus de PPP credentials soms opnieuw pushen).Maar, mij lijkt uitschakelen netter en eenvoudiger (zeker met router MAC adres spoof). Elke relevante ervaring, voorkeur, inzicht is welkom.
Hallo, Graag wil ik beginnen met vragen om een eerlijk antwoord van jullie klantendienst want ik heb jullie gisteren al bereikt en heb wel 20 andere antwoorden op mijn vraag gekregen. Mijn vraag is. Ik had een iPhone 14 gepreorderd maar heb deze niet ontvangen ondanks er me meerdere keren werdt gezet dat ik gisteren het toestel zal ontvangen. Ik heb gisteren alleen een simkaart ontvangen. Terwijl ik mijn toestel nog niet heb verschijnt deze wel in de myproximus app en is mijn abonnement al geactiveerd graag zou ik een eerlijk antwoord krijgen en vraag ik naar de status van mijn toestel.
Na 10 jaar is vandaag de HD-versie van History teruggekeerd bij Proximus in PIckx Mix NL met TV Replay. Ook is de HD-versie van Disney Junior FR met TV Replay in het basisaanbod verschenen. Nee, helaas is Disney Junior NL nog niet in HD. Verder zijn de HD-versies van Science et Vie TV en Histoire TV bij Pickx Mix FR verschenen. Op ARD en ZDF zien we ineens bij het logo “HD” en het beeld is iets scherper. ARD HD en ZDF HD komen er dus aan. Ook TVE Int heeft geen SD-vermelding meer in beeld. De Franstalige forumgebruikers melden ook dat de HD-versies van de Rai 1, Rai 2, Rai 3, BBC One en BBC Two technisch klaarstaan.
Ik krijg hier net mijn zgn “gepersonaliseerde” aanbiedingen in mijn mailbox. Als ik dan de prijs van Samsung A8 LTE tablet vergelijk tussen Proximus en Vandenborre dan blijkt Proximus niet alleen 15EUR duurder te zijn, maar ook nog eens een toestel aan te bieden met slechts 32MB tov 64MB bij Vandenborre. Dan worden bestaande klanten bij Telenet toch beter bediend. Goed bezig Proximus. 🙄
Beste,Sinds enige tijd is het niet meer mogelijk om noch via de app noch online in te loggen op Pickx. Online krijg ik de melding dat geen pack hebben waar Pickx aan gekoppeld is, de app geeft meldingen dat iets mis is gegaan of inloggen mislukt... Graag nakijken en terug in orde brengen aub. Grt Tom
Zaterdag heb ik gebeld met de klantendienst omdat ik interesse had om dinsney+ op mijn televisie te kunnen bekijken. Ik had duidelijk vermeld dat ik nog een oude televisie heb en dus ook geen HDMI aansluiting. Dat was geen probleem, alle digicorders kunnen op elke televisie gebruikt worden. Dinsdag zou mijn nieuwe digicorder aankomen. Vandaag doe ik de doos open en de digicorder moet,zoals verwacht, inderdaad met een HDMI kabel aangesloten worden op de televisie. Opnieuw gebeld naar de klantendienst. Daar wisten ze van niets. Na een drietal keer bellen heb ik gevraagd of ze het konden vragen aan de technische dienst. Daar werd vermeld dat het mogelijk was een tussenstuk aan te kopen om van HDMI naar scart te gaan. Gebeld naar de plaatselijke computerwinkel. Ik heb daar zo'n tussenstuk aangekocht(28€). Dit opnieuw allemaal gekoppeld maar ik zie nog steeds niets op mijn televisie verschijnen. Dus opnieuw gebeld naar de klantendienst. Daar kreeg ik te horen dat ik een nieuwe televisie zal
Beste, Ik heb met mijn nummer 0494435933 voor de maand september betaald. Daarna wilde ik mijn abonnement opzeggen, maar blijkbaar valt dan meteen ook de service weg. Wat een beetje vreemd is aangezien ik voor de maand september het volledige bedrag reeds heb betaald. Na 10x bellen naar de klantendienst begrepen dat er helemaal geen klantendienst is, dan maar naar proximus winkel in Brasschaat gereden, waar ze me vertelden dat ze mijn nummer zouden heractiveren (dit was zaterdag, het is nu dinsdag) en ik zou na 2 dagen terug netwerk hebben. Voorlopig dus nog steeds geen netwerk (al een volledige week niet). Graag dus zo snel mogelijk iemand die mij contacteert via e mail (bellen gaat dus niet) en zo snel mogelijk dus mijn netwerk terug aanzet !
Op 09/09 heb ik meerdere malen een pre-order proberen te plaatsen voor de IPhone 14 Pro. Omwille van een technisch probleem wilde dit maar niet lukken. Later die dag ben ik naar een Proximus shop zelf gegaan om het probleem aan te kaarten. Men heeft het daar voor mij proberen te doen, maar ook bij hen wilde het maar niet lukken. Er werd een case aangemaakt om het na te kijken en op te lossen. Men zou verder contact opnemen met mij. Elke dag opnieuw heb ik geprobeerd om een bestelling te plaatsen en op 15/09 lukte het plots wel. Ik kon de leverdatum kiezen en koos voor 20/09. In de Proximus shop verzekerde men mij dat als ik tijdens de pre-order tijd een bestelling zou plaatsen ik zeker mijn IPhone zou ontvangen tegen uiterlijk 7/10. Ik heb nog gevraagd achter mogelijke problemen met de stock, maar dit zou absoluut geen probleem zijn. Ik vertrek op 7/10 voor enige tijd op vakantie. De conditie van de batterij van mijn huidige IPhone is niet goed meer, waardoor ik genoodzaakt was om nog
Omdat we onze vaste telefoonlijn zo goed als niet gebruiken, belde ik daarnet naar de klantendienst om te weten wat de minprijs zou zijn bij het stopzetten van onze vaste telefoon. Ik kreeg hierop een duidelijk antwoord. Maar de man aan de telefoon raadde dit ten sterkste af omdat dit de stabiliteit en snelheid van ons internet niet ten goede zou komen. Ik vond dit een vreemde stelling en kan dit moeilijk geloven. Graag had ik hier meer duidelijkheid over. Ter info; we hebben fiber.
Geachte, per ongeluk zijn er mappen in mijn email account verwijderd. Kunnen jullie deze recupereren ? Hebben jullie een bakc-up van mijn mappen ?
Sedert 13/2/2020 zijn mijn mails verdwenen uit mijn mailbox. Ook alle mails die zich in de submappen bevonden zijn verdwenen. Ik heb reeds 2 maal telefonisch contact opgenomen met de helpdesk , waar ze mij niet konden verder helpen. ( Er werd mij via mail een procedure toegestuurd om de serveraccount te her-configureren, wat jammer genoeg mislukte. Ik ontvang mijn mails in imap (Imap.skynet.be - poort 143) en uitgaande mails via smtp (smtp.skynet.be - poort 25) en dit op 2 smartphones - 1 tablet - 1 laptop en 1 vaste PC. Het fenomeen is overal hetzelfde, ook op Proximus mail. Het is ook zo dat de mails die ik heb ontvangen na deze datum ook op regelmatige basis verdwijnen. Proximus maakt “reclame” met het feit dat imap de veiligste manier is om mails te ontvangen , daar zij ze opslaan op hun server, maar als ik opbel wordt er gezegd dat ze die niet kunnen terugplaatsen. Onder de verloren gegane mails zitten toch enkele belangrijke - zoals mijn toegangsticketten voor de tentoonstellin
Ik heb op mijn Samsung A52 vowifi geactiveerd, en dat werkt vrij OK. Ik merk wel dat om de +/- 30’ (soms sneller, soms minder) willekeurig een 1 à 2 seconden ik de andere partij niet hoor, en zij mij ook niet. Het is te vergelijken met de overgangs-storing tussen masten op de trein, of de overgang van oproepen van (willekeurig voorbeeld) 2g naar 3g. Ik bel via een AP (Netgear wac510, er hangen meerdere in huis) die via een switch verbonden zijn met jullie Px-modem. Het bereik is uitstekend. Tijdens het bellen blijf ik meestal op 1 plaats staan. Er zijn geen andere wifi-netwerken in de buurt. Er zijn geen up- of downloads bezig tijdens het gesprek. Iets voor de technische dienst?
Beste, In MyProximus werd per ongeluk het @skynet.be alias verwijderd dat dagelijks in gebruik is.Deze kan niet manueel worden toegevoegd omdat enkel @proximus.be kan worden toegevoegd.Kan dit zo snel mogelijk ongedaan gemaakt worden, aub?Dit betreft een mailbox die dagelijks gebruikt wordt en is momenteel dus onbereikbaar. Mvg,Tom
Ik ben van 59,99 opgeslagen naar 63,99 euro.Op de televisie wordt er FLEX aangeboden voor 59,99 euroPersoonlijk vind ik dat absoluut niet kunnen. Daarom vraag ik jullie om mijn maandelijks bedrag opnieuw te verminderen naar 59,99 euro. Dus terug 4,00 euro minder.Met vriendelijke groetJorissen René
4411: Geweigerd - uw sessie kan niet gestart worden. Uw huidige betaalmethode laat dit momenteel niet toe. Meer info: www.4411.be / +3278 05 44 11. GRATIS SMS Waarom werkt dit plots niet meer???
Vooral bij live uitzendingen blijft Pickx hangen nadat ik via chromecast de beelden naar de TV zond.Soms herpakt de uitzending na een tijdje maar heel vaak niet waardoor ik zelden bvb een nieuwsuitzending in haar geheel kan bekijken
Een maand geleden zou men mij een nieuwe TV box toesturen, niets ontvangen. Is d at normaal?
Beste, ik zou graag een eerlijke antwoord willen horen ik heb al 100 verschillende antwoorden gehad van jullie? ik heb een iPhone 14 pre-order gedaan betaling is gelukt want heb mail ontvangen dat deze betaald is. op een e-mail moest ik de leveringsdatum kiezen heb ik gekozen op vandaag 20 september 2022 gisteren nam ik opnieuw contact op met jullie waar een medewerker zij dat deze vandaag geleverd zou worden ik vroeg hoe ik het pakketje kon volgen haar antwoord was via ordernummer kan je het traceren ik nam zelf contact op met Bpost zij konden niets vinden met het ordernummer vertelde me dat jullie het track and trace nummer konden vinden die begin met 3232. deze ochtend opnieuw even gebeld vertelde ze me dat mijn toestel vandaag toch niet geleverd zou worden en dat ze niet weten wanneer die geleverd zou worden ? kennis van mij geef zijn toestel de 12 sep pre-order en geeft deze gisteren ontvangen? komaan proximus wat is dit? ordernummer R000000110000NDEU9Graag een eerlijk antwoord a
Vandaag 16/09/22 in de voormiddag nog steeds geen 4G boost op de xdsl&4G aansluitingWat is er aan de hand?Ter infoReeds zonder succes een 4G modem reset uitgevoerd & de 4G snelheid op een smartphone is blijkbaar op dit moment ook niet ok (+/- 15Mbps down via Proximus & Mlab speedtest)
vandaag hebben we twee nieuwe tv-boxen (v7) gekregen per post. Zijn we verplicht om die te installeren
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.