Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hey iedereen,Het lukt ons niet om de Proximus-afstandbediening te koppelen met de LG TV OLED 2022 C2.Waar we zeker op moesten letten is als we de automatische methode toepassen, dat van zodra de TV uitgaat we ogenblikkelijk de ‘TV’-toets moeten loslaten. Indien we een klein beetje te lang wachten, staat de verkeerde coder er in.>Kunnen we ergens zelf die code erin steken ?Die blijken voor LG TV’s 1628 of 3536 te zijn. Reset Afstandsbediening:https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_reset/particulieren/support/televisie/een-tv-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/je-afstandsbediening-resetten.html#/section1 Koppeling:https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_univ/particulieren/support/televisie/tv-box-decoder-thuis-installeren/afstandsbediening/hoe-kan-je-je-afstandsbediening-universeel-maken.html
Beste,Heb de v5 mini gereset, kabel uitgetrokken, zonder stroom gezet.. etcHij start niet meer op en het signaal lampje knippert.Wie kan mij helpen? Groeten Christophe
Beste, sinds enige tijd kan ik geen mails meer verzenden vanuit mijn outlook app op mijn gsmik moet nu iedere keer de app van proximus gebruiken maar deze heeft veel minder mogelijkheden om tekst te bewerken!vanuit outlook op de computer lukt het wel zonder problemen
Wij hebben sedert gisteren problemen. We kunnen geen berichten versturen en ontvangen. Uitgaande en ingaande oproepen lukken ook niet.Zijn er problemen gekend op het netwerk? Ben van regio Oostende.
Ik heb fiber met internetbox. In myproximus zou ik dus moeten kunnen de aangesloten toestellen reguleren.als ik dat probeer, krijg in steeds dezelfde foutmelding. Zogezegd geen aangesloten toestellen(het zijn er meer dan 50).dit zowel via app op ipad als iphone, en ook via pc.
mijn v7 decoder is zijn geluid zeer stil tov v5mini?
Sinds een paar dagen zijn er geen nederlandse ondertitels meer bij VTM, bij Familie en Lisa. Zeer vervelend als je niet goed hoort. Kan daar iets aan gedaan worden ? Ligt het bij VTM of bij Proximus?
Installatie: fiber, bbox en Android decoder, verbonden via PLC. Alles gaat weken goed, maar sinds deze ochtend 8 u valt het signaal constant weg. Zwart scherm, zappen naar een andere zender lost het probleem voor paar minuten op.Ik heb alle tips die ik hier op het forum gevonden heb al geprobeerd : b box resetten, decoder resetten, plc’s resetten. Zonder resultaat. Enige oplossing is een vaste kabel tussen bbox en decoder, maar dat is maar een tijdelijke oplossing.Ik heb het nog eens gehad, toen dezelfde stappen tevergeefs doorlopen. Volgende dag werkte alles weer naar behoren.Er moet dus toch ergens een storing bij Proximus zijn.
Beste,Ik heb een harde schijf aangesloten om het op verschillende apparaten te kunnen raadplegen zonder het steeds mee te nemen (LAN, niet WAN) Vroeger deed ik het via een externe router die niet van Proximus komt en die kon je raadplegen door geen wachtwoord in te voeren.\\mymodem werkt niet en hetzelfde geldt voor 192.168.1.1 Éen keer is het wel gelukt door User en mijn modem wachtwoord in te voeren, maar na 1 dag verloor ik toegang. Is er een mogelijkheid om de HDD NAS ten alle tijden te kunnen raadplegen, en eventueel zonder wachtwoord aangezien ons wifi al beveiligd genoeg is? alvast bedankt
Hoe kan je toestellen (waarvan je zelf al niet meer weet dat je de app hierop ooit installeerde) verwijderen. De Proximus-persoon zonet aan de lijn, stuurde mij naar Youtube na 45minuten, compleet zinloos. Ik dacht dat enkel proximus 080022800 dat kon, wie helpt me?Bedoeling is om de pickx-app die op de AppleTV stond opnieuw te installeren want sinds vandaag doet hij het niet meer. Ik werk niet meer met een decoder.Eentje selecteren uit de lijst en verwijderen helt niet.Meerdere kan je niet verwijderen want rechtsonder krijg je dan even de melding “GetUsersRecordings_failed”
Beste, betreft P130 foutmelding,Mijn ouders hebben reeds 1 jaar lang problemen met hun internet (foutmelding P130 bij opstarten tv). Hiervoor werd reeds 14 maal contact opgenomen met Proximus. Hiervoor is reeds 3 maal een technieker gepasseerd maar als die passeert werkt alles. Ik vraag graag aan mede forummers alsook proximus wat dit probleem juist inhoudt. Waarvoor staat P130? Waarom kan men dit vanop afstand terug in orde maken? Mij lijkt de enige optie veranderen van provider aangezien proximus de techniekers ook aanrekent en de problemen en frustraties aanhouden.Graag eindelijk hulp!!!Ben
Diensten werden geblokt op 16/03 laattijdige betaling factuur februari. Diezelfde dag betaald en alles werd ook terug actief gezet. Volgende maand extra kost van 30 euro voor buit gebruik en wederindienststelling, maand april ook extra kost 40 euro voor buit gebruik en wederindienststelling. Dit betreft factuur februari, niet maart werd tijdig betaald. Ontrrecht dat ik dubbele kosten moet betalen. Sedert juli dit jaar betaal ik ook de kosten van bbox. Die is nochthans in flex abo inbegrepen
Ik vroeg mij af hoe lang het duurt voor mijn diensten terug zijn geactiveerd, heb mijn betaling onmiddellijk uitgevoerd na dat ik een sms van jullie heb ontvangen
Ik vroeg mij af hoe het lang het duurt voor mijn diensten terug zijn geactiveerd?
In de proximus app staan 2 bestellingen (bbox , modem, …) die lopende zijn. Graag verwijderen, ik heb niks besteld
Goedemiddag.Na het opnieuw opstarten van de v7 box, kom je terecht op het startscherm met de snelkoppelingen naar Films/Series, Nu op TV, etc.Op de achtergrond echter, begint het geluid te spelen van het laatste kanaal dat je bekeken hebt. Dat stoort mij wat. Is het mogelijk de decoder op te starten, zonder dat op de achtergrond het laatst bekeken TV kanaal begint af te spelen? (dus het is zonder beeld, maar met geluid)
Beste,Ik ben op 14 okt 22 verhuisd en heb de modem en tv box weg genomen.Ik heb het abonnement opgezegd op 30 okt en heb een bevestiging gekregen.De factuur van oktober werd op tijd betaald. Alsook Netflix.Toch krijg ik nog een afrekening voor verbruik in de maand November.De helpdesk noemt het een afrekening voor gebruikte diensten maar kan me niet zeggen welke diensten. We kunnen niks verbruikt hebben daar alle apparatuur verwijderd en opgestuurd werd.Graag een rechtzetting.klant nr 61125xxxx
Gisteren er ineens uit gesmetennop HLN +. CT gehad met HLN. Deze verwijzen mij naar proximus. Met chat proximus krijg ik na uur nog niemand aan de lijn.Dus via deze weg maar proberen.Lees op andere fora.GID code. Deze heb ik ik niet.Kan gewoon inloggen op HLN maar +artikels niet lezen.Datum lidmaatschap is tot 2023.Computer terug opgestart help niet.Uitloggen HLN en terug inloggen help niet.Raar ook dat als ik via prox app ga deze mij erna een 5 tal minuten uitsmijt en ik terug moet inloggen iik al ze ik wachtwoord onthouden.
Beste,Ik zou graag een aankoopbewijs/garantiebewijs in bijlage opgestuurd willen krijgen naar mijn emailadres betreffende de promo Playstation 5 Met vriendelijke groeten
Hallo Ik heb gevraagd om mijn abonnement op te zeggen op 6/okt/2022 en ook op 10/okt, 11/okt Maar niemand wil het annuleren. Ik krijg een hoge factuur die ik niet hoef te hebben. De laatste keer dat ik contact opnam met facturatiedienst zeiden ze dat ze niet konden helpen. Ik zou respectvol willen vragen om mijn geld terug te krijgen dat ik de vorige keer heb betaald. met vriendelijke groet
Ik krijg steeds de melding ‘ u kan momenteel geen verbinding maken, fout 50
Ik moet lezen dat ik mijn factuur niet kan ophalen omdat het afgesloten is tussen 00h00 en 04hOO. Voor en Belgische firma vind ik dat zoiets in onze landstalen moet gebeuren.
Sinds eind vorige week krijg ik in office outlook 2007 steeds de foutmeldingIMAP4 server terminating connection Protocol: IMAP Server: imap.proximus.be Port: 993 Error Code: 0x800CCCDDPC is windows 10 met daarop office 2007Werkte al meerdere jaren correct zonder problemen, alle imap settings staan correct. Al vanaf scratch herbegonnen (account verwijderd en opnieuw aangemaakt/ingesteld) … maar na de eerste connectie met de proximus server om mail op te halen gaat het alweer fout. Nog mensen waar dit probleem recentelijk opgekomen is?
Beste,Sinds we de android decoder V6 hebben ter vervanging van een V5C, dienen we vrijwel dagelijks de decoder en vaak ook BBOX te herstarten om naar Pickx via TV te kijken.Ik zou graag terug een decoder V5C aanvragen, naast bovenstaande probleem, ook omdat onze huidige TV met HDMI aansluiting defect is geraakt, en we nu onze oudere TV met scart aansluiting in de plaats gebruiken.Alvast dank voor jullie reactie.Grt Tom
Kan u mijn forum account Marc_0283 verwijderen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.