Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
De laatste tijd komt het regelmatig voor dat ik één opgenomen aflevering van een serie wil wissen, maar dat dan alle afleveringen gewist blijken te zijn. Is daar een verklaring voor?
Ik heb sinds gisteren een internetaansluiting van proximus.Ik loop echter van het ene probleem naar het andere.1. Ik kan geen produkten toevoegen in myproximus. Ik kan wel inloggen op mijn proximus account maar geen product toevoegen, na een tijdje krijg ik dan een melding, "deze pagina is niet bereikbaar" en met windows troubleshooter " het volgende "Gevonden problemen website (192.168.128.1) is online, maar reageert niet op verbindingspogingen".2. Ik kan niet in het configuratiescherm van de modem (internet box v7). IP number doet ook niets.3. Max snelheid vaste aansluiting is min 95, wifi laptops (2) +500 en +900. Van waar dit verschil? Vaste aansluiting is toch sneller?
Vroeger hadden we de optie om wifi bij toestellen die verbonden met onze netwerk via My Proximus hun toegang tot wifi pauzeren. Dit is al minstens één maand weg. Dat zou fijn zijn als dat terug zou komen en met de optie bijvoorbeeld je kind zijn gsm wifi verbinding elke dag vanaf 22u tot 6u automatisch te kunnen laten pauzeren.Met vriendelijke groeten
Hallo,Onze tv box blijft sinds een dag of 3 zeggen dat er geen verbinding gemaakt kan worden. de andere tv heeft geen probleem. heb de modem al meerdere keren gerest alsook de tv box zelf, geen effect. we hebben verder geen problemen met wifi, enkel die tv box doet het niet.Wij hebben een tv box type V5 compact.
Ik probeer volgens onderstaande manier de zenders te verplaatsen maar er komt nergens een knop “verplaatsen” te voorschijn. Waar vind ik die knop? Ga naar www.pickx.be/zenders ; Voer je MyProximus login en wachtwoord in; Selecteer een zender in de lijst en sleep die naar de gewenste plaats. Om naar een specifiek nummer te verplaatsen, druk je op de Verplaatsen-knop aan de rechterkant en over je het gewenste nummer in. Breng zoveel veranderingen aan als je wil; Druk op Opslaan bovenaan het scherm om je wijzigingen op te slaan.
Als ik de decoder afzet met de afstandsbediening dan zet die zich automatisch weer aan na een twintigtal seconden. De decoder helemaal afzetten en terug aanzetten helpt niet.Decoder: V6 TV Box
Ik ben dit weekend in UK geweest. Toen ik daar toekwam was er een SMS met het bericht dat ik 50€ buiten bundel heb verbruikt. Dat kan niet, zoals de meeste mensen slaap ik ‘s nachts.Wat is er fout?
Hallo,Vandaag is de technieker langs geweest voor het installeren van tv en modem.Ik merk nu dat het beeldkwaliteit niet is zoals ik gewend ben bij Telenet. Ik heb zelf al wat geprobeerd maar ik krijg het echt niet goed.Iemand met het zelfde probleem of had het zelfde probleem die me kan helpen.Ik stoor me er persoonlijk wel enorm aan. Alvast bedankt
Ik heb mijn facturen betaald maar jullie kunnen mij niet activeren omdat ik op een wachtlijst sta? Maar ik moet wel kunnen bellen. Dus wat moet ik nu doen?
Beste forumleden3 dagen geleden schakelden we over van Telenet naar Proximus voor tv en internet. Nadat een vlotte installateur de installatie in orde had gebracht en we ‘s avonds rustig voor de tv plaatsnamen, staken de eerste frustraties al snel de kop op. De kwaliteit van onze opnames was ondermaats, de kwaliteit van Netflix was beduidend minder dan voordien bij Telenet… Diezelfde dag hadden we tijdens het telewerken ook al opgemerkt dat het internet veel trager aanvoelde dan voordien.Na verschillende FAQ’s en fora geraadpleegd te hebben en alle apparatuur meermaals opnieuw op te starten was (en is) er nog steeds geen verbetering merkbaar. Dan maar eens een speedtest… Verdict: wij halen met moeite een max. downloadsnelheid van 18 mbps (gemeten met kabel aan de bbox zelf). Veel te weinig dus om met 2 te telewerken, te videocallen, Netflix of YouTube te kijken in UHD of noem maar op... Ik nam vandaag contact op met de technische dienst en zij bevestigden dat 18mbps het maximale is dat
We beschikken over een internetabonnement internet Maxi, Maar die is op een aangerekende maar nu ongebruikte telefoonlijn met hetzelfde telefoonnummer geplaatst. Kunnen we deze vaste, maar ongebruikte telefoonlijn opzeggen en enkel het internet behouden? Op deze manier zouden we €20.3554 exclusief 21% maandelijks kunnen besparen. Hoe gaan we hiervoor te werk om dit zonder problemen te laten verlopen? waarvoor dank.
Beste,we hebben reeds jarenlang internet comfort met vaste lijn.ik heb vernomen dat we geen vaste lijn meer nodig hebben voor ons internet. klopt dit? Wat is de prijs zonder vaste lijn? Mvg
ik ben gecontacteerd door nummer 026811519 genaamd van proximusom zogezegd diensten te vergelijken heel dwingend persoon en buiten de wil af een afspraak afgedwongenproximus gecontacteerd en blijkbaar is dit geen nummer van hen en staat er ook geen afspraak gepland komen ze daadwerkelijk langs ? iemand ervaring mee
Beste,Graag wil ik mijn klantnummer veranderen naar het klantnummer van het abonnement dat ik gebruik. Mijn myproximus is momenteel gekoppeld aan het klantnummer van mijn ouders en ik wil graag losgekoppeld worden van dat klantnummer en mijn myproximus koppelen aan een ander klantnummer.Iemand die mij hierbij wilt helpen?
Ik heb 15€ betaald aan Pay&Go maar niet gekregen. De identificatie werkt niet:Online: Ik heb me ingelogd en simkaartnummer ingegeven (site = defect ?) SMS: ik heb geen krediet dus SMS werkt niet Via ID-kaart lezer: ik heb Itsme app maar geen ID-kaart lezer (weinig mensen hebben dit denk ik?)Bedankt voor de hulp of om de 15€ die ik heb betaald onmiddellijk terug te storten.Nog nooit een forum moeten raadplegen om contact te zoeken met een klantenservice….ongelofelijk...
In mei 2022 mijn aanvraag ingediend voor een nieuwe fiber installatie te Edelvalklaan 33/4, 2100 Deurne. Per 1 augustus heeft er een service monteur geprobeerd om de Fiber te installeren, maar na 4 uur nog steeds geen connectie. Per 1 december 2022 ga ik wonen te Edelvalklaan 33, 2100 Deurne. Reeds 2 maal een afspraak bekomen na 1 augustus. Hiervoor vakantie genomen, maar er toen telkens GEEN service monteur langsgekomen. Voor meer info raadpleeg Proximus shop te Bist 36, 2610 Wilrijk. Vraag: wat zijn jullie compensaties voor het feit dat de fiber installatie nog niet werkt en voor mijn 2 opgenomen vakantiedagen en er GEEN service monteur langskwam?
Ik heb een iphone 14 pro max 256gb bestemd 9 september om 15u50 Nadat ik een paar dagen zag staan dat bestelling is afgesloten heb ik 100 keer zitten bellen naar proximus tot ik iemand hulpvaardig aan de lijn kreeg 14 september zei een zekere steven dat er een speciale groep is opgericht bij proximus. Ik vermoed om deze problemen aan te pakken. Ik gaf mijn bestelnummer en bewijs van betaling want call center zeo dat ik niet betaalde en tekende (ben al 2 jaar klant). Alles was betaald Blijkbaar was er een probleem in myproximus. Mijn bestelling werd teruggevonden maar aangepast naar besteld op 15 september. Ik werd dus achteraan in de rij gezet terwijl ik 9 september om 15u50 besteld heb redelijk snel dus. Nu heb ik de telefoon niet ontvangen op 16 september zoals anderen dat snel waren met bestellen. Door de nieuwe bestelnummer kon ik plots een datum van levering kiezen. Oké 19 september ingegeven maar weer geen bestelbevestiging, nog steeds errors bij bestellîben in myproximus Mi
Beste wij hebben 2 weken geleden een nieuw abonnement genomen met de PS5ik zou een factuur krijgen om deze 99 euro te betalen. tot vandaag nog geen factuur gekregen.Paar keer gebeld waar de factuur blijft en is me telkens gezegd dat de factuur zou opgestuurd worden. Daarnet terug gebeld en ze zouden de factuur terug opsturen. Terug niets gekregen en naar de shop in Sint Niklaas geweest om te vragen of ze de factuur kunnen printen. Blijkt dat Proximus mijn bestelling in WOC gezet heeft of zelf de ps5 geannuleerd omdat ik niet betaald heb.Ik heb nooit de factuur gekregen en zelfs dan zou je nog een herinnering kunnen sturen.De shop heeft een ticket aangemaakt om dit te melden dat de factuur nooit is verstuurd maar dat er een grote kans is dat ik de PS5 niet krijg.voor mij is dit oplichting of contractbreuk van Proximus.indien ik de PS5 niet meer krijg zal ik dan ook met veel plezier de juridische weg opzoeken en klacht indienen tegen Proximus.
Je ne me suis toujours pas connecté à Internet. Cela fait deux mois. Je n'ai pas reçu de date. Le technicien est venu deux fois. Cela n'a pas été fait. Vous savez quel est le problème. Je vous demande de connecter mon Internet dès que possible. que possible.
Sedert een paar weken verschijnt in MYProximus - Overzicht het deelvenster ALERT niet meer, wieltje blijft draaien?Wanneer ik in Firefox op dit deelvenster rechtsklik en kies voor Inspecteren, krijg ik foutmeldingen: Is dit een algemeen probleem?
Door de wijziging die werd aangebracht zijnde toevoeging van een contract gsm van dochter blijkt nu dat zonder boe of ba de korting van het affinity program voor de zoveelste maal is verwijderd. Na verificatie zie ik dat deze er nog opstond december 2021 vanaf de toevoeging in januari 2022 is deze zonder uitleg van jullie eraf gehaald en hierover werden wij ook niet geïnformeerd. graag deze erbij zetten met terugwerkende kracht vanaf januari 2022.graag had ik per mail door jullie gekend hierover een bevestiging ontvangen. dit is de zoveelste keer dat dit gebeurt en jullie laten dit maar doorgaan …
Ik heb zaterdag in de winkel in Brasschaat een Samsung A53 5G gekocht in combinatie met een abonnement.Op dit product zat een actie, namelijk een gratis smartwatch Samsung Watch4.Op mijn vraag naar de horloge bleek dat deze niet in voorraad waren en ook niet konden besteld worden. Vond ik al vreemd. Aangezien ik de telefoon dringend nodig had heb ik hem zonder horloge meegenomen.Ik heb hierover deze morgen telefonisch contact gehad met de klantendienst. Die persoon heeft gecheckt of het een actie was van Samsung, maar het was/is een eigen actie van Proximus. Hij heeft een dossier aangemaakt dat hij zou doormailen naar de bevoegde dienst met mij in cc.Ik heb geen mail ontvangen en dus ook geen dossier #..Aangezien ik meen recht te hebben op deze horloge, zou ik graag vernemen via welke weg ik deze kan ontvangen.
Ik heb een code voor een gratis films (nog van pay&go) ik heb een nieuwe decoder waardoor ik deze niet kan ingeven hoe kan ik toch mijn filmkrediet krijgen? Alvast bedankt
Beste,mijn internet valt constant op willekeurige momenten weg. Het internetlampje op mijn modem stopt met branden, maar de andere lampjes blijven branden. Ik heb de modem al vaak gereset, maar dat helpt niks.mvg
Beste, Ik ben net overgestapt naar een PRX abonement waar ook een vaste lijn is inbegrepen. Die komt via de FXS poort van mijn Internet box. Ik heb helemaal niets aan een analoge lijn en zou graag die in mijn IP pabx opnemen. Is het mogelijk om de Sip gegevens te bekomen van dit nummer om die dan in de PABX te configureren? Alvast bedankt voor jullie advies, Martin
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.