Skip to main content
Vraag

TV box

  • September 15, 2022
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Een maand geleden zou men mij een nieuwe TV box toesturen, niets ontvangen. Is d at normaal?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • September 15, 2022

Ter info: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 15, 2022

@Bitzkommer 

was dat ter vervanging van een bestaande tv box of een volledig nieuwe?

 

Groeten

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2022

Ter vervanging van 2 boxen


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 16, 2022

@Bitzkommer 

ik zie dat je twee oudere v5 decoders hebt met een harde schijf.

Maar ik vind niets terug over een omruiling.

Had je daar een brief of een mail voor ontvangen?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 17, 2022

Een brief van Proximus vorige maand dat mijn 2 decoders voor eind september worden vervangen. De opnames oyder dan 60 dagen zouden verdwijnen


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • September 20, 2022

@Bitzkommer Ik heb de briefwisseling inderdaad teruggevonden. We zijn volop bezig met de omruiling. U zal de decoders binnenkort ontvangen. Ik kan u wel de exacte dag niet zeggen.