Skip to main content
Beantwoord

wachtlijst

  • November 18, 2022
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Ik heb mijn facturen betaald maar jullie kunnen mij niet activeren omdat ik op een wachtlijst sta? Maar ik moet wel kunnen bellen. Dus wat moet ik nu doen?

Beste antwoord door Joel M

@Jordy22 kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile waarover het gaat.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 18, 2022

@Jordy22 kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile waarover het gaat.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 18, 2022

Voila, hebbdat gedaan. Alvast bedankt om te helpen. 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 18, 2022

@Jordy22 Het gsm-nummer was opgezegd wegens achterstallige betaling.De betaling is ondertussen goed toegekomen.Ik heb de wederindienststelling van uw gsm-nummer 0472xxxx92 terug ingegeven via order R000000110000O063Q.Van zodra de financiële dienst goedkeuring geeft gaat het nummer automatisch terug actief komen.U moet dan enkel het gsm-toestel terug herstarten.Groetjes,Joel